Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Z tego względu , że na rynku jest dużo firm zajmujących się "chiptuningiem" kogo możecie polecić dla sinika N54 i ewentulnie jak wyglądały wasze auta po modyfikacjach.

 

Poproszę o ceny, przyrot mocy i momentu.

 

Dzięki za pomoc.

Opublikowano
Jestem z WLKP , więc biore pod uwagę PACHURA MOTO CENTER - nie interesują mnie suche info ze stron , tylko od osób które mają auto z takim silnikiem i modyfikowały swoje auta ;)
Opublikowano

na forum masz okolo 20 tematow z czipem do N54, z opiniami roznych firm w roznych czesciach polski, po co zakladac kolejny?

N54 jest silnikiem tak prosty w modyfikacji ze program mozesz zrobic praktycznie gdziekolwiek. Przyrosty sa rozne i zaleza od kondycji silnika i nawiewu na hamowni.

Opublikowano
Jestem z WLKP , więc biore pod uwagę PACHURA MOTO CENTER - nie interesują mnie suche info ze stron , tylko od osób które mają auto z takim silnikiem i modyfikowały swoje auta ;)

Więc sprawdź temat który ci podałem...jest tam parę wykresów z 335i

Opublikowano

Panowie a co sądzicie o JB4 :?: Ja biję się z myślami i nie wiem co zrobić :oops:

Wszystko w aucie ogarnięte i nie wiem czy program czy JB4 , dobrze że zima i bmki stoją w garażu :P

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
zawsze soft bedzie lepszy niz jakikolwiek urzadzenie z gotowymi mapami . chyba ze mowimy o cobb access port ale na polskie warunki strasznie drogi , placilem ostatnio cos okolo 800 Funtow razem z clem z USA. ale to tez najbardziej rozsadna opcja jesli chcemy isc duzo dalej z moca niz 400-430 KM ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
zawsze soft bedzie lepszy niz jakikolwiek urzadzenie z gotowymi mapami . chyba ze mowimy o cobb access port ale na polskie warunki strasznie drogi , placilem ostatnio cos okolo 800 Funtow razem z clem z USA. ale to tez najbardziej rozsadna opcja jesli chcemy isc duzo dalej z moca niz 400-430 KM ;)

Możesz podpowiedzieć co daje ten cobb access port bo cena 800funtów czy 1000usd mnie nie przeraża. W sprawach mechaniki to wiem co mogę zainstalować i co to da , ale przy komputerach jestem słaby :oops:

Wiem że szykujecie w UK jakiś mocne 335i a jnx mówił że ori komp ogarnia właśnie do max 430KM.

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
z cobbem mozna dowolnie modyfikowac sterownik msd80 , samo urzadzenie wprowadza zmiany w pamieci ROM dzieki czemu jest mozliwe ogarnac tym wiekszy ladunek dostarczany do silnika , gdzie przy remapie za pomoca popularnych sprzetow typu CMD , Kess nie jest w stanie dokonac zmian w sektorze ktory potrzebujemy do wylaczenia monitorowania tej funkcji... to tak w skrocie . wiem ze sprzet Frieling racing jest w stanie to zrobic ale cena 2800 euro za urzadzenie plus protokoly do msd8x jest przesadzona ....wiec zostaje cobb access port dostarczany z calym oprogramowaniem do dowolnej modyfikacji wszystkich potrzebnych zmian na moce duzo wieksze niz 430 KM ...czekam wlasnie na magiczna paczke zza oceanu ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Mam czas do marca to na pewno już przerobicie tego Cooba i będzie wiadomo co daje :D i czy warto w niego zainwestować

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki jest koszt zrobienia mapy indyvidualnej pod urzadzenie cobb v3 ? JEst sens zlecic tunerowi zrobienie takiej mapy ? czy lepiej jezdzic na tych ze strony producenta ?
Opublikowano

tak samo jak zrobienie indywiudualnego softu na dyno ...

mozna smiało jeździć na ustawieniach cobba mają od stage 1 , po st1+ , St 2 ,st2 + jak i rózne odmiany jak sport , normal , agressive jednak moje zdanie jest takie iż jeśli ktoś decyduje się na cobba ( 800 Funtów :shock: ) to idzie dużo dalej niż seryjne turbiny . bo jeśli wystarczy Ci te 400 KM ( zdarza się i 430 KM w specyfikacji FBO ) jak dobrze pójdzie to remapp wystarczy ...

http://images67.fotosik.pl/591/f1ed95c4ab692bcfmed.jpg

http://images69.fotosik.pl/590/d72d1075cfcfa2a6med.jpg

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
bo jeśli wystarczy Ci te 400 KM ( zdarza się i 430 KM w specyfikacji FBO ) jak dobrze pójdzie to remapp wystarczy ...

