Skocz do zawartości

E39 530i 2000r Kalawria Zebrzydowska WBADT510X0CE71088


Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli chcesz byc zadowolony ale prżez cały czas a nie rylko w dniu zakupu to musisz dać 30 tys za e39 530i .

 

Chyba ze chcesz mieć auto dla majsterkowicza :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Auto gołe jak cholera, przebieg pewnie zagadka.

 

Skóry wrzucone z anglika chyba, bo prawy fotel mocniej umęczony niż lewy. No auto pewnie jest tyle warte ile kosztuje. Zawsze możesz sobie je dokładnie sprawdzić i już.

 

A to VIP Gwarant to jest jedno wielkie naciąganie ludzi. Jak się przeczyta warunki to praktycznie każda awaria nie jest uwzględniana. Złoty interes taka firma. :) Dla komisów idealna sprawa, bo oferta wygląda ciekawie, gwarancja.. wow. Auto 12 letnie i na gwarancji za kilkaset złotych.. wow. :) Kolejna metoda naciągania Polaków, kretynów, którzy myślą, że jak się dobrze wyszuka (czyli przejrzy tajemny portal dostępny dla wszystkich ludzi na świecie :mrgreen: ) to okazja za okazją tylko czeka na tych miszczów wyszukiwania. :duh:

 

Vehicle information

 

VIN long WBADT510X0CE71088

Type code DT51

Type 530I (EUR)

Dev. series E39 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M54

Cubical capacity 3.00

Power 170

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Prod. date 2000-11-30

 

Order options

No. Description

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

339 SATIN CHROME

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

438 WOOD TRIM

441 SMOKERS PACKAGE

464 SKIBAG

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

555 ON-BOARD COMPUTER

632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA)

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

915 NO OUTER SKIN PROTECTION

970 BUISNESS PACKAGE

 

Series options

No. Description

266 LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

661 RADIO BMW BUSINESS

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Information

No. Description

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

473 ARMREST, FRONT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam serdecznie,

 

Jako nowy użytkownik i przymierzający się do zakupu swojego pierwszego BMW, podłączę się do tematu.

 

Czy ktoś z Was może był oglądać ten samochód? Jakieś odczucia, uwagi?

Ja byłem go ostatnio oglądać i mam uczucia delikatnie mieszane. Z jednej strony sztuka mi się podoba, ale z drugiej mam też kilka wątpliwości.

 

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie opinie o tym autku.

 

Pozdrawiam serdecznie,

ML

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Jako nowy użytkownik i przymierzający się do zakupu swojego pierwszego BMW, podłączę się do tematu.

 

Czy ktoś z Was może był oglądać ten samochód? Jakieś odczucia, uwagi?

Ja byłem go ostatnio oglądać i mam uczucia delikatnie mieszane. Z jednej strony sztuka mi się podoba, ale z drugiej mam też kilka wątpliwości.

 

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie opinie o tym autku.

 

Pozdrawiam serdecznie,

ML

 

 

byłeś -oglądałeś - i pytasz o opinie ludzi którzy go nie widzieli ??? :mad2:

 

 

napisz swoje wątpliwości dla autora tematu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A link do ogłoszenia gdzie ? Stary nieaktywny.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no następny, jak to sobie wyobrażasz że ludzie po zdjęciach Ci powiedzą więcej niż ty który auto oglądałeś? A dałeś je do sprawdzenia gdzieś ? Oglądałeś spód? Mierzyłeś miernikiem? Podłączałeś do komputera? Zweryfikowałeś przebieg? ... Post typu zalałem laptopa nie włącza się ile to może kosztować? (z życia)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie piszę nigdzie, że proszę o opinie ze zdjęć. Pytam, czy jest może ktoś, kto był i ją oglądał fachowym okiem.

 

Ja ze swojej strony sprawdziłem go wizualnie na tyle, na ile byłem w stanie i na ile się znam, więc niewystarczająco moim zdaniem do podjęcia decyzji.

 

Co do samego auta - miernikiem mierzyłem, na pewno min. w 2 miejscach samochód robiony, wskazania czujnika do 270-290 w tych miejscach, "nierobione" uznałem za takie, gdzie wskazania nie przekraczały 150 (wszystkie słupki ok pod tym katem), natomiast maska nawet do 400.

Za boczkami tapicerskimi w bagażniku widoczne ślady ręcznej roboty, moim zdaniem nie jest to seria. Mechanicznie: silnik od zimnego bez zarzutów, bez podejrzanych dźwięków, itd itp, wkręca się ładnie, na moje oko OK, niewymyty i nie widać śladów kapiącego oleju czy czegoś takiego. Podczas jazdy: zawieszenie raczej OK, hamulce dają radę, jedyna rzecz, jaka mi się rzuciła w oczy to to, że samochód ściąga w prawo podczas jazdy (podczas hamowania nie).

 

Z rzeczy dodatkowych: książka serwisowa raczej nie jest oryginalna, w szczególności rzuciła mi się w oczy kartka z wydrukiem z nr VIN + wyposażenie - nie wygląda na oryginalną + brak pewnych elementów wyposażenia, które w samochodzie są (jak chociażby skórzana tapicerka) + nie ma pewnych elementów, które widnieją w postach wyżej po rozkodowaniu VIN.

 

Od spodu nie miałem sposobności samochodu obejrzeć, natomiast mam zamiar go sprawdzić poważniej, i tak właściwie to tutaj moje kolejne pytanie (zapewne macie z takimi tematami zdecydowanie większe doświadczenie):

 

Jak sprawdzić auto, aby wystarczająco zweryfikować jego faktyczny stan? Rozumiem, że przegląd rejestracyjny w stacji kontroli jest niewystarczający, mam rację?

