Skocz do zawartości

BMW F15 25d vs Volvo XC 90 D5 Audi Q7 lub inne


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 344
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zawsze te auta wyjeżdżają z jakimś wyposażeniem dodatkowym, myślę że jak komuś zależy na normalnym silniku to można zrezygnować z jakiś dodatków i dorzucić troche na rzecz serducha. Jednak każdy ma swoją filozofię kupowania auta :)

 

Dokładnie, już takie 30d jedzie dobrze zarówno do 100 km/h ale powyżej też jest ok, im szybciej tym różnica staje się coraz większa porównując do 25d.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo lepiej mieć r6 :wink:

 

Konfigurując tak samo 25d i 30d bez żadnych asystentów tylko to co potrzebne 25d-335tys, 30d-380-390tys. Za to jeśli do 25d wziąć coś więcej to 360 tys i wtedy można myśleć nad 30d ale jeśli jest różnica 50tys to trochę dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej V8 :8)

 

Faktycznie jest to znaczna różnica w cenie... przez tą "chorą" akcyzę na silniki powyżej 2l. Choć taka różnica w cenie musi też wynikać z dodatkowych 2 cyl., o połowę większego silnika, innej skrzyni biegów i pewnie jeszcze paru rzeczy.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopłacając do 30d i wyżej tak na prawdę kupuje się inny samochód w porównaniu do 25d :D

 

Dla mnie jak pewnie dla innych też ale nie wszystkich kupno demo albo PS wydaje się dobrą opcją bo 30d można znaleźć już od 300tys a to że nie będzie miało czegoś będzie się dało przeżyć.

Choć myślę że gdybym miał max 300tys to chyba bym zamówił 528i xdrive ale teraz nie myślę nad tym więc problemu nie mam, będzie później :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
... swider idziesz b.dobrym kierunku - zobaczysz ze kupisz fajny samochod z dobrym serduchem. Ja osobiście przed zakupem XC90 szukałem X5 3.0d i znalazłem nowy za 310tys( wart 350tys) zl tylko ze rocznikowo był 2014 z przebiegiem 15km gdyby miał 7 miejsc był by mój i nie było by pytania jak tam się spisuje XC90:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki maja :)

 

Dla mnie jest nawet na rękę kupić samochód który jest dostępny od zaraz bo nie muszę czekać żeby sobie nim jeździć.

Do kupna samochodu jeszcze z 2-3 lata ale już szukam. Bardzo mi się podoba 5 zobaczymy jak nowy model bo 5 oferuje podobnie to co x5 tylko jest niższa i co najważniejsze tańsza. Wiadomo mniej miejsca itd. ale jeżdżę sam albo w 2 osoby a w 4 z dwa lub trzy razy w roku. Jakbym się zdecydował na x5 to tylko dlatego że polskie drogi są masakryczne :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi drogami to nie przesadzaj, masakryczne nie są a co więcej stają się coraz lepsze :)

 

Wybór wiadomo zależy od indywidualnych preferencji oraz do czego będziesz wykorzystywał auto. Pamiętaj, że SUV nigdy nie będzie jak limuzyna pod względem komfortu jazdy, dynamiki, wyciszenia, co jest kluczowe podczas długich tras...

SUV z kolei daje możliwości wjazdu w miejsca niedostępne dla limuzyny, wyżej się siedzi co jest dużą zaletą dla niektórych, ma obszerniejsze wnętrze i jeszcze pewnie parę zalet :D

Moim zdaniem jeżeli ktoś wykorzystuje auto w większości do długich podróży to SUV nigdy nie będzie tak dobry jak limuzyna, zwłaszcza na autostradach gdzie przewaga jej rośnie.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

I ja stałem przed wyborem czy X5,Q7,XC90 czy nawet Kia Sorento

 

Założenie było proste auto ma być 7 osobowe

Niestety na starcie X5 odpadło, bo ten który nazwał to auto 7 osobowe powinien spróbować usiąść w ostatnim rzędzie. To się nie nadaje nawet dla dzieci, miejsca jest mega mało. Tam może siedzieć jedynie ktoś, kto jest pozbawiony nóg.

 

Q7 jest fajne ale jak dla mnie mega nudne, może i materiały wykonanie ok, ale nie ma łał.

 

Sorento równie dobrze mogło by być produkowane przez bardziej uznanego producenta. Postęp w tych autach jest olbrzymi, cena bardzo przystępna ... ale jak się wsiądzie do XC90 to niestety porównanie wypada blado.

 

Ja ostatecznie zdecydowałem się na XC90 i pomimo że to tylko silnik 2.0d, bardzo ładnie się odpycha, wnętrze 1 klasa, muza poezja. Nie poznałem nikogo kto by po wejściu nie był zachwycony. Moja jedyna obawa to materiały. Są tak dobrej jakości, że strach się bać jak przetrzymają próbę czasu. Nappa mega delikatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego samego powodu zrezygnowałem z X5! Niestety bagażnik jest za mały jak zarówno 3 rząd.

