zielak4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam wszystkich,Po przełączeniu auta na gaz zaczyna się nierówna praca silnika, obroty zaczynają falować.Problem występuje tylko przy włączonej instalacji LPG - na benzynie wszystko jest ok.Podczas jazdy nierówna praca jest wyczuwalna minimalnie, ale katastrofy nie ma. Mało kto by się zorientował, że coś jest nie tak. Żeby usunąć usterkę zacząłem od:- Wymiany świec - sprawdziłem ceweki zapłonowych, podmieniając je od innego auta.- Odma wymieniona miesiąc wcześniej, ponieważ miałem problem z wolnymi obrotami, ale na zimnym silniku. Proszę o rady BMW E39 528i 1997 rok
gczarkowski1212 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 W pierwszej kolejności powinien kolega zacząć od dobrego gazownika jeżeli na pb jest ok :)
Zasłużeni forumowicze dyzio255 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Stycznia 2015 A co ty masz za instalację lpg?JAkie wtryski?Jaki reduktor ?Jak zrobione nawierty?JAk zebrane mapy?Jakie czasy wtrysku na wolnych obrotach?Jakie cisnienie LPG?Kiedy ostatnio serwisowałeś instalację? Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
zielak4 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Posiadam całą instalację BRC oraz pomarańczowe wtryski chyba tez BRC. Rozwierty na kolektorze mam.Serwisowałem 2 tygodnie temu instalację, wymieniali mi wszystkie filtry i sprawdzali komputerem.Nie mam jak podjechać do gazownika, ponieważ pracuję cały czas w Niemczech a wracam w piątek w nocy. W sobotę żaden gazownik u mnie nie pracuje, dlatego pytam najpierw tutaj. Nierówna praca dzieje się tak tylko na wolnych obrotach.
Przemol21 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Mam podobny problem, zacznę od wymiany świec. Jakie założyć do 3.0?
danielxc717 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Posiadam całą instalację BRC oraz pomarańczowe wtryski chyba tez BRC. Rozwierty na kolektorze mam.. Ciężko by było gdybyś nie miał. Filtry kiedy wymieniałeś? Od kiedy tak się dzieje? Musisz podłączyć pod kompa może wystarczy się przejechać z kompem i regulować gaz. Oby tylko nie robili CI kalibracji na postoju. Podobno to nic nie daje. Ja po wymianie filtrów zawsze jadę z kompem i on coś tam ustawia.
zielak4 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Wymiane filtrów miałem przed tym jak mi się to stało (około tydzień). Sprawdzał mi cos tylko ale na postoju.Szarpanie dzieje się tylko na postoju i jak jadę i ujmę noge z gazu. Jak dociskam gaz to jest ok.
danielxc717 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Możesz mieć coś z wtryskach, redaktorem. A ustawia się gaz podczas jazdy a nie robi się auto kalibracji na postoju . Tak wiele osób mówi i gość co mi ustawia gaz przy serwisie tak robi. Widać że jak gaziarz wypuszcza cie z warsztatu z nieprawidłowo pracującym silnikiem to jest do niczego
zielak4 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Muszę pojechać do warsztatu i to sprawdzić, tylko nie ma kiedy :( bo wracam w soboty i jest nieczynne.
Przemol21 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ponawiam pytanie : jakie świece do 3.0 z podtlenkiem LPG :cool2: ?
danielxc717 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Czy masz gaz czy nie zakładasz takie jakie przewiduje producent. Nie świece do LPG czy coś w tym stylu. W twoim silniku m54 montuje się 4 elektrodowe ngk kup. Sztukę kupisz za ok 3 dyszki. Warto wymienić razem z fajkami
dell666 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Wsadź zalecane do tego silnika i już, będzie ok. W gazie II generacji trzeba było stosować jedno elektrodowe świece. W sekwencji jest to zbyteczne.
danielxc717 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ja stosuję 1 elektrodowe takie jak zaleca producent. Ale mam m52.
Przemol21 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 W sklepie czescidobmw.pl polecili mi beru irydowe jednoelektrodowe. Założyłem i działają ok.
montehristo Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 auto kalibracje robi sie na postoju na wolnych obrotach i rozgrzanym silnikupotem gazownik powinien sie przejechac sprawdzic mape i odchylki i ustawic wszystko tak by korekty paliwowe byly jak najblizsze zeruniestety wiekszosc tego nie robi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się