Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w mojej becie e46 lift zauwazylem ze kierownica ciezko chodzi i sa na niej wyczuwalny spore luzy. Czym to moze byc spowodowane? Czyzby maglownica nadawala sie do regeneracji ? Bo drazki kierownicze napewno nie bo auto sie nie tlucze ani nic.
Opublikowano
Ja wymieniałem drążki a nic nie stukalo. Drążki się sprawdza ręką na, podnośniku a nie dopiero jak zaczną walić. Pewnie magiel się kończy. Długo masz to auto? Może ktoś skasował luz na maglu srubą
Opublikowano
wlasnie kupilem. Czyli co maglownica do regeneracji?;/ bo drazki kierownicze chyba nie bo bylem na diagnostyce i nic nie wykryla wszystko sprawne pokazalo
Opublikowano
a ile taka przyjemnosc kosztujeta regeneracja?;/ bo slyszalem ze to drogie i w e46 lubi to latwo pasc ;/ i o co chodzi z tym zdaniem ze moze ktos skasowal luz na maglu sruba bo nie rozumie
Opublikowano
bo zamierzam podjechac do miejsca gdzie regeneruja maglownice i sprawdzaja za darmo czy to maglownica wysiada ale boje sie ze mnie na koszty naciagna i powiedza ze to maglownica a moze to byc cos ineego wiec pytam sie was. Czyli jak mam luzy na kierownicy i ciezko chodzi tzn ciezko robic tak zwane mydelko na kierownicy a na dziurach i wybojach musze ja lapnac dwoma rekami to maglownica? Bo nie cieknie mi z niej ani sie nie szczela nic podczas skretu.
Opublikowano

Mydelko fa to nie w bmw :)

Pomyliles marki

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już w Twoim poprzednim temacie przerabialiśmy ile kosztuje regeneracja magla..i że nie masz na to kasy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak pewny nie jesteś to podnosisz auto ściągasz koła odbijasz końcówki i sprawdzasz luz ..Mozę być też coś z pompa wspomagania ale jak mówisz że na dziurach nie możesz kiery utrzymać to sorry ale raczej magiel tym bardziej że wspomniałeś że jest luz ..Sama wymiana magla jest prosta ale w końcu bmw to za wymianę i tak zabulisz ..
Opublikowano
teraz sprawdzilem cos i natomiast na wylaczonym silniku gdy krece kierownica tak pyka w lewo i prawo to samo. Na wlaczonym silniku to sie nie dzieje
Opublikowano
nie wiem czy jechac z tym do mechanika zeby mi sprawdzil od czego te luzy czy odrazu do serwisu ktory zajmuje sie maglownicami i ich regeneracja tam sprawdza za darmo czy to maglownica nawala
Opublikowano
Zakładasz trzeci taki sam temat mimo, iż w poprzednim moim zdaniem otrzymałeś wyczerpujące informacje. Liczysz, że ktoś z forum Ci to za darmo zrobi? Równie dobrze mógłbyś zadzwonić do wróżbity Macieja i się go o to zapytać. Jeżeli sam nie jesteś w stanie stwierdzić czy maglownica jest do regeneracji podejdź do kogoś kto się tym zajmuje i tam dostaniesz odpowiedź. Zrozum to, że przez internet nie widząc twojej maglownicy nikt nie jest w stanie tego jednoznacznie stwierdzić.
Opublikowano
bylem u mechanika powiedzial ze luzow nie ma w zawieszeniu przejechal sie mowi ze uklad kierowniczy wporzadku to sie pytam czemu tak jest a on ze jedynie to opony ze te 205 za duze ;/ wtf
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Haha opony w rozmiarze fabrycznym za duże, dobre sobie :lol: Zmień tego pseudo mechanika na mechanika.
Opublikowano
no wlasnie dziwi mnie to jego zdanie xd a co jak poscisz kierownice w swojej e46 leci ci po dziurach i koleinach jak po sznurku xd?
Opublikowano
Kolego jak są koleiny to może autko zarzucać. Sprawdź wiatry w oponach ( wyrównaj żeby było tyle samo po lewej i prawej) Wyjedź gdzieś na prosty i równy odcinek drogi bez kolein i wtedy sprawdź czy nadal ściąga. Jak nadal będzie to samo wtedy skontroluj jak auto zachowuje się przy ostrzejszym hamowaniu oraz przyspieszaniu ( czy będzie w czasie przyspieszania i hamowania ściągać ). Jeszcze jedną rzecz wykonaj. W czasie jazdy na wprost po prostej i równej drodze poruszaj delikatnie kierownicą i sprawdź czy auto reaguje na każdy ruch kierownicą. Potem opisz na forum swoje spostrzeżenia :cool2: pozdr.
Opublikowano
na prostym rownym odcinku idzie jak po sznurku nic go nie sciaga przy hamowaniu i wcisnieciu ostro pedalu gazu tak samo tylko na koleinach i wiekszych nierownosciach czuje sciaganie go ale jak zlapie mocno kierownice to jedzie prosto no i jak jade prosto i kierownica jest prosta to moge nia ruszac minimalnie w prawo i lewo i nie reaguje ale mechanik mowil ze to jest ok i nie ma nic wspolnego z tym i kierwonica sie tylko rusza jak jest na wprost i tylko wtedy podczas skretu dziala idealnie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czarny151 a nie szukasz czasem dziury w całym? Ja jak się oczytam forum to później szukam usterki tam, gdzie jej wcale nie ma. Mi też kierownica na dziurach lata lewo/prawo. Raczej minimalnie, nie tak jak na Twoim filmiku ale też nie wiem po jakich dziurskach jechałeś.
Opublikowano

Kolego jak nie ściąga na prostej i równej drodze, przy hamowaniu i przyspieszaniu to wszystko jest :cool2: nie szukaj dziury w całym... mi na koleinach też ściąga. A co chodzi o braku reakcji auta jadąc na wprost i minimalnie ruszając kierownicą to prawdopodobnie lekko wyeksploatowana maglownica :mrgreen: też tak mam. najbardziej to można odczuć na prostej i równej drodze...

 

jeździj i ciesz się ze swojej buni :mrgreen:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Panowie szukałem juz cale forum na goglusach tez. Regeneracja maglownic w Kielcach lub okolicy.

Cos konkretnego z czego byliście zadowoleni Ew Wasi znajomi.

Serdecznie pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.