Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Twój