 

Jakie modyfikacje zaliczają się do FBO?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano (edytowane)

SPECYFIKACJA FBO :

1) REMAPPING

2) DOLOT

http://images69.fotosik.pl/590/c3c52962fa798fbdmed.jpg

http://images67.fotosik.pl/591/d3cd869fa4907ef8med.jpg

3) DOWNPIPY

http://images68.fotosik.pl/589/f0ff068ed564b5a0med.jpg

http://images69.fotosik.pl/590/f27463f9c4c67324med.jpg

4) FMIC

http://images66.fotosik.pl/589/02fc5a3b867f431fmed.jpg

5) WYDECH

http://images69.fotosik.pl/590/4f10d76ee2dc7028med.jpg

ale warto jeszcze zmienić plastikową rurę od doładowania ( bardzo często nieszczelności ) oraz upgrade zaworów upustowych lub zmiana na blow-off , koniecznie czyszczenie zaworów dolotowych , ponieważ jak wiadomo w silniku z bezpośrednim wtryskiem zawory dolotowe nie są omywane przez paliwo i niestety nadbudowuje się na nich nagar co pogarsza osiągi ...

a i zapomniałem o metanolu :)

http://images70.fotosik.pl/589/734195d6ad355042med.jpg

http://images66.fotosik.pl/589/2627e1dccd67d094med.jpg

http://images68.fotosik.pl/589/852100cf599129b6med.jpg

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Widzę ze zestaw zamontowany w tym 335i jest bardzo zbliżony do mojego zestawu , z tym ze ja mam DP całe 3" oraz lewa stronę od intercoolera do przepustnicy rowniez 3" z 50mm blowoffem. Mam dylemat czy cobb czy remap na hamowni
Opublikowano

jesli mozesz sobie pozwolic finansowo i poszedles juz tak daleko z modami to polecam Cobba , dodatkowy plus ze mozna

zaladowac customowa mape a w razie co , odinstalowac z auta i sprzedac...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jak się steruje wtryskiem metanolu? Wtryskiwany jest cały czas czy jak? Jeżeli na seryjnych turbinach przy FBO + JB4 = 400~440KM to ile wyjdzie jeżeli dołoży się jeszcze metanol?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Polecam JB4.

 

Mamy 2 x 335i pędzone na JB4.

 

Jedna cooler+downpipy+JB4+ nowy filtr paliwa+czyszczenie kanałów ssących na paliwie 100 oct - wynik +/-400km

 

Druga JB4+czyszczenie kanałów ssących dało 350+

 

wykresy załączę w wolnym czasie po ostatnich hamowaniach..

 

Wykres przed coolerem, czyszczeniem zaworów i wymiana filtra paliwa.

1.- chip

2. - program 5 jb4

3. - program 7 jb4

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95174361f7c4.jpg

Opublikowano
jesli mozesz sobie pozwolic finansowo i poszedles juz tak daleko z modami to polecam Cobba , dodatkowy plus ze mozna

zaladowac customowa mape a w razie co , odinstalowac z auta i sprzedac...

 

Przerobiliście już tego COBBA , jak z przekroczeniem 430KM :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Polecam JB4.

 

Mamy 2 x 335i pędzone na JB4.

 

Jedna cooler+downpipy+JB4+ nowy filtr paliwa+czyszczenie kanałów ssących na paliwie 100 oct - wynik +/-400km

 

Druga JB4+czyszczenie kanałów ssących dało 350+

 

wykresy załączę w wolnym czasie po ostatnich hamowaniach..

 

Wykres przed coolerem, czyszczeniem zaworów i wymiana filtra paliwa.

1.- chip

2. - program 5 jb4

3. - program 7 jb4

 

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95174361f7c4.jpg

 

Ładny moment na tej 7 mapie wychodzi .

Opublikowano

obecnie moment jest jeszcze fajniejszy :)

 

Za 1600-1800 zł (po tyle można kupić używane JB4) chyba nie ma nic lepszego. Zawsze też przed ewentualna sprzedażą można wyciągnąć z samochodu go i sprzedać osobno:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.