Skocz do zawartości

nextusPL

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60

Osiągnięcia nextusPL

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. swój problem z kluczykami przerabiałem dosłownie 3,4 dni temu. Auto w ogóle nie wykrywało kluczyka w stacyjne itp. jeden z kolegów w temacie niżej poradził mi uderzyć kluczykiem o coś kilka razy i może to śmiesznie brzmi ale pomogło.
  2. mówisz poważnie? rzeczywiście pomogło. cały dzień mam spokój uruchamiałem samochód chyba z 40 razy za każdym razem działa wsio.
  3. Dziś zonk.wchodzę do samochodu i za pierwszym razem normalnie uruchomił się zapłon i zapalił samochód pochodził 5 minut. wyjechałem z garażu na słoneczko, zapalilem jeszcze raz bez problemu. Po kolejnym zgaszeniu jest już cisza... Znów to samo. Jutro odwioze auto do speca który zajmuje się takimi rzeczami, mówił coś ze mógł posypać się Cas. Ale wtedy auto chyba w ogóle by nie odpalalo? czy mogę coś na ta chwile sprawdzić inpa? Czy kluczyk jest widoczny albo zaprogramować serwisowy?
  4. Czy ten kluczyk jest nie naprawialny? Może po prostu coś nie "styka " czy można ew kupić używany kluczyk i jakoś go przekodowac? Co z kluczem serwisowym który mam dlaczego mogę otworzyć nim samochód a zapalić juz nie. Czy ta serwisowke da się zakodowac? Jaki jest koszt kluczyka w Aso.
  5. Witam nie macie żadnych pomysłów? nie wiem od czego zacząć co robić. pilot? czy coś w samochodzie?
  6. Witam, napotkałem dziś w bmw powazny problem który unieruchomił moje auto. Otóż jak każdego dnia otwieram moje bmw pilotem kluczykiem wsiadam przekręcam zapłon.. a tu komunikat o jakimś kluczyku. Chce odpalić nawet nie kręci po prostu odcina zapłon. byłem w domu więc pod ręką miałem drugi mały (kluczyk) podobno służy on tylko do otwierania auta i faktycznie nawet zapłon na nim się nie pokazał. Bawiłem się dalej starym pilotem zamykałem otwierałem aż wkońcu zaskoczyło , i uruchomiło normalnie samochód nie było tego błędu, dojechałem do celu trasa 150 km bez problemowo dojechałem na miejsce zgasiłem... kaplica. To samo co wcześniej, udało mi się tez uruchomić auto po parunastu minutach zabawy i dojechałem do domu przy czym całą drogę miałem "beeep" i komunikat o kluczyku. Zdjęcie błędu w czasie jazdy: http://images68.fotosik.pl/613/1093fda147888c80m.jpg Dodam że nawet wczoraj i wcześniej nigdy nie spotkałem takiego problemu pojawił się dziś. Pilot normalnie otwiera samochód jak wcześniej i wciskając BMW też go zamyka. Klapa bagażnika z pilota również się otwiera. Prosił bym o jakieś sugestię bo jutro mam wazny wyjazd samochodem. Zdziałam coś inpą? dodam że mój kluczyk wygląda jak by był już kiedyś rozbierany, udało mi się uruchomić zapłon po 20 stu próbach i odczytać inpą.. 0 błędów znaczy jeden ale od czujnika temperatury turbo. Samochód otwiera i zamyka się normalnie. moje kluczyki wyglądają tak: http://images67.fotosik.pl/615/9bd3764401f00db2m.jpg ten romb to go zawsze używam a ten drugi był w teczce od BMW, ten drugi ma wyciągane takie coś czerwone z takim jakby magnesikiem obecnie włożyłem to do końca wcześniej troche wystawało: Na kluczyku romb- po włożeniu i przekręceniu ciemno nic... czasem pojawi się ikona przekreślonego kluczyka ( rzadko) Na kluczyku tym "zapasowym" zawsze po włożeniu pojawia się ikona przekreślenia. poprzedni właściciel właśnie mówił mi chyba że on jest niezaprogramowany i służy tylko do otwierania ( Niemiec) czy problem może być w Baterii starego pilota pomimo że otwiera i zamyka samochód? baterie są widzę do kupienia na allegro jakieś poradniki co do wymiany też. Czy ewentualnie w kluczyku "kluczu" jest taka sama bateria jak w tym rombie i dało by się ją podmienić? Obecnie przejść do zapłonu jest już bardzo ciężko raz na 50 razy. dodam że akumulator mam nowy był programowany pod inpą zmieniany na jesieni na centra futura i trzyma idealnie. samochód stoi w garażu promienie słońca raczej tam się nie dostają. Aha kluczyk "romb" widać że był wcześniej otwierany i sklejany. ( są po tym ślady)
  7. przez ELM nie mogę połączyć się z autem. Dziś po całej nocy i dniu postoju zapaliło od pół obrotu bez najmniejszego problemu. Gasiłem kilka razy odpalałem zawsze ok dla świętego spokoju zamówiłem kabel do Inpa powinien być u mnie na piątek prawie wrócę i napiszę co tam w trawie piszczy.
