Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a czy silnik nie jest zupelnie nowa konstrukcja w porownaniu do 2,5?ma aluminiowy blok zamiast zeliwnego...co do reszty to nie wiem...

 

 

 

to jest dokładnie ten sam blok - od 2.0 (320i) przez 2.5 (323i oraz 325i), 2.8 (328i) aż do 3.2 w M3...

radocha z jazdy!
Opublikowano

i jeszcze jedno - to nie jest salon, że "TYLKO 2.8"

 

 

 

Jak będziesz miał wartą grzechu 325i to się nie zastanawiaj i nie przejmuj tymi marudami na forum :D :P

 

 

 

Jak postawisz sobie twardo, że TYLKO 2.8 to możesz po prostu nie kupić - trzeba być trochę elastycznym.

 

 

Ja szukałem własnie 328i a kupiłem 323i i wcale nie żałuję. Cieszy mnie właśnie, że mogę bardziej kontrolować spalanie.

 

 

Co do osiągów - w cztery osoby (faceci po 100 kg) z klimą na full obrotach Avensis 2.0 jadąca obok musiała ustąpić.

 

Na trasie elastyczny, ładnie się wkręca i zapewniam cię, że nie ma AŻ takiej różnicy między 2.5 a 2.8.

 

 

Owszem 2.8 lepszy i tego nie podważam, jednak raz jeszcze - to nie salon.

radocha z jazdy!
Opublikowano
a właśnie że tylko 328, nowsza konstrukcja, elastyczniejsza, zostawia w sprincie 325 daleko z tyłu, sprawdzone, a i spalanie naprawdę przyzwoite w stosunku do posiadanych osiągów, idę o zakład że nie dość że szybciej pojadę to jeszcze mniej spalę od 323. Spalanie z 325 też sprawdzone, ja na trasie potrafię zejść do 7l,a 325 nie. Nie masz,nie wypowiadaj się :nienie:
M3 - I K E R
Opublikowano
sorry ze zejde z tematu ale chcialbym was spytac jaka predkosc wyciagnie max 325i?? Nie chodzi mi o katalogowe dane bo tam przesadzaja. Tylko tak z waszych doswiadczen. Ja raz jechalem 318 is E30 prawie 220km/h. Moja 325 tak po ulicy 200km/h. Tak to nie mialem okazjji jeszcze przetestowac na autostradzie. A co do tych porownan miedzy 325 a 328 to mysle ze w przyspieszeniu bedzei ten szybszy ktory umie lepiej prowadzic samochod. A jesli bylo by dwoch rownych to nie wiem czy ta 328 by az tak odeszla na przyspieszeniu.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

Z predkosciami to jest roznie - ostatnio na forum opla omegi dowiedzialem sie predkosc 60 licznikowo to 45 rzeczywiste ;o, predkosc 100 to o ile pamietam 82 a predkosc 280 to 256 wiec z tym roznie bywa oczywiscie to dotyczylo omegi jednak moim zdaniem jest to auto dosyc komfortowe i nie tanie (nowe) wiec powinno byc w miare dopracowane a tymczasem takie klocki...

Co do sprintu 325 z 328 to powiem tak fabrycznie zdrowe egzemplarze ida w zasadzie identycznie bo jak 328 ma 100 to 325 bedzie mialo 95-96. Jak sie scigam z kolega z tego forum on ma wlasnie 325 to w zasadzie na jedynce i dwojce idziemy prawie rowno a nawet on lekko wygrywa ale ja mam sprzeglo do wymiany i slizga sie az milo, na trojce juz go zaczynam odchodzic a jak zapinam czworke to on odpuszcza gaz bo mowi i tak nie ma sensu dalej cisnac. Jednak prawda jest taka nawet zdrowa 328 nie jest zadna rewelacja - wczoraj bylismy w pewnym miejscu gdzie odbywaja sie wyscigi i kolega swoja 325 nie chcial mi pokazac jak to mozna 325 pozamiatac(wbrew temu co czesto opowiadal na temat osiagow swojej 325:d) a nie bylo zadnych rewelacyjnych autak ;-). Niestety bmw to ciezka krowa i tyle :-( moja ze mna wazy okolo 1,5 tony wiec 193 konie to bardzo kiepski stosunek mocy do masy :-(.

 

Moim kolejnym bmw bedzie wylacznie m3 bo to chyba jedyna sensowna 3 jesli chodzi o osiagi.

 

Do przedmowcy moja 328 kierowana przez osobe od jakiej kupilem auto poszla ponad 250 licznikowo - ja tego nie sprawdzalem bo jak sie okazalo jechalismy na oponach z indeksem h...

Opublikowano
Niestety bmw to ciezka krowa i tyle :-( moja ze mna wazy okolo 1,5 tony wiec 193 konie to bardzo kiepski stosunek mocy do masy :-(.

 

Moim kolejnym bmw bedzie wylacznie m3 bo to chyba jedyna sensowna 3 jesli chodzi o osiagi.

 

To się zgadza w 100%. Zabawa w BMW zaczyna się dopiero od minimum trzech litrów i to w jak najmniejszej budzie !!!

