Skocz do zawartości

x3 vs seria 5


rami

Rekomendowane odpowiedzi

Temat faktycznie ciężki .

Oba auta są już prawie u schyłku obecności na rynku w obecnej bryle.

Po wymianie modelowej utrata wartości będzie już znaczna.

Mając wcześniej XC60 D5 i porównując do X3 nie widziałem jakiś

wielkich wizualnych różnic odnośnie jakości , wykończenia a miałem

nawet wrażenie jakby plastiki w BMW były gorszej jakości i było ich więcej.

( np. w wersji summum tył foteli przednich był/jest w skórze a w X3 plastiki.)

Te poliftowe XC60 mają trochę już więcej gadżetów elektronicznych których nie było

przed liftem.

Wadą XC60 był /jest DPF , u mojego brata przy 90 % miasto po niecałym roku był do wymiany.

D5 lepszy od 20d , ale znowu automat BMW dużo lepszy.

Wg. mnie przy 23 tys. różnicy to XC60 jest lepszym wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Volvo XC60 po lifcie D5 aut. srednie 9.0 natomiast to co mialem w rekach X3 2.0d aut. przed liftem palilo mniej niz moje X1 czyli jakies 7.2l

 

ja bym bral BMW :cool2: w tej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj każdym z nich cały dzień - miasto, korki, trasa, parking, stacja benzynowa. Jak nie wypożyczą za darmo, to zapłać. Sprawdź warunki gwarancji, koszty serwisów/ części, dostępność serwisu/mechanika, wartość po x latach (jeśli to dla Ciebie ważne). Odpowiedź przyjdzie sama. Opcja druga - spytaj żonę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BWM:

+ prowadzanie,

+ wartość / łatwość przy odsprzedaży

 

- cena

- jakość wykonania

- awaryjność (np. rozrząd)

 

Volvo:

+ gadżety

+ cena zakupu

+ tapczanowy komfort

+ wykonanie

 

- prowadzenie

- spalanie

- made in china

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałem BMW. Było pytanie czy po lifcie. Tak auto jest po lifcie, dlatego je wybraliśm. Jeździłem autem cały dzień. Jest ok, nasze dziurawy drogi w okolicy nie robią na nim wrażenie, czasem jest twardo ale pewnie przede wszystkim. Co do jakości wykonania, czy w Volvo jest lepsza nie wiem, tu i tu jest dobrze. Gadżetów w Volvo nie miałem więcej. Rozrząd był robiony w autach do 2011 potem był ponoć spokój wg serwisu. Auto ma nowy 190 KM silnik. Generalnie BMW wydało się fajniejsze i dlatego zostało wybrane. Także witam w klubie :)

Co mogę dodać BMW jest bardziej przewidywalne, chociażby nie nurkuje przy hamowaniu no i spalanie. Normalna jazda miasto bez oszczędzania 8,4 a trasa 5,5 a jechałem normalnie, wyprzedzałem TIR-y. Także jest wow, a auto miało przejechane 1000 km.

 

PS Może jestem naiwny, ale uważam że auto po lifcie są chyba najlepszą opcją, wszystkie niedoróbki producent poprawia przynajmniej w teorii, a uto pewnie ze 3 lata na rynku będzie i na wartości dużo nie straci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że Volvo to niezły samochód, nawet bardzo dobry, tego nikt nie podważa. Po prostu BMW uważam mimo wszystko za trochę więcej i lepsze auto od Volvo. Chociaż nowa XC90 pewnie będzie już taka typowa premium, nawet w BMW tak mówią.

Mam nadzieję że poliftowe będzie tak jak powinno i będzie wszystko cacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Otóż wczoraj odebrałem nową x3 20d. Piszę w temacie bo akurat przesiadłem się z 5 f10 :) Powiecie wariat :) Powiem tak piątka bardzo, ale to bardzo dobre auto. Zmieniłem bo mam 2m wzrostu i wsiadanie do niskiego sedana ... cóż męcząca sprawa. Z resztą lubie sobie posiedzieć na krześle, a nie szczególnie na kanapie. Piątką jeździłem 2 lata i byłem mega zadowolony. Zwłaszcza, że przesiadłem się do niej z x1 28i. Ten to lubil sobie zjarac w trasie i w mieście :) w kazdym razie napisze jak cos się mi się nasunie z ciekawszych spostrzeżeń. Na razie powiem tyle, koniec zarysowań parkingowych o krawężniki, może gumy pod przednim błotnikiem przetrwają teraz dłużej niż pół roku :), koniec z martwieniem się o spowalniacze. Co do awaryjności, cóż jak kupowałem 5 sprzedawcy zapewniali mnie, że to auto najwyższej klasy. Na bank nie będzie się psuło, tak jak x1 - wspomniana przez Was wcześniej przekładnia - byłem rekordzistą wymian chyba 7 w ciągu roku :) podsumowanie 520d - dwie skrzynie biegów, moduł kierownicy i już mi się nie chciało bo sprzedawałem wtryskiwacze do wymiany i podobno jakieś zawory :)

 

Zaczynam się przyzwyczajać, że mam więcej znajomych w serwisie BMW niż w swoim bloku sąsiadów :-)

 

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Audi Q5 szczególnie w S-Line - d*pa boli po jeździe... tam to jest zawieszenie. Poza tym ma się wrażenie jazdy 2,5 tonowym mastodontem...

 

Jeździłem i 2.0TDI jak i Hybrid - wrażenia z jazdy mierne. Poza jakością wykonania (i ponoć niezawodnością) auto mało warte uwagi... już chyba chińskie Volvo lepsze.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andriu, nie wiem na ile tam doposażałeś. Moja wyszła z 236 bodajże za 199. Do tego koła zimowe i gwarancja na 3 lata. Ale za to nawet dywaników gumowych nie chcą już dać :lol: :mrgreen:

Fakt że auto z 2014 ale bez przebiegu i po lifcie. Więc jest ok. Volvo w podobnym wyposażeniu wychodziło za 180 z dodatkami jak w BMW czyli było 20 tysięcy różnicy u mnie.

Audi jest może i fajne, ale mi zaproponowano auto z przebiegiem w podobnym wyposażeniu za 200 tys. Generalnie mam problem z obsługą w Audi bo chyba nie wierzyli że stać nas było na takie nowe auto i podeszli ze stosunkiem, że oni i tak sprzedzadzą te auta więc cóż... Porażka. W BMW i Volvo walczyli do końca i to się opłaciło bo do piątku volvo było na 90%. Po drugie jakoś nie specjalnie ta linia audi mi się podoba. Chyba czas na zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o runflaty? Mnie też to zastanawiało, pewnie gdyby nie fakt że dostałem drugi komplet kół z oponami to bym myślał dłużej nad tym. Nawet miałem pomysł że kupię zwykłe opony, bo dzisiaj i tak dzwoni się do ubezpieczyciela, w moim poprzednim aucie nie dało się odkręcić koła i go zdjąć tak się zapiekało. Ewentualnie zestaw naprawczy w bagażniku. Za to komfort cierpi co mnie osobiście najbardziej zabolało, i tylko dlatego byłem skłonny to takiego ruchu, bo te opony są dla mnie głośne i twarde
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.