Skocz do zawartości

BMW M3 F80 2014 VIN WBS3C91060J194589 ! Pilne :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Koledzy potrzebuje waszej pomocy. Przy okazji wizyty w Poznaniu jadę zobaczyć poniższy samochód BMW M3 F80 VIN WBS3C91060J194589

http://otomoto.pl/bmw-m3-431km-bezwypadkowy-na-gwarancji-C35239440.html

 

Proszę o waszą pomoc w ocenieniu auta i sprawdzenie jego vin i może jeżeli jest możliwość to i historii?

Oczywiście jestem umówiony w BMW Smorawińskim Poznań, aby sprawdzili samochód dokładnie i ocenili.

 

Pozdrawiam

 

Ku pamięci:

https://drive.google.com/file/d/0B52kNOwSMHMVX0cySVpTMWlsUms/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B52kNOwSMHMVTDRyaDdFeTV0bzg/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tylko chory na umyśle będzie wierzył, że auto nie miało żadnej przygody.

W tym przypadku nie ma więc znaczenia dla kogoś z działającym rozumem, czy jest wpis o bezwypadkowości czy go nie ma.

A skoro jest, to tym gorzej dla oferującego i z założenia można dać sobie spokój.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Samochód jest do opłacenia po drugie auto ma kosmetycznie przytarty błotnik jak oznajmił sprzedający.

Dlatego pierwszym moim krokiem jest sprawdzenie auta w ASO BMW aby zweryfikować 100% uszkodzenia.

Jestem świadomy ceny dlatego szukam odpowiedzi na pytanie co jest nie tak z samochodem i jak bardzo??

Nie koniecznie musi być rozbity są jeszcze inne kwestie które mogą determinować poziom ceny.

 

p.s KW_ Jak możesz zachowaj taki poziom rozmowy dla siebie, bo takie wpisy są nie potrzebne, dodatkowo nic nie wniosłeś do tematu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No i o to chodziło :) wielkie dzięki!!

 

Jest kilka ciekawych fotek!

 

Teraz pytanie co o tym myślicie?

 

Jeżeli jest zrobione jak należy to nie jest źle. Najważniejsze jest żeby prześwietlić w ASO bardzo konkretnie. Cena jest atrakcyjna i z czegoś to musiało wynikać.

Warto się zastanowić...moim zdaniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak na moje oko to nawet na zdjęciach ten próg nie licuje z budą..

 

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5428990/13702091.jpg?1418047373

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest próg Mpakiet a nie lico pakiet.

 

Dajcie sobie spokój z szukaniem dziury w calym bo na 99% to auto jest tak dobrze naprawione, że forumowy lajkonik nic nie znajdzie. Gdyby nie zdjęcia że szwajcarskiej aukcji nie byłoby dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kto zna się na serwisie aut BMW może ocenić uszkodzenia?

Jeżeli naprawa została dokonana poprawnie na nowych częściach to z samochodem będzie ok?

Moje największe zmartwienie to uderzenie w tylną oś która mogła uszkodzić przeniesienie napędu i wgniecenie po środku auta... ale to tylko spostrzeżenia amatora.

 

Koledzy profesjonaliści po fachu możecie mi pomóc i ocenić czy warto zastanowić się nad zakupem ?

 

link z uszkodzeniami poniżej :

http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?f=32&p=78674#p78674

 

Pozdrawiam

KK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kto zna się na serwisie aut BMW może ocenić uszkodzenia?

 

Wez to auto do najlepszego serwisu blacharskiego jaki jest w okolicy, nie musi to byc ASO BMW, moze byc ASO innej marki. Bez problemu powiedza Ci jak fachowo wykonano naprawe (czy tanio, czy zgodnie z technologia producenta), moga zrobic pomiar plyty podlogowej (jezeli uznaja, ze jest taka potrzeba). Nikt po samych zdjeciach nie powie Ci czy to auto naprawiono dobrze czy zle. Jezeli pozytywnie przejdzie ten test, to mozesz dla potwierdzenia sprawdzic w BMW reszte rzeczy, ktore juz wymagaja znajomosci konkretnej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złom i tyle, na głowę trzeba upaść by kupować tego typu auto za taką kasę po unfalu...

80% aut na forum może być po takim gongu...ja tam nie wiem co się działo z moim e46 12 lat temu :roll:

Wiem, że każdy ma perfekcyjny stan po dziadku z DE ale spójrzmy prawdzie w oczy.