Nasz stary XC90 bardzo fajni samochód nawet jak się psuł to wybaczaliśmy! :)

Nowy XC90???? Co mogę powiedzieć? Wnętrze pierwsza klasa, sylwetka też plus dużo miejsca ale po pierwsze silniki są jaki są. Niby naciskasz gazu, silnik wije, odczucie po prosto go niema a licznik już na 140km/h! Nie przekonał nas ten samochód a naprawdę czekaliśmy na niego!

Przejechaliśmy mi się nowego Q7 i jestem pod wrażeniem! Wnętrze przestronne i bardzo dobrze wykonane nawet mogę powiedzieć że materiały są lepszą jakością niż w XC90. Też kufer jest spory! Technologii zastosowany w Q7 jest mnóstwo. Virtual cockpit jest mega wygodni. Tylna oś skrętna transformuje ten samochód w limuzyna! :)

No tak cena też jest Top notch ale silnik jest 3.0, 600nm i 272 koni. Wyciszenie jest o dużo lepsze niż w X5 i XC90 a z dodatkowymi szybami dźwiękoszczelnych powinno być jeszcze lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie,

 

wybaczcie, ale Q7 poza tym, ze duze ( z zewnatrz) to koniec zalet tego samochodu. :mad2:

Design, ok. Taka nadmuchana A6 Avant na kolach :norty:

Oblozenie plastikami jest tak duze, ze w srodku to auto jest po prostu male i ciasne. Miejsca na nogi na tyle, po srodku jest przez wysoko idacy tunel bardzo malo ( w porownaniu do F15).

Silnik naprawde cicho pracuje, 8-biegowa skrzynia ladnie pracuje, ale tez strasznie miesza biegami. Widocznosc do przodu (znad maski) - taka sobie.

 

Wszytskich ww. cech nie doszukalem sie w F15. I jako nastepca 5 GT bedzie =>F15.

I ja niestety jak Wy, szukam auta pod katem rodzinnym. Q7 odpadlo. F15 jest faworytem a XC90 znam tylko z Zachara. I wlasnie ten silnik mnie troche przeraza, ale czytajac Wasze opinie, musze to auto po prostu wyprobowac :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szczerze mowiac czekam na X7... jesli nie bedzie mi odpowiadal, przesiadam sie na Mercedesa GL. X5 jest dla mnie obecnie za maly...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wybaczcie, ale Q7 poza tym, ze duze ( z zewnątrz) to koniec zalet tego samochodu."

 

Trochę nie po ważna wypowiedz! Prawdę że każdy ma inny gust ale nowy Q7 nie odstępuje X5 i XC90. Prawdę że trochę nadmuchany! Ale się siedzi w środku a nie z boku. :)

 

W XC90 nie nienawidzę tego tabletu po środku! No i też że nie ma możliwości używania pokrętło do tego tabletu. Silnik jest jaki jest niestety za głośny jak dla mnie.

 

Bagażnik w X5 jest trochę większy niż na przykład w Subaru Forester. Jak masz tylko dwójka dzieci powinno być ok.

 

Zamiast w XC90 i Q7 większość bagażniku jest odpowiednia do ich rozmiary i użytkowania czyli rodzinny samochód.

 

Dźwiękoszczelność Q7 jest naprawdę na wysokim poziomie.

 

Rozważałem X5 i XC90. X5 odpadł po przejechaniu się Q7!!! Jak będzie miał więcej wrażenia z Q7 to napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze kazdy ma inny gust i jednemu zalezy na komforcie innemu na osiagach :cool2:

 

Mialem X5 na weekend. Tydzien pozniej mialem Q7 dla porownania. Audi niestety (choc jestem fanem tej marki i mam A4 Avant) odpadlo w poronwaniu do F15.

W najblizszym czasie wezme XC90 zeby miec porownanie do wszytskich trzech kluczowych graczy w tym segmencie.

 

Zostal jeszcze Jeep Grand Cherokee ale chyba mi zbyt plastikowy i toporny design przeszkada :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ceny w Europie zaczną się od 350-400tys zł a tyle nie kosztuje GL? :roll:

 

Co do Jeepa Grand cheeroke to jeździłem nim parę razy i jest ok ale teraz bym nie kupił ze względu na osiągi już lekcja opcja się wydaje VW Touareg albo pójść w terenowy i kupić Grand cheeroke trailhawk :wink:

 

Zapomniałbym, jeszcze ten ogromny bagażnik w jeepie co ma niby 750l :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szczerze BARDZO watpie, aby bazowa cena X7 byla w okolicy $100k. X7 ma byc odpowiednikiem BARDZO dobrze sprzedajacego sie GL, ktorego bazowa wersja kosztuje $65k (MSRP, czyli jakies $5-8k dodatkowo do urwania).

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nawet jesli BMW ma juz ustalona cene X7, to nie jest to wiedza publiczna. To co sie pojawia w internecie to tylko spekulacje. Chyba, ze byl komunikat BMW w tej sprawie i go nie widzialem... Poza tym cena w Europie a w USA to totalnie inna sprawa. Biorac na bok oczywiste sprawy jak rozne waluty, podatki, itp., konkurencyjnosc rynku amerykanskiego jest a niebo wieksza niz Europejskiego. Dlatego X5 jest "tani" na rynku US i oficjalnie nie mozna eksportowac nowych smochodow BMW poza US.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.