Skocz do zawartości

F20 LCI już jest


K8v8M

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czemu rozczarowany ? Nowy 2.0d lekko podkręcony do 190km no i reszta.

Buda zmieniła sie zauważalnie z przodu i z tylu, ledy i trochę więcej chromu. Nie jest tak zle.

To juz chyba ostatni lift.

 

A co do silników to ciekawe czy zrobią konkurencje do vw 2.0d 240KM, a zaraz ma byc 270KM. Pewnie zobaczymy je zaraz w audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni lift? Przecież lift jest zawsze tylko jeden?

Liczyłem na silniki 3 cylindrowe. Owszem są ale tylko najsłabsze. Liczyłem że będzie 118i 177KM B38 3cylindrowy. To było dla mnie prawie pewne. Po cichu miałem nadzieje na 120i 3 cylindry z mocą 190KM. Tymczasem mamy 120i ale to dalej 1,6 z mocą 177KM. Praktycznie zero postępu jeśli idzie o osiągi, tak samo brak postępu jeśli idzie o zużycie paliwa dla modeli 118i/120i które zastępują 116i/118i, generalnie największe rozczarowanie to brak odchudzania auta po zastosowaniu 3 cylindrów.

Co prawda mamy teraz w standardzie czujnik deszczu, radio proof, klime auto ale to chyba masy nie zwiększa ?

Owszem estetycznie jest lepiej, przynajmniej z przodu, tyl też nie jest zły ciągle jednak stara jedynka podoba mi się ciut bardziej, seria 2 jest o wiele ładniejsza.

 

Liczyłem też na silnik 2,0 ~270KM czyli 130i. To może jeszcze nadejdzie, ale mam wrażenie, że bmw bardzo stara się aby seria jeden za bardzo nie konkurowała z seria 3. Moim zdaniem aż za bardzo.

Generalnie jest postep jeśli chodzi o diesel, ale mi zależało na benzynie, a tu się praktycznie nic nie zmieniło - dodali 7KM do 118i i 6KM dla 135i. Jak dla mnie słabo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni lift? Przecież lift jest zawsze tylko jeden?

 

Masz racje - cos mi sie pokręciło.

 

Seria 2 ładniejsza bez dwóch zdań.

 

Kurczę nie wiem czy jak juz będę sprzedawał swoją maszynę to następna bedzie bejca ? Rodzinny samochód familijny mam, będę pewnie znowu szukał czegoś małego, w miarę szybkiego z przyzwoitymi osiągami w dieslu. Na razie tylko 1 wpisuje sie w te oczekiwania. Chyba ze do golfa Gtd wsadza tego diesla 240KM, moze byc z haldexem:-)

Bede sie martwił za 2-3 lata :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 224KM ciężko zastąpić nawet 300KM golfem. Jak wiesz nie jestem zwolennikiem napędu 4x4 ale jeśli już to uważam za o wiele lepsze rozwiązanie rwd i dołączany przód niż odwrotnie. No ale każdy ma swoje preferencje.

Jeszcze nowego passata bym przebolal na auto rodzinne. Po prostu jest więcej miejsca, a ten haldex jakoś powinien sobie radzić, ale na auto dla siebie nie chciał bym nic co ma 4x4 i przeciętnie się prowadzi. Jak dla mnie albo bmw albo Twingo jeśli wprowadza jakąś wersje RS.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Jak dla mnie albo bmw albo Twingo jeśli wprowadza jakąś wersje RS.

:mrgreen:

 

Jeśli chodzi o rodzinne to wsiąkłem jakis czas temu w Smaxa i nie znajduje konkurencji dla niego, fajny kompromis - duży a nie autobus i niezle sie prowadzi jak na takie gabaryty. Jeśli chciałbym miec zbliżona ilośc miejsca w środku i bagażniku to chyba w q7 musiałbym uderzyć albo w RangeRovera a na to mnie nie stać. Żona + 2 dziewczynki jeszcze w fotelikach, do tego skrzydło do latania albo sprzęt nurkowy - zawsze za mało miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o czymś większym dla rodziny, ale żona nie chciała. Ostateczne zamiast wozić na co dzień powietrze wolimy od święta jechać na dwa auta lub coś wynająć. Ja nie lubię dużych aut, żona też. Szczególnie w mieście jest z tym słabo.

