Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie mam bmw e90 163km zrobiony chip na 200km czy można coś jeszcze z tego samochód wyciągnąć w jakikolwiek inny jeszcze sposób.Pisze nowy temat ponieważ w dziale chip tuning są tylko przechwałki zero pomocy w tym temacie.
Opublikowano
a jakieś paści typu wydech intercooler turbina (akurat turbina odpada u mnie bo mam nową) nie wiem:D jeśli ma to grozić ryzykiem to nie warto:P
Opublikowano
A co to zalecane 30% i skąd takie wartości ? Nie ma nic takiego jak zalecane, zalecany to jest seryjny program a zawsze zabawa powyżej to trochę kwestia doświadczenia. A jeśli już mówimy o doświadczalnej wytrzymałości słupków to akurat te są dość trwałe. Jeśli nie chcesz ruszać turbo to daj sobie spokój, to 200ps na mitsu to i tak dużo.
Opublikowano
A co to zalecane 30% i skąd takie wartości ? Nie ma nic takiego jak zalecane, zalecany to jest seryjny program a zawsze zabawa powyżej to trochę kwestia doświadczenia. A jeśli już mówimy o doświadczalnej wytrzymałości słupków to akurat te są dość trwałe. Jeśli nie chcesz ruszać turbo to daj sobie spokój, to 200ps na mitsu to i tak dużo.

OK ok nie zalecane tylko dopuszczalne i oczywiście że na seryjnych programach a już na pewno nie u Cześka w stodole no i napisałem koledze że 200 to już stop nic nowego nie wniosłeś poza łapaniem za słówka

Opublikowano

skoro turbina musi zostać to wymiana wtrysków i intercoolera mało pomoże a by najmniej nie tyle ile byś chciał...

jeżeli masz teraz 200KM to objedziesz 3.0d z przypchanym dpf-em:)

ale według mnie jeżeli chcesz mieć zabawę to porzegnaj się ze 2.0 a szukaj 330 lub jeszcze lepiej 335

tu nie do końca chodzi o lepsze przyspieszanie ale też o hamowani i pokonywanie zakrętów, itd...

jeździłem 320 i jeżdżę 330 uwież mi na słowo to są dwa inne auta-już nawet nie mówie o mocy ale o prowadzeniu, hamowaniu, itd...

Opublikowano

Oczywiście ze da sie wyciągnąć z tego silnika jeszcze więcej, koszty nie sa tez az tak duże. Porozmawiaj z Holendru z bmwsport, rozmawiałem z nim i w swojej zrobił 237km przyspieszenie na poziomie 6.8 z potencjałem na 6.2, jego temat i project car jest jednym słowem genialny. Sam aktualnie powoli zaczynam przygotowanie swojego 2.0d na moce rzędu 240km, chce sie po prostu przed modowaniem upewnić ze wszystko działa jak należy. Jezeli chcesz mieć moce 200+ to kusisz sie liczyć z wymiana turbo a najlepiej wziąć garetta gtb2260v (od 3.0d) na tym turbo spokojnie zrobisz te 230-240km z zapasem na jakies 270-280 gdzie na zagranicznym forum jeden człowiek właśnie zrobił chyba 278km na tym turbo i wtryskami od 335d.mz drugiej strony pakowanie sie w moce 250+ moze byc juz czasami ryzykowne ale nie koniecznie głupie, jezeli umiesz wykorzystywać moc auta i nie butujesz go co skrzyzowanie itp to auto da radę. Ja w swoim na początek celuje w 230-240km pózniej zobaczymy albo sie przesiądę na 3.0 albo pójdę dalej z modami. Zaraz sie zleca pewnie ludzie który zaczną gadać ze sprzęgła ze most ze dwumas ze bóg wie co, silnik spokojnie przetrzyma 240km jezeli go dobrze zrobisz i z głowa będziesz go używać. W razie jakichkolwiek pytan pisz na PW, a i co do mocy ponad 200+ to najlepiej DP od 325d i do tego wydech od 330d, jak chcesz zaszaleć to moze byc nawet i od jakiegos m3 jak to zrobił deejeys (nie pamietam nigdy jak sie jego nick pisze)

 

A i co do IC to mocy to ci nie da bo jak na 2.0d i 200km to temp w dolocie jest tak niska ze nie ma sensu jej obniżać i żadnego przyrostu to nie da ale nowy większy IC na pewno da lepsze porzucie mocy oraz auto nie bedzie az tak szarpać, znam duzo osob które wymieniały IC w X18d i X20d i mowia ze czuć różnice od razu, dosc popularne jest wsadzanie IC performance ale wg mnie to strata hajsu bo mozna mieć nowy z fmic.pl za ułamek ceny

Opublikowano
Trzeba zrobic adapter, dla wprawionego magika to 100zl i pol dnia roboty.
Opublikowano
Na Allegro kupisz regenerowane całościowo za 1000-1200 a nowy garett stoi ok 3200-3600 jak dobrze poszukać i podbajerowac to nawet i taniej sie wyrwie. Oprócz turbo trzeba liczyć DP za 600zl i wydech za 600(?) czyli cała przeróbka to kosz od 2200-2400 do tego strojenie i Ew montaż to powiedziałbym ze max 3500-4000 dzięki czemu mamy moc ok 230-240 z duuuuzym zapasem guz to turbo spokojnie robi po 280-300. Ale nie mozna zapominać o zdrowym rozsądku
Opublikowano
Nie wiem czy przypadkiem tCPerformance nie wsadzali garetta do e90 Holendru, ale no mogę sie mylić, racja nie jest p&p ale to żaden problem dorobić "przejściówkę"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.