Myślałem o dwóch opcjach, pierwsza, to aby wziąć auto do swojego mechanika, który ogarnia się zarówno w mechanice jak i w blacharce i naprawach lakierniczych, druga natomiast to ASO, i tutaj moje pytanie, o co ewentualnie poprosić, ile taka usługa może kosztować, na ile jest to opinia wiarygodna, czy możecie polecić jakieś ASO w okolicy Krakowa?

Czytałem artykuł gościa, któremu przegląd w ASO przed kupnem nie wykrył tego, że auto jest spawane z dwóch (E60).

 

I właściwie jeszcze jedno pytanie, co w przypadku BMW E39 (jaką historię, stłuczki, dopuszczalne awarie) można uznać za do zaakceptowania? Jestem realistą i nie wierzę w zakup sztuki 100% bezwypadkowej, chciałbym jednak wiedzieć, co może wpłynąć na usterkowość auta i problemy z nim, a co dobrze zrobione nie będzie wracać? Na zakup chciałbym przeznaczyć ok. 20 tys. + 2- tys przewidziane na dopicowanie po zakupie.

 

Z góry dzięki za pomoc:)

Pzdr!

ML

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, napewno możesz pojechać na pomiar płyty podłogowej, będziesz wiedział ze nawet jak był naprawiany a tolerancja pomiaru jest do 3 mm to jest dobrze zrobiony. Ogólnie uznaje się ze fabryka ma tolerancję 5 mm. Druga sprawa ze 4 00 mikronów to sporo jeżeli miejscowo to szpachlowany, jak po całości to z pierniczyli i musieli malować jeszcze raz. Sprawdź zgrzewy czy się zgadzają po obu stronach. Otwórz drzwi i zobacz czy śruby od błotnik ów mają inny kolor, bardzo często nie malują tam gdzie nie widać. Jeszcze taka pierdoła zobacz czy działa klakson. Może to głupota ale dużo ludzi nie patrzy a później okazuje się ze nie ma poduchy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No klaksonu nie sprawdziłem, umknęło mi to.

Co do zgrzewów - mam z tym spory problem, ponieważ wszystkie jakie do tej pory oglądałem miały oprócz oryginalnego śladu taki maźnięcia, jakby ręką, nie potrafię zweryfikować, czy jest to oryginał, czy nie. Dla przykładu we wszystkich nad lewym kołem jest takie maźnięcie, i we wszystkich w lewym tylnym nadkolu za tapicerką w bagażniku jest takie maźnięcie, nie widziałem nigdy auta, które na 100% bym wiedział że jest bezwypadkowe.

 

Link do ogłoszenia:

http://olx.pl/oferta/bmw-e39-530i-231km-xenon-lift-sedan-serwisowany-CID5-ID5V4nl.html#637cd67d8c

 

PS. Do czego odnosi się wartość 3 mm? Jest to jakieś przesunięcie?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zgrzewy to musisz porostu porównać czy z lewej strony jest tak samo jak z prawej strony, np pod uszczelka wiadomo ze zgrzewana blachę roboty to nie robią z lewej strony tak a z prawej inaczej. Często zdarza się że blacharz nie rozwierca oryginalnych zgrzewów tylko raz dwa przecinakiem a później spawa gdzie popadnie.

3 mm to tolerancja w której może być odchylka od fabrycznych punktów pomiarowych.

Każdy samochód fabrycznie ma punkty pomiarowe, na podłużnicy pod nadwoziem np tam gdzie są w sadzone zaślepki gumowe. W uproszczeniu. Lapiesz z miarke najlepiej sztywna przykładasz np. Do srodka śruby pod maską najbliżej kabiny, następnie miezysz przekątna łapiąc wymiar np. Do otworu bądź środka śruby we wzmocnieniu. I później odwrotnie od prawej po przekątnej do lewej. Jeżeli wyjdzie ci różnica więcej niż 3-5 mm to jest coś nie tak. Śruby i otwory nie mają regulacji, regulacja jest na błotnik ach, lampach, wzmocnieniu ale śruba ma sztywny otwór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

na kompletną zbieżność laserową pojedź to jakieś 150zł i będziesz wiedział czy podłoga prosta.

poza tym z kanału łatwiej wszelkie ćwiary dostrzec.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy lubią dokładać znam mechanika ktory kupil sobie e46. 325 za 15 tys przez 3miesiace włożył 9 tys a robocizna po kosztach :mad2: bo sa to robił ,okazja?
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedzi. Postaram się w przyszłym tygodniu go szczegółowiej obejrzeć, dam znać co i jak.

Właśnie takiej sytuacji chciałbym uniknąć, w której do auta trzeba będzie dokładać później drugie tyle, co zakup. Irytujące jest też to, że każdy handlarz mówi, że nic o aucie nie wie, podobał mu się i go ściągnął, jest dokładnie w takim samym stanie jak przyjechał. Włącznie z jednym ogłoszeniem, w którym gość napisał, że auto przyjechało 150 km, a na miejscu powiedział, że na lawecie :D

 

Pozdrawiam,

ML

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Handlarz to jest taki gatunek, że będzie Ci kłamał w żywe oczy, byle byś przyjechał i kupił ten samochód. Tylko z rąk prywatnych kupować i to po sprawdzeniu auta z każdego kąta.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.