A wracając do FL jedynki.

W sumie zmian jest nie tak mało i chyba wszystkie na plus, tyle że akurat nie dla mnie.

Bardzo podoba mi się opcja współpracy nawigacji z Eco pro i sugerowanie hamowania silnikiem przed zakrętem czy ograniczeniem prędkości. Ciekaw jestem jak to działa w praktyce. To chyba debiut tej funkcji w bmw. Nie słyszałem aby była w innych markach.

Jednak z powodu tej funkcji nie kupie nawigacji za 10 koła. Ciekawe czy działa to cały czas, czy tylko gdy jest wybrana jakaś trasa w nawigacji.

No i w końcu jest dostępny aktywny tempomat. Lepiej późno niż wcale. Ciekawe jak będą świeciły światła LED...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biała 125d w mpaku moim kandydatem na następne auto :D No chyba że nazbieram na 135i <3

Nowe 135i znajdziesz na allegro od brokera za 143 koła. http://otomoto.pl/bmw-130-m135i-3-dr-nowy-C25241820.html

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jest to, że w modelu pre lci na wszystkich katalogach była na pierwszej stronie/ pierwszych stronach pokazywana wersja Urban Line w granatowym kolorze z białymi felgami, teraz "topowym kolorem jest szarosc w której moim zdaniem auto wygląda super! Sam mam wersję z białymi felgami i powiem, że NIGDY więcej. Nie dyskutuję o mechanice, natomiast wyglądowo przód wygląda lepiej, ale tył jest nieporozumieniem, lampy moim zdaniem zbyt przytłaczają tylną część nadwozia.

 

Randall- oczywiście jedynka w m-paku będzie wyglądała super. Jednak zastanawiam się nad sensownością zamiany pre lci na lci. Ja poszedłbym o klasę wyżej i celowałbym w 3 lub 4. Aktualnie na kilka dni mam w użytkowaniu F30 i w sensie wykonania/komfortu bije jedynkę na głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość wykonania bardzo mocno zależy w bmw od wersji /wariantu wyposażenia. Podstawowe f30 też nie zachwyca.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja mam jeszcze rok leasingu wiec i dużo czasu na rozmyślanie. Ale ostatnio przez dwa tygodnie jeździłem F30 w totalnej biedzie, 20d, manual, zwykle stołki, parszywa kierownica (w dodatku brązowa) i jak dzis wsiadłem do swojego auta to poczułem sie cudownie. To głupie ale jedynka jeździ mi sie 10 razy lepiej, gdyby jeszcze była w automacie to w ogóle bym nie myślał o zmianie. Wlasnie to potwierdza ostatni post k8.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może to kwestia twojego egzemplarza. Ja nie widzę za bardzo różnic względem trójki, trochę km F20 zrobiłem. Zresztą na wyciszenie trójki też niektórzy bardzo narzekają. Myślę że warto poszukać co jest problemem. Czasem np. Drzwi nie dolegają i wystarczy je wygiąć, czasem to problem z uszczelka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na te zdjęcia nowej jedynki i nie wiem, czy jest lepiej czy nie. Niby te światła były największą wadą tego auta, ale jako właściciel F21 tak się do nich przyzwyczaiłem, że te nowe wydają mi się inne, a nie lepsze. No ale zapewne będę sam w tej opinii, czas pokaże.

 

Jeśli chodzi o rodzinne to wsiąkłem jakis czas temu w Smaxa i nie znajduje konkurencji dla niego, fajny kompromis - duży a nie autobus i niezle sie prowadzi jak na takie gabaryty.

Jak s-max może się dobrze prowadzić? Tzn jedzie do przodu, skręca i hamuje? :D

 

 

[seria 2 ładniejsza bez dwóch zdań.

Dla mnie seria dwa to najbrzydsze coupe BMW :) Wstyd to postawić koło serii 4 czy 6, wg mnie BMW nie potrafi robić małych coupe. Zresztą niewiele droższe jest też Z4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stylistycznie zdecydowanie na plus.

