Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanko jak określić prawidłowy poziom płynu chłodniczego ? z rysunka obok wynika że jak jest przy korku to jest max a u mnie wystaje czyli jest po wyżej ? czy za mało ? sam nie wiem, jak powinno być idealnie.

 

P.S - ewentualnie jak za mało to czy dolać tam w ten korek co sie sprawdza poziom czy w inne miejsce ?

 

 

http://i.imgur.com/YdSCt8J.jpg

 

http://i.imgur.com/6gmWdma.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co pamiętam to ten patyczek powinien być na równo z wlewem płynu .

Tylko pamiętaj ,że sprawdza się to na zimnym silniku .

Opublikowano
tak zdjęcie robione po nocy na zimnym silniku, tak jak zresztą widać u mnie trochę wystaje to znaczy ze za mało i trzeba dolać czy za dużo ?
Opublikowano

Panowie zle tu mówią... proszę sobie przeczytać instrukcję obsługi :norty:

 

 

Górna część patyczka jak jest na równi z brzegiem wlewu to jest stan MINIMUM!

 

Jeśli dolna część patyczka będzie na równi z brzegiem wlewu to jest MAXIMUM

 

A między min a max to jest tak JAK MASZ NA ZDJĘCIU górna częśc patyczka jak jest wyżej niż wlew to jest między min a max.

 

 

Jednym słowem między min a max jest jak brzeg wlewu jest MIĘDZY górną częścią patyczka a dolną... bo jak można łatwo zauważyć.. na górze patyczka jest gałka i taka sama jest poniżej patyczka i BRZEG WLEWU musi być między tą a tą.

 

 

A gdy będzie jak tutaj powyzej kolega mówi na równo z brzegiem wlewu to będzie minimum,zresztą obok masz tabliczkę na której jest pokazane.Patyczek równo z brzegiem wlewu=minimum a wyżej maksiumum.

  • 1 rok później...
Opublikowano
A co byłoby gdyby było więcej płynu zalane??? Bo dziś miałem taką awarię 330d 204 km koło wlewu urwał kawałek tego gwintu i wąż mi spadł i przejechałem tak z kilometr zanim zorientowałem się co jest grane i wąż trzyma mi się na około nie całego 1 cm tego gwintu... Szela łapie to ścisniete. I dolewalem kawałek przejechałem i znowu i znowu około 5 litrów dolalem... I nie wiem czy zbiornik nie wymienić.... A najbardziej Zastanawiam się dlaczego tak się stało... Trasa była z 200 km później chwilę pocisnalem no i zaraz awaria... i jak dolewalem to sprawdziłem niedawno to jest trochę ponad nadmiar bo gołym okiem widać Że jest sporo.... A pytanie jeszcze takie... Co byłoby gdybym jeździł z płynem którego jest wlane ponad max??? Co może się stać??? Z góry dziękuję za pomoc
Opublikowano
nadmierne ciśnienie w układzie które wydmuchuje uszczelki silnika az wkoncu znajduje najsłabszy punkt którym upuszcza plyn (i tym samym ciśnienie schodzi)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Panowie a co mogło być przyczyną że od strony zbiornika jak jest tam ten gwint może z 2 cm... To centymetr urwał... Został on w wezu który odpadł a drugi centymetr przy zbiorniku no i opaska trzyma mi się teraz na tym co zostało... Jaka mogła być to przyczyna??? Po trasie około 150 km później chwilę autko pocisnalem i awaria... I nie wiem czy zbiornik wymieniać czy nie spaść to reż może..
Opublikowano
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2247849-przewod-elastyczny-ukladu-chlodzenia

Wątpię, byś dostał to osobno. Chyba, że z używanego przewodu byś sobie wyjął. Kup nowy przewód na pewno dłużej potrzyma.

 

Ale gdybym kupił nowy przewód to co mi to da???? Przewód będzie razem z tym kolankiem?? Co jest pod numerkiem 1 i 2 jak się nie mylę ze zdjęcia... Bo teraz jak mi się tak trzyma to obawiam się że zaraz to się zsunie

Opublikowano

Przewód i kolanko jest jednym i tym samym. Numer 2 to korek odpowietrznika. Wystarczyło wpisać numer w google i dać na grafika:

http://www.qservices.pl/miniaturki/238892.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.