Skocz do zawartości

E60 525D Awaria Kluczyka nie zapala


nextusPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, napotkałem dziś w bmw powazny problem który unieruchomił moje auto. Otóż jak każdego dnia otwieram moje bmw pilotem kluczykiem wsiadam przekręcam zapłon.. a tu komunikat o jakimś kluczyku. Chce odpalić nawet nie kręci po prostu odcina zapłon.

byłem w domu więc pod ręką miałem drugi mały (kluczyk) podobno służy on tylko do otwierania auta i faktycznie nawet zapłon na nim się nie pokazał. Bawiłem się dalej starym pilotem zamykałem otwierałem aż wkońcu zaskoczyło , i uruchomiło normalnie samochód nie było tego błędu, dojechałem do celu trasa 150 km bez problemowo dojechałem na miejsce zgasiłem... kaplica.

To samo co wcześniej, udało mi się tez uruchomić auto po parunastu minutach zabawy i dojechałem do domu przy czym całą drogę miałem "beeep" i komunikat o kluczyku.

Zdjęcie błędu w czasie jazdy:

http://images68.fotosik.pl/613/1093fda147888c80m.jpg

Dodam że nawet wczoraj i wcześniej nigdy nie spotkałem takiego problemu pojawił się dziś.

Pilot normalnie otwiera samochód jak wcześniej i wciskając BMW też go zamyka. Klapa bagażnika z pilota również się otwiera.

Prosił bym o jakieś sugestię bo jutro mam wazny wyjazd samochodem. Zdziałam coś inpą?

dodam że mój kluczyk wygląda jak by był już kiedyś rozbierany,

udało mi się uruchomić zapłon po 20 stu próbach i odczytać inpą.. 0 błędów znaczy jeden ale od czujnika temperatury turbo.

Samochód otwiera i zamyka się normalnie.

 

moje kluczyki wyglądają tak:

http://images67.fotosik.pl/615/9bd3764401f00db2m.jpg

ten romb to go zawsze używam a ten drugi był w teczce od BMW, ten drugi ma wyciągane takie coś czerwone z takim jakby magnesikiem obecnie włożyłem to do końca wcześniej troche wystawało:

Na kluczyku romb- po włożeniu i przekręceniu ciemno nic... czasem pojawi się ikona przekreślonego kluczyka ( rzadko)

Na kluczyku tym "zapasowym" zawsze po włożeniu pojawia się ikona przekreślenia. poprzedni właściciel właśnie mówił mi chyba że on jest niezaprogramowany i służy tylko do otwierania ( Niemiec)

czy problem może być w Baterii starego pilota pomimo że otwiera i zamyka samochód? baterie są widzę do kupienia na allegro jakieś poradniki co do wymiany też.

Czy ewentualnie w kluczyku "kluczu" jest taka sama bateria jak w tym rombie i dało by się ją podmienić? Obecnie przejść do zapłonu jest już bardzo ciężko raz na 50 razy.

dodam że akumulator mam nowy był programowany pod inpą zmieniany na jesieni na centra futura i trzyma idealnie. samochód stoi w garażu promienie słońca raczej tam się nie dostają.

Aha kluczyk "romb" widać że był wcześniej otwierany i sklejany. ( są po tym ślady)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak otwiera i zamyka z pilota to bateria w kluczyku dobra. Problem jest z immo albo transponder w kluczyku niedomaga albo np antena przy stacyjce nie dziala prawidlowo. Kup (zamow) nowy kluczyk w ASO BMW jak problem ustapi to znaczy ze twoj kluczyk jest wadliwy. Jak problem nie ustapi to trzeba szukac problemu po stronie auta - zapasowy sprawny kluczyk i tak lepiej miec, wiec ja bym zaczol od zakupu nowego. Nowy kluczyk dostaniesz dociety i zakodowany do twojego immobilaizera bedzie sie dalo odrazu otworzyc manualnie i uruchomic auto trzeba go tylko dopisac do centralnego zamka zeby dzialalo otwieranie z pilota. Moga to zrobic w ASO albo sam mozesz poszukac intrukcji w internecie nak to zrobic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten kluczyk jest nie naprawialny? Może po prostu coś nie "styka " czy można ew kupić używany kluczyk i jakoś go przekodowac? Co z kluczem serwisowym który mam dlaczego mogę otworzyć nim samochód a zapalić juz nie. Czy ta serwisowke da się zakodowac? Jaki jest koszt kluczyka w Aso.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zonk.wchodzę do samochodu i za pierwszym razem normalnie uruchomił się zapłon i zapalił samochód pochodził 5 minut. wyjechałem z garażu na słoneczko, zapalilem jeszcze raz bez problemu. Po kolejnym zgaszeniu jest już cisza... Znów to samo.

Jutro odwioze auto do speca który zajmuje się takimi rzeczami, mówił coś ze mógł posypać się Cas. Ale wtedy auto chyba w ogóle by nie odpalalo?

czy mogę coś na ta chwile sprawdzić inpa? Czy kluczyk jest widoczny albo zaprogramować serwisowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 6 lat później...
Problem wroci, a to, ze uderzysz kluczykiem pomoze na chwile. Jest to problem z IMMO i radze bys 2 kluczyki od teraz ze soba wozil albo ten zapasowy, a ten co szwankuje daj do przekodowania ponownego pod twoje immo.
b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.