Skocz do zawartości

BMW e46 320d prawidłowy poziom płynu chłodniczego


gibek2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko jak określić prawidłowy poziom płynu chłodniczego ? z rysunka obok wynika że jak jest przy korku to jest max a u mnie wystaje czyli jest po wyżej ? czy za mało ? sam nie wiem, jak powinno być idealnie.

 

P.S - ewentualnie jak za mało to czy dolać tam w ten korek co sie sprawdza poziom czy w inne miejsce ?

 

 

http://i.imgur.com/YdSCt8J.jpg

 

http://i.imgur.com/6gmWdma.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zle tu mówią... proszę sobie przeczytać instrukcję obsługi :norty:

 

 

Górna część patyczka jak jest na równi z brzegiem wlewu to jest stan MINIMUM!

 

Jeśli dolna część patyczka będzie na równi z brzegiem wlewu to jest MAXIMUM

 

A między min a max to jest tak JAK MASZ NA ZDJĘCIU górna częśc patyczka jak jest wyżej niż wlew to jest między min a max.

 

 

Jednym słowem między min a max jest jak brzeg wlewu jest MIĘDZY górną częścią patyczka a dolną... bo jak można łatwo zauważyć.. na górze patyczka jest gałka i taka sama jest poniżej patyczka i BRZEG WLEWU musi być między tą a tą.

 

 

A gdy będzie jak tutaj powyzej kolega mówi na równo z brzegiem wlewu to będzie minimum,zresztą obok masz tabliczkę na której jest pokazane.Patyczek równo z brzegiem wlewu=minimum a wyżej maksiumum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
A co byłoby gdyby było więcej płynu zalane??? Bo dziś miałem taką awarię 330d 204 km koło wlewu urwał kawałek tego gwintu i wąż mi spadł i przejechałem tak z kilometr zanim zorientowałem się co jest grane i wąż trzyma mi się na około nie całego 1 cm tego gwintu... Szela łapie to ścisniete. I dolewalem kawałek przejechałem i znowu i znowu około 5 litrów dolalem... I nie wiem czy zbiornik nie wymienić.... A najbardziej Zastanawiam się dlaczego tak się stało... Trasa była z 200 km później chwilę pocisnalem no i zaraz awaria... i jak dolewalem to sprawdziłem niedawno to jest trochę ponad nadmiar bo gołym okiem widać Że jest sporo.... A pytanie jeszcze takie... Co byłoby gdybym jeździł z płynem którego jest wlane ponad max??? Co może się stać??? Z góry dziękuję za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadmierne ciśnienie w układzie które wydmuchuje uszczelki silnika az wkoncu znajduje najsłabszy punkt którym upuszcza plyn (i tym samym ciśnienie schodzi)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co mogło być przyczyną że od strony zbiornika jak jest tam ten gwint może z 2 cm... To centymetr urwał... Został on w wezu który odpadł a drugi centymetr przy zbiorniku no i opaska trzyma mi się teraz na tym co zostało... Jaka mogła być to przyczyna??? Po trasie około 150 km później chwilę autko pocisnalem i awaria... I nie wiem czy zbiornik wymieniać czy nie spaść to reż może..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2247849-przewod-elastyczny-ukladu-chlodzenia

Wątpię, byś dostał to osobno. Chyba, że z używanego przewodu byś sobie wyjął. Kup nowy przewód na pewno dłużej potrzyma.

 

Ale gdybym kupił nowy przewód to co mi to da???? Przewód będzie razem z tym kolankiem?? Co jest pod numerkiem 1 i 2 jak się nie mylę ze zdjęcia... Bo teraz jak mi się tak trzyma to obawiam się że zaraz to się zsunie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.