Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
normalne i nienormalne...ślady oleju w turbinie świadczą o jej słabszej już kondycji i przelewa olej, jeżeli póki co nic więcej się nie dzieje to jeźdźij dalej a jak już kapie jak z kranu to pewnie regeneracja się szykuję.. moja opinia.
http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Opublikowano
W życiu nie odebrałbym samochodu z wyciekiem,twoja sprawa ,skończy się gwarancja to wymienisz turbine na nową za 5000zł bo tego garetta nie da się regenerować(brak czéści zamiennych).

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
kolega wyżej ma racje, nie cackaj sie z nimi jak bedzie i trzeba to niech cały silnik palanty wymieniają..póki gwarancja to zedrzyj z nich tyle co oni z Ciebie za auto,ma chodzic jak w zegarku a turbina rzecz ważna.
http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy to przypadkiem nie jest wyciek z rurki od odmy? Tam zazwyczaj na oringu w N47 delikatnie się poci olej i spływa właśnie na turbinę. Zajrzyj pod osłonę.
Opublikowano

w servise powiedzili ze mam sie tym nie przejmowac. a jezeli nawet cos sie stanie, to mam 2lata gwarancji.

troche sie dziwie na takie podejscie, ale moze rzeczywiście pojeżdże troche i zobacze czy cos bedzie sie dziać.

 

Jutro jade na trasie NL -> PL, wiec sprawdzę Vmax w DE :D

Opublikowano
w servise powiedzili ze mam sie tym nie przejmowac. a jezeli nawet cos sie stanie, to mam 2lata gwarancji.

troche sie dziwie na takie podejscie, ale moze rzeczywiście pojeżdże troche i zobacze czy cos bedzie sie dziać.

 

Jutro jade na trasie NL -> PL, wiec sprawdzę Vmax w DE :D

V-Max jest dokładnie taki jak podaje producent. Prędkość jest ograniczona elektronicznie do tego co w katalogu. Nawet z dużej góry nie pojedzie szybciej. Oczywiscie na zegarkach prędkość jest dużo wyższa, ale one przeklamują. Prędkość która jest prawdziwa i wg której jest blokada można wyświetlić w ukrytym menu.

Jesli auto na długiej prostej ma problem z osiągnięciem v-Max (tej prawdziwej ) to jest coś nie tak.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
cieknąca turbina okazała sie lekko nieszczelnym EGR, który został w całości wymieniony na gwarancji. Poprzedniego delera który stwierdzi ze to nic, zje@#$!em za brak wiedzy.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Nie zakładam nowego tematu dlatego podpinam się tu... Powiedzcie mi... Wersja ed to ma wtryski i turbo jak która mocowa wersja n47? 177 czy 184?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
speed1211 sam sprawdź na realoem bo szukalem tam ale tam nie ma rozgraniczenia na moc ;) na szczescie koledzy z innego dzialu pomogli
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież masz 320D i 7320D ED do wyboru

Numer części jest ten sam dla silnika N47N

W silniku N47 są inne

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.