Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sorry kolego ale trochę się zagalopowałeś, ale do tego dojdę później.

Jak kolego masz starsze auto niz 92 rok to 100% jest vanos. Vanosa nie miały silniki M50 do 92 roku zaś po tym roku już tak. Następna generacja silników czyli M52 miały vanos.

Co do vanosa podwójnego.Owszem tak od 99 roku,ale...NIGDY W E36 :wink:

Poza tym polecam poczytać i będzie wszystko wiadomo.

viewtopic.php?f=68&t=213365#p1576097

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
w 97, wydaje mi się że montowali już M52b20 czyli z vanosem na alu bloku, w takim silniku korek oleju jest z przodu silnika, natomiast z m50 korek jest blizej szyby :)
Zielona Bestia E36 sedan: M43b16 1.6 102KM & Corsa 1.4 na podtlenku LPG
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mówi się "jest napisane "

A co napisałem wyżej?

Te silniki od 92 roku mają vanos.

We VIN nie kodują rzeczy oczywistych.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No niby nic nie hałasuje , ale kolega ma honde Accord 6generacja 1.8 135ps na lpg i u niego czuć tego V teca a u mnie tez na lpg 150koni i sie słabo ale na benzynie tez bez szału zbiera sie słabo i nie czuć tego tak jak u niego przy wysokich obrotach myśle ze na 1/4 by mnie odstawił i stąd pytam czy wszystkie 320i miały vanosa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakbyś trochę poczytał opinie o tym silniku to byś wiedział, że w BMW 2.0 jest czerstwe jak tygodniowe pieczywo.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

cóż tu dużo mówić v-tec-i to bardzo dobre silniki, słynące z dużej dynamiki w porównaniu do mocy nawet malutkie 1.4 90km w civicu zagina 100km/h poniżej 10sec.

 

bmw niestety przyspiesza dopiero z motorem 2.5l+ :) bo poniżej to tylko jeżdżą :) zresztą sam się dziwię jak można zrobić motor 150KM który 100km/h ma w 10sec xD

Zielona Bestia E36 sedan: M43b16 1.6 102KM & Corsa 1.4 na podtlenku LPG
Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj nowy i mam problem z moją E30-stką . Mam tam motor od e36 2.0 Vanos świeży Swap brak Mocy nie wkręca się na obroty niewiem może miał ktoś z was podobny problem poprostu silnik przy mocniejszym depnieciu na pedał gazu ma zadyszke :cry: :cry: niemam na to siły juz prosze o pomoc
Opublikowano
cóż tu dużo mówić v-tec-i to bardzo dobre silniki, słynące z dużej dynamiki w porównaniu do mocy nawet malutkie 1.4 90km w civicu zagina 100km/h poniżej 10sec.

 

bmw niestety przyspiesza dopiero z motorem 2.5l+ :) bo poniżej to tylko jeżdżą :) zresztą sam się dziwię jak można zrobić motor 150KM który 100km/h ma w 10sec xD

vtec nie jest złym silnikiem, ale bez przesady

 

zarówno 318is czy 318ti, oraz 320i to już zawodnicy dla najmniejszego vteca z tamtych lat czyli 1.5 (nie wiem skąd wziąłeś to 1.4 90km), w przypadku hondy i jej osiągów, ogromny plus ma tutaj masa bo taka honda będzie ważyć 1000kg, a e36 1300kg

 

twierdzisz że dopiero silniki 2,5+ (powyżej 2,5l) przyśpieszają, czyli zawężasz krąg przyśpieszający e36 jedynie do 328 i M3, :mad2: ja uważam, że m42 i m44, jak na swoją pojemność i r4 jeżdżą świetnie, to samo tyczy się też m52b25, czy m50b25 wśród r6, a e36 nie jest przynajmniej zrobione z puszek po groszku jak civic i nikt się z nich nie śmieje że "honda musi dymić"

Opublikowano

honda z wiekiem traci na wadze :P wiec tutaj cały czas jej stosunek mocy do masy się polepsza :D a blacharze sie cieszą :)

 

jeździłem 10 miesiecy 1.8vtec ale pupy nie urywało w accordzie.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiem skąd wziąłeś to 1.4 90km

A co w tym dziwnego?

Silniki 1,4 90KM były popularne i występowały w kilku generacjach Civica.

Taka jest całkiem fajna. http://allegro.pl/piekna-honda-civic-sport-i4961172799.html może z tym przyspieszeniem to trochę tak na wyrost ale około 10 robi 100 czyli faktycznie tyle co B20. Dlatego dziwi mnie wybór tego silnika bo jego zalety to...6 cylindrów i...ma jakieś jeszcze?

z puszek po groszku jak civic

A ja tak nie uważam i myślę, że nie jest to wcale głupi samochód.

Sam się śmieję z politowaniem z E36 a'la kalajbra a takich dużo (nawet na forum) :mrgreen:

honda z wiekiem traci na wadze... a blacharze sie cieszą

Popatrz na większość E36 :wink: Niektóre to samochody dla Flinstona. I blacharze niewiele mają już do roboty. W BMW też nie wszystkie rozwiązania mechaniczne są takie dobre.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

ja pitole ale ten civic ma opis: PRZYSPIESZENIE: 8,2 DO 100KM/H, ja tam kiedyś czytałem o 9,8. Musi mieć odcięcie ten 1.4

 

a co do rdzy, hondy mają zdecydowanie lepszy ocynk.

 

BMW ma za to kilka zalet nad civicem

1. lepiej wygląda

2. RWD i wszystko jasne :P

 

civic za to odcinke przy 9k rpm dzwięk jak z motocykla :D

Zielona Bestia E36 sedan: M43b16 1.6 102KM & Corsa 1.4 na podtlenku LPG
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No opis trochę...no zachęcić musi jakoś chłopina. Tak coś koło 10 miały do 100.

Szczerze to do przemieszczania się po mieście to czemu nie. W ogóle hondy to wdzięczne autka kiedyś nawet prawie kupiłem taką 5 gen w htb :wink:

Ale jednak musi być to śmigło na masce :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
ale 7gen im stylistycznie nie wyszła, do tego drążek od biegów to rodem z poloneza wyciągli
Zielona Bestia E36 sedan: M43b16 1.6 102KM & Corsa 1.4 na podtlenku LPG
Opublikowano
nie wiem skąd wziąłeś to 1.4 90km

A co w tym dziwnego?

Silniki 1,4 90KM były popularne i występowały w kilku generacjach Civica.

Taka jest całkiem fajna. http://allegro.pl/piekna-honda-civic-sport-i4961172799.html może z tym przyspieszeniem to trochę tak na wyrost ale około 10 robi 100 czyli faktycznie tyle co B20. Dlatego dziwi mnie wybór tego silnika bo jego zalety to...6 cylindrów i...ma jakieś jeszcze?

ok, doczepiłem się pojemnosci, bo nie było 1,4 vtec 90km w civicu w czasie kiedy produkowane było e36, później już były ale civic VII, był produkowany od 2001, a e36 najdłużej do 2000 (compact)

 

zaletą 6 cylindrów jest nieco inny wykres szczególnie momentu, chociaż tu duże znaczenie ma np. vanos

 

civic za to odcinke przy 9k rpm dzwięk jak z motocykla

Wysokoobrotowe silniki, są fajne ale tylko do sportu na co dzień trzeba je mocno kręcić żeby przyśpieszały, a poza tym, taka czterocylindrowa honda brzmi bardziej jak wiertarka niż motocykl

 

co do blachy to faktycznie e36 ma swoje bolączki, ale civic (V, VI) też pod względem blacharskim szału nie robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.