  8. Czy błędy mogę sprawdzić zwykłym interfejsem np ELM? czy musi być inpa?
  9. Witam, jestem obecnie za granicą dlatego piszę tu o poradę. Posiadam E60 525D, mam go od niedawna. Jakiś czas temu po zapaleniu samochodu piszczał pasek ( ale miałem słaby akumulator bo auto nie było odpalane). Podczas jazdy na jakim kolwiek biegu zauważyłem coś dziwnego w zakresie obrotów 1500-2500 jak dodam gazu to wskazówka obrotów idzie do przodu potem cofa się (faluje ale tylko raz) tak jak by "turbo dziura " Dziś miałem problem po którym postanowiłem napisać: auto stało cały dzień w garażu próbuje zapalić samochód kręci ale nie odpala wskoczył na chwile na obroty i zgasł, wyłączyłem zapłon i ponownie to samo tak z 3,4 razy wkońcu zapalił przejechałem 200km i chodzi już bez żadnego problemu, ma moc nie gaśnie nie ma żadnych dźwięków niepokojących i.. wszystko gra. Zgasiłem go teraz kilka razy i odpala już bez problemu, Jakieś 3 dni temu miałęm sytuację że przy 1 próbie odpalania było takie "bzzz" jak zawieszony rozrusznik. Nie świeci mi się check engine , paliwa nie mam za dużo bo na ok 70 km. możliwe że było "mało" paliwa i się zapowietrzył? Na desce nie świeci mi też kontrolka świec żarowych jak to w dieslach , nie ma tego być? muszę ogarnąć to przed wyjazdem bo obecnie jestem zagranicach i będe wracał pod koniec tygodnia prawie 2 tys km. Dziękuje wielkie za sugestię od czego zacząć.
  10. Witam forumowicze, Stałem się posiadaczem ( mam nadzieję) dobrego Bmw E60 w dieselku. pojemność 2.5 Litra Full opcja jaka wychodziła. Mam kilka pytań technicznych i wizualnych. 1.(Mam dużą nawi) Jak sprawdzić jaką wersje posiadam, jakie mapy podchodzą do mojej navi, jaką płytę zakupić itp 2.Telefon w Idrive mam telephone not installed , jak instaluje się telefon bo nie znalazłem takiej opcji nigdzie żeby to wszystko skonfigurować 3.Akumulator, wczoraj bawiłem się troche samochodem "na zapłonie" próbowałem audio webasto i tak w sumie nie długo jakieś 30 minut bateria padła. W sumie radio grało fotele się przesuwały ale silnika nie dało się uruchomić, podładowałem i ruszyło. Jak sprawdzić stan akumulatora, ew jaki powinien być tam włożony czy trzeba robić jakieś adaptacje? 4.Light Home w Idrive mam ustawione na 25 s, czyli teoretycznie po zamknięciu auta powinny świecić ringi przez 25 sekund? u mnie tak się nie dzieje 5. Czujnik ciśnienia w kołach - co i jak. mam 2 komplety opon zimowe są po 1 sezonie natomiast letnie już po 2 i planuje zmienić Gumy na nowe, na co zwrócić uwagę Przy zakupie letnich opon jakie gumy wchodzą i najfajniej wyglądają na 19 calowych felgach. 6. Interfejs. - W wcześniejszych samochodach korzystałem i bawiłem się troche ODB2 do drobnej diagnostyki, jak jest w BMW, czytałem o jakiejś inpie może ktoś rozwinąć ten temat? jakieś programowanie itp? 7.Fotele- teraz mam regulowane elektrycznie z pamięcią podgrzewaniami itp- czarna skóra, w przyszłości ( może nawet niedalekiej) chciałbym zakupić fotele komforty beżowe czy jest możliwe ich założenie? czy jest to skomplikowana operacja. 8. Chromy. Moja wersja to Shadowline nie mam chromów nad oknami a bardzo mi się to podoba, czy jest możliwość założenia fabrycznych takich chromów? czy trzeba kupować całe drzwi? Nie chce tandetnych listew na taśmie tylko ori. 9. Czy można zmienić kolor ringów na białe? tak aby mocno świeciły? zależy mi aby w komputerze nie było błędu żarówki. 10.Oraz najważniejsze coś co wyszło w sumie dopiero dziś, to zauważyłem. Samochód zimny przejechałem koło 2 km zostawiłem na luzie i obroty spadły nisko tak że trzęsło samochodem, po wciśnięciu tylko sprzęgła obroty były normalne i nie trzęsło, po przejechaniu jeszcze 1.5 kilometra wszystko "ustało". 11. Czy możliwe jest wgranie polskiego menu do Idrive oraz czy wybieranie głosowe po polsku może działać? 12.13... Jakie ciekawe funkcję ma jeszcze ten samochód coś o czym warto wiedzieć. Autko całkiem fajne chociaż nie mogę narazie jakoś znaleźć "dobrej pozycji za kierownicą, być może dlatego że przesiadłem się z samochodu o 3 klasy wyżej pewnie kwestia przyzwyczajenia. Dziękuje za wszystkie sugestie i odpowiedzi Pozdrawiam viewtopic.php?f=73&t=153312
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.