Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dodatkowy sprzęt - wspomniane kable etc i tak mi nie przeszkadza - na co dzień jeżdżę z CB radiem i nie odczuwam wielkiego dyskomfortu z powodu jego obecności w aucie.
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zalety nawigacji fabrycznej są najbardziej widoczne przy bogatszym wyposażeniu auta (abstrahuję tu od ceny, piszę o zaletach).

 

Wyświetlacz HeadUp, na którym wyświetlają się dane nawigacyjne, inteligentne światła doświetlające zakręty wspomagające się danymi z navi (tak samo tryb pracy EcoPro)...

Rozpoznawanie znaków drogowych, również bazujące na danych z map nawigacyjnych (oprócz oczywiście kamery KAFAS w stopce lusterka).

Usługi ConnectedDrive, a konkretnie BMW Online/Assist, w których miła Pani :wink: po rozmowie telefonicznej może zdalnie przesłać adres celu nawigacyjnego wprost do navi (raz nawet, o dziwo, korzystałem z tego za granicą).

Albo możliwość zdalnego otwarcia auta za pomocą aplikacji na smartfona - to się przydaje jeśli auto wyposażone jest w DostępKomfortowy, czuły na zakłócenia zewnętrze (często występujące np. w okolicach Okęcia)...

 

Możliwości ułatwiających życie jest sporo... A czy warto? Każdy musi rozważyć/przeliczyć sam :wink:

 

P.S.

Aktualnie stosowane mapy są bardzo dokładne (o ile się nie mylę bazują na mapach Navteq), jak najbardziej porównywalne z AutoMapą (która z kolei bazuje na mapach Geosystems).

Opublikowano
Owszem zgodzę się, że fabryczny hud w połączeniu z nawigacją ma już jakiś sens. Oczywiście to samo można zrobić niezależnie, tak jak napisał mtothaj -być może nieco mniej estetycznie, ale za to jednak bardziej funkcjonalnie. Miałem wcześniej te usługi zdalnego wprowadzenia danych do nawigacji o których piszesz w e90, nigdy z nich nie korzystałem. To nie tylko kwestia ceny, ale ich realnej przydatności . Robiąc powtórkę z porównania do tabletu, jeśli masz dostęp do Internetu, to masz o wiele większa funkcjonalność. No faktycznie, poza otwieraniem auta smartfonem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Tutaj krótki filmik o zmianach w stosunku do poprzedniej wersji:

 

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Tutaj krótki filmik o zmianach w stosunku do poprzedniej wersji:

 

 

Z filmu wynika ze jakoby w serii jest teraz dzielona / skladana tylnia kanapa w proporcjach 40:20:40 - i dobrze bo doplata do wydawalo sie tak podstawowej funkcjonalnosci byla lekka kpina.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Z przodu wersja LCI wygląda dużo lepiej na filmiku.... bo użyto do porównania najlepszych świateł dla LCI i najgorszych dla starej ;] Chamski zabieg marketingowy... Z tyłu te stare światła mi się chyba bardziej podobały, te nowe jakby z większego modelu na siłę przeklejone.
Opublikowano
Czy BMW ma jakąś politykę zachęcającą do zakupu przed premierą? Coś w stylu pre-ordera na specjalnych warunkach cenowych? Czy w przypadku lifta można liczyć na takie same warunki zakupu, jak w przypadku starego modelu, czy nie dają takich samych rabatów? Co z poprzednim modelem - są jakieś duże przeceny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.