Skocz do zawartości

e39 m52b20 nierówno pracuje, trzęsie budą


olo83

Rekomendowane odpowiedzi

Odkręciłem korek oleju na pracującym silniku - praktycznie zerowa reakcja. Nie zaczęło trząść budą, nie zaczął wyraźnie nierówno pracować. Może minimalnie spadły obroty, ale dosłownie minimalnie.

Przyłożyłem dłoń do wlewu oleju, wydaje mi się, że nie czuję zasysania. Nic nie dymi ani z wlewu oleju, ani z bagnetu.

Czyli co, odma jest ok, czy walnięta ? :?

 

Tak czy inaczej zamówiłem już nową...

Wygląda na padniętą odmę. Daj znać jak wymienisz

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Przy walniętej odmie, na pracującym silniku bardzo ciężko odkręcić korek wlewu oleju i dość mocno go zasysa.

 

Nie koniecznie, u mnie nie było żadnej reakcji na odkręcenie korka oleju. Wąż odprowadzający do bagnetu był przerwany, rurki chyba popękane, rozpadły się przy pierszej próbie rozłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy walniętej odmie, na pracującym silniku bardzo ciężko odkręcić korek wlewu oleju i dość mocno go zasysa.

 

Nie koniecznie, u mnie nie było żadnej reakcji na odkręcenie korka oleju. Wąż odprowadzający do bagnetu był przerwany, rurki chyba popękane, rozpadły się przy pierszej próbie rozłączenia.

No właśnie Sołtys napisał dokładnie odwrotnie niż jest, nie zwróciłem wcześniej uwagi ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odma wymieniona, spokojnie idzie ją wymienić bez ściągania kolektora, wystarczy odpiąć przepływomierz.

Wstępnie przestało dymić na niebiesko, ale zrobię jeszcze dla pewności kilka testowych hamowań silnikiem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odma wymieniona, spokojnie idzie ją wymienić bez ściągania kolektora, wystarczy odpiąć przepływomierz.

Wstępnie przestało dymić na niebiesko, ale zrobię jeszcze dla pewności kilka testowych hamowań silnikiem :lol:

A z wszystkimi wężami wymieniałeś? :> ssie teraz?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże pozostały stare.

Wąż górny został dokładnie umyty - jest drożny na 100%.

Węża idącego do bagnetu nie demontowałem, gdyż dół stał się dosyć miękki ( a nie miałem nowego).

Sprawdziłem drożność drugą cieniutką rureczką, na końcu było trochę "masła", ale sama rurka jest drożna.

Zastanawiam się tylko, czy drożne jest "kolanko" łączące się z bagnetem.

 

Co do dymienia, to zmniejszyło się znacznie, ale przy dłuższym hamowaniu silnikiem chmurkę puści, więc pewnie jednak pierścionki stoją. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże pozostały stare.

Wąż górny został dokładnie umyty - jest drożny na 100%.

Węża idącego do bagnetu nie demontowałem, gdyż dół stał się dosyć miękki ( a nie miałem nowego).

Sprawdziłem drożność drugą cieniutką rureczką, na końcu było trochę "masła", ale sama rurka jest drożna.

Zastanawiam się tylko, czy drożne jest "kolanko" łączące się z bagnetem.

 

Co do dymienia, to zmniejszyło się znacznie, ale przy dłuższym hamowaniu silnikiem chmurkę puści, więc pewnie jednak pierścionki stoją. :roll:

Albo uszczelniacze zaworów ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jak wcześniej pisałem, jeździłem na mobilu 10w40 i spalanie oleju przekraczało czasami 1L/1000km.

Przy ostatniej wymianie wlałem Dynamaxa 5w40 i....

Przejechałem 1000km i na bagnecie praktycznie nic nie ubyło :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.