To nie są sportowe samochody ani nawet usportowione !!! To są limuzyny z ponad przeciętnymi osiągami w swojej klasie a chodzi głównie o bezpieczeństwo czynne.

Jeśli chodzi o osiągi hmm nie chce rozpoczynać burzy ale widze, że zaczyna się robić jak ze spalaniem :D :D :D

Ja jeżdże 320 i moge powiedzieć, że ta wersja osiągów nie ma - samochód do poruszania się z A do B, 325 ma minimum do normalnego poruszania a jeśli ktoś szuka sportu to tylko M3 :cool2:

 

325-328 wg. mnie 328 :D

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Moje 328 oceniam na stan bardzo dobry, na Rybkach w Kraku z 325 poszła równo, ale ja nie miałem trakcji i wszystko zależy również od kierowców, ale też nie jestem żadnym ścigantem. U siebie z kolegą który ma właśnie 325 do 160km/h wyprzedzam go może na 3 - 4 długości auta. Dla mnie to dużo, ale nie jest to jakaś katastrofalna różnica, moc w końcu jest niemal podobna. Podkreślam że furki są w bardzo dobrym stanie. Na A4 z Krakowa miałem licznikowe 250, biorąc pod uwagę błąd wskazania licznika, wyciągam fabrycznie i katalogowo podawaną prędkość. Dodam że jechałem tyle może kilometr, bo A4 zrobiła się wąska, nierówna i niebezpiczna :-) Pamiętajmy również że nie są już to nowe pojazdy i mogą się znacznie różnić osiągami, wpływ ma na to ząb czasu, m.in. zawieszenie i stan silnika.

 

Zgadzam się z przedmówcą, następne będzie tylko M3 i obydwaj wiemy dlaczego :norty: :twisted2:

M3 - I K E R
Opublikowano

sam od niedawna jestem posiadaczem 328i - moja dlubnieta eta niewiele gorzej przyspieszala - do 130-140 zostawala tylko o jakas dlugosc auta.

Jednak kultura pracy silnika jest super, wyprzedzanie trwa ulamki sekund, wracajac z Niemiec bawilem sie nia na autostradzie, 100-200 km/h trwa chwilke

spalanie tez jest male!

bierz 328i jak znajdziesz ladne

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Właśnie sprzedałem swojego compakta 316i i noszę sie z zamiarem zakupienia 328 touring, troche poczytałem na jego temat, ale mam jeszcze pytanko, ile mnie bedzie kosztować założenie gazu do tego samochodu, jaki polecacie, a jaki mógłby być najtańszy, czy koniecznie musi być sekwencja ?

 

pzdr.

 

ps. czaje sie na tego: http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111201074617& moze jakieś opinie? zna ktoś niemiecki zeby było wiadomo co koleś tam o nim pisze ?

btw. czy przebieg 200000 km to juz duzo jak na ten silnik ?

Opublikowano

200.000 jeszze w dodatku na automacie to nie jest duzy przebieg - zreszta jaki bys chcial miec przy 10 letnim aucie ?? przynajmniej mniejsze podejrzenie ze krecony ..

 

co do gazu - conajmniej sekwencja, a ceny od 4000 zlotych

 

co do autka ktore pokazales - dla mnie minusem jest automat i brak M-plastikow, natomiast nie watpliwym plusem wnetrze

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
moze jakieś opinie? zna ktoś niemiecki zeby było wiadomo co koleś tam o nim pisze ?

Koles nie pisze nic szczegolnego...

... a przynajmniej nic takiego, co warte byloby tlumaczenia. :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

kiloff zrwóc uwagę że jaka kupujesz 2,8 automat to jak jakbyś kupiłś 2,3 manula w osiągach... + dodatkowe 1 litr spalania.

Automat nie stety nie jest szybki, inna sprawa że jest bardzo , bardzo przyjemeny ( czytaj wygodny) :-)))

 

Nie wiem czy step tronic był montowany w Turinga.... w M3 cabrio widziałem ale w Turing czy pozosotałych chyba nie...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sorry, ze odgrzewam kotleta :) ale dzisiaj byl garazowy dzien... zmierzylem sie 325(vanos) z 328 (obydwa sedany) 1,2 i troche 3 - 325 odchodzilo... pozniej juz bylo tylko gorzej.... zostalem sporo z tylu. Po chwili zabawy byl powrot do garazu i motaz komuputera z chipem po przerobce do 325.... skonczyla sie przewaga 328 pod kazdym wzgledem :) :twisted:

Pozdrawiam.

Opublikowano
Sorry, ze odgrzewam kotleta :) ale dzisiaj byl garazowy dzien... zmierzylem sie 325(vanos) z 328 (obydwa sedany) 1,2 i troche 3 - 325 odchodzilo... pozniej juz bylo tylko gorzej.... zostalem sporo z tylu. Po chwili zabawy byl powrot do garazu i motaz komuputera z chipem po przerobce do 325.... skonczyla sie przewaga 328 pod kazdym wzgledem :) :twisted:

Pozdrawiam.

z LAtem sie scigałeś :?:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.