Rozumiem że 125i zostaje po staremu? Tzn 218KM N20B20?

Tak, nic się nie zmienia.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stylistyka samochodu jak to zwykle w nowym modelu lub po liftingu musi sie opatrzyć.

Na pierwszy rzut oka to przód wyglada mniej kontrowersyjnie, chyba po prostu lepiej. Mi sie podoba, chociaż do przedliftu tez nie miałem uwag - jest ładny :D .

Natomiast tył F20 LCI :shock: ?!? Nie przekonuje mnie na zdjęciach. Lampy typowe do większych modeli BMW, chyba trochę za szerokie, jakieś takie nie pasujące do krótkiego hatchbacka.

Mi sie kojarzy z tyłem Aurisa. Bede potrzebował czasu aby sie przekonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem zmiany całkiem na plus. Bardzo wolno do jedynki się przymierzam, czekałem na lift i w sumie się nie zawiodłem. Nie wiem jak będzie z cenami i rabatowaniem, ale jeśli finalnie wyjdzie +- tak samo to prawdopodobnie zakupię. Przód zdecydowanie na plus, jest znacznie ładniejszy, do tyłu będę się musiał przyzwyczaić no i co ważne - cztery cylindry w wersji 118i, na które stawiam. Oczywiście moim zdaniem M-pakiet jest obowiązkowy, żeby to autko fajnie wyglądało. Mam nadzieję, że sezon wiosenno-letni będzie syty i odżałuję sobie pare złotych na nową jedynkę :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na te zdjęcia nowej jedynki i nie wiem, czy jest lepiej czy nie. Niby te światła były największą wadą tego auta, ale jako właściciel F21 tak się do nich przyzwyczaiłem, że te nowe wydają mi się inne, a nie lepsze. No ale zapewne będę sam w tej opinii, czas pokaże.

 

Jeśli chodzi o rodzinne to wsiąkłem jakis czas temu w Smaxa i nie znajduje konkurencji dla niego, fajny kompromis - duży a nie autobus i niezle sie prowadzi jak na takie gabaryty.

Jak s-max może się dobrze prowadzić? Tzn jedzie do przodu, skręca i hamuje? :D

 

 

[seria 2 ładniejsza bez dwóch zdań.

Dla mnie seria dwa to najbrzydsze coupe BMW :) Wstyd to postawić koło serii 4 czy 6, wg mnie BMW nie potrafi robić małych coupe. Zresztą niewiele droższe jest też Z4.

 

Całe szczescie ze ludzie sa różni i maja rożne gusto - byłoby bardzo nudno gdyby wszystkim podobało sie to samo.

 

Co do prowadzeńia Smaxa to pojęcie względne - jeździłeś konkurencja ? Sharan, Alhambra, Picasso, Scenik ? To nie jest auto na tor i do upalania. Moim zdaniem jak na autobus to nie mozna sie przyczepić ?

 

Co do wyciszeńia f20 to byłem nawet w serwisie z tym tematem. Powiedzieli ze tak ma byc, w 3 tez jest tak samo bo to sa auta dla młodych i ma byc znacząco głośniej ńiz np w 5. To był cytat jakby ktoś miał watpliwości.

Dla mnie jest za głośno. Jest głośniej niż np w klasie średniej jak mondeo, laguna, vectra bo z tego sie przesiadłem wiec od razu zwróciłem na to uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem zmiany całkiem na plus. Bardzo wolno do jedynki się przymierzam, czekałem na lift i w sumie się nie zawiodłem. Nie wiem jak będzie z cenami i rabatowaniem, ale jeśli finalnie wyjdzie +- tak samo to prawdopodobnie zakupię. Przód zdecydowanie na plus, jest znacznie ładniejszy, do tyłu będę się musiał przyzwyczaić no i co ważne - cztery cylindry w wersji 118i, na które stawiam. Oczywiście moim zdaniem M-pakiet jest obowiązkowy, żeby to autko fajnie wyglądało. Mam nadzieję, że sezon wiosenno-letni będzie syty i odżałuję sobie pare złotych na nową jedynkę :cool2:

Pierwsze rabaty raczej dopiero na jesieni.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.