Jak chcesz być pewny historii samochodu to kup nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie karm trolla kolego, to dalej PPGG który wrzucał fotki Infiniti znalezione w necie, teraz zmienił ksywkę, codziennie edytuje swoje wszystkie posty usuwając ich treść (choroba psychiczna?) i zmienia wymarzone i wymyślone autka w podpisie. Teraz jeździ mercedesem o takim:

 

http://media.truelocal.com.au/B/6/B33738B0-1AC9-4D91-B1B5-469674AC0046/1374404578426_ScreenShot2013-07-12at5.13.32PM-938x704.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ten samochód nie został naprawiony w Szwajcarii prawdopodobnie tylko ze względu na uszkodzenie progu-słupka B. Wymienić elementy zawieszenia można zawsze. Zakres tolerancji montażu też istnieje.

Próg składa się z kilku elementów połączonych ze sobą na różnych etapach produkcji, nie tylko z części zewnętrznej którą widać. Jest to istotny element nośny i jego odtworzenie w warunkach warsztatowych nie jest raczej możliwe. Dziś blachy łączy się nie tylko przy użyciu zgrzewania punktowego ale także laserowo.

Karoseria montowana jest z modułów, a te moduły z mniejszych złożeń kilku części. Tak więc nie ma możliwości wymiany samego progu zewnętrznego/słupka B i odtworzenia wytrzymałości karoserii jak w oryginale. Co za tym idzie struktura już nie zachowa się tak w przypadku przeciążeń/wypadku jak założył dział rozwoju.

Każdy decyduje o swoim życiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten samochód nie został naprawiony w Szwajcarii prawdopodobnie tylko ze względu na uszkodzenie progu-słupka B. Wymienić elementy zawieszenia można zawsze. Zakres tolerancji montażu też istnieje.

Próg składa się z kilku elementów połączonych ze sobą na różnych etapach produkcji, nie tylko z części zewnętrznej którą widać. Jest to istotny element nośny i jego odtworzenie w warunkach warsztatowych nie jest raczej możliwe. Dziś blachy łączy się nie tylko przy użyciu zgrzewania punktowego ale także laserowo.

Karoseria montowana jest z modułów, a te moduły z mniejszych złożeń kilku części. Tak więc nie ma możliwości wymiany samego progu zewnętrznego/słupka B i odtworzenia wytrzymałości karoserii jak w oryginale. Co za tym idzie struktura już nie zachowa się tak w przypadku przeciążeń/wypadku jak założył dział rozwoju.

Każdy decyduje o swoim życiu.

To w takim razie co?Auto po takiej kolizji sie nadaje na złom?Bo nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten samochód nie został naprawiony w Szwajcarii prawdopodobnie tylko ze względu na uszkodzenie progu-słupka B. Wymienić elementy zawieszenia można zawsze. Zakres tolerancji montażu też istnieje.

Próg składa się z kilku elementów połączonych ze sobą na różnych etapach produkcji, nie tylko z części zewnętrznej którą widać. Jest to istotny element nośny i jego odtworzenie w warunkach warsztatowych nie jest raczej możliwe. Dziś blachy łączy się nie tylko przy użyciu zgrzewania punktowego ale także laserowo.

Karoseria montowana jest z modułów, a te moduły z mniejszych złożeń kilku części. Tak więc nie ma możliwości wymiany samego progu zewnętrznego/słupka B i odtworzenia wytrzymałości karoserii jak w oryginale. Co za tym idzie struktura już nie zachowa się tak w przypadku przeciążeń/wypadku jak założył dział rozwoju.

Każdy decyduje o swoim życiu.

To w takim razie co?Auto po takiej kolizji sie nadaje na złom?Bo nie rozumiem

 

A co do salonu bmw ? Nie po to ubezpieczalnie wypłacają pełne ubezpieczenie w takim przypadku bo jest to total schade

Tylko na wschodzie Europy robi sie wszystko ,widziałeś te belki w środku ? W progu ? Ktos tu wkleił Skodę robiona w Rosji czy na Ukrainie tam jest pokazany próg jakie ma wzmocnienia wszystko idzie zrobic ale fabryka to juz nie bedzie ,nie wspomnę ze to auto sportowe .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działamy dalej w temacie, auto będzie sprawdzone w ASO i przez speca od sportowych aut. Zobaczymy co dalej... :8)

 

kolego aso pewnie nie wiele pomoże polukają z zewnątrz obskoczą czujnikiem i pod kompa podepną .

żeby to auto dobrze sprawdzić to najpierw trza rozebrać pół auta i sprawdzić co" wskrzeszacze " zrobili ( cieli ciągneli czy połowe wstawiali) a potem powinno się udać na płytę pomiarową w celu weryfikacji wymiarów auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.