Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Potrzebowałbym pomocy w diagnozie sondy lambda w e39 M54B22, ja już się poddałem ;-)

Pokazuje mi błąd sondy lambda na banku 2 – cylindry 4-6 , została wymieniona na używany oryginał, błąd dalej się zapalał, stwierdziłem że pewnie kupiłem już zużytą, wymieniłem na nową uniwersalną po numerze oryginału, błąd i adaptacje wykasowane… po chwili błąd dalej się pojawia. Zanim kupię oryginał stwierdziłem że poeksperymentuje i zamieniłem sondy miejscami, efekt- INPA dalej pokazuje błąd na banku 2, moje podejrzenie pada w takim wypadku chyba na przewód od ECU do sondy ??

Poniżej 2 odczyty:

pierwszy – sonda nowa wkręcona w bank 2, bank 1 oryginał sprawny

Drugi: zamiana sond, na banku 2 sonda oryginalna / bank 1 nowa uniwersalna

 

Chyba wszystko wskazuje na przewód, czy ktoś może wie jak się do niego dobrać ? czy jest konieczna wymiana kompletnego od ECU do lambdy czy przewód łączy się jeszcze na wtyczkach pod osłoną listwy wtryskowej ?

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kiedys przyszedł do zegarmistrza facet z wahadłem od zegara w ręku.

Zegarmistrz pyta go gdzie reszta zegara do naprawy?

A on na to , że po co mu cały zegar skoro tylko te wahadło się ciągle zatrzymuje.?

 

Podobnie jest z tą sondą.

Problem nie leży w sondzie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

miernikiem sprawdz czy kable sa cale .

odepnij sonde sprawdz kolory kabli wchodzacych do wtyczki (wtyczki kabla idacego do ecu) i przy ecu szukaj takich samych kolorow.

miernikiem sprawdz czy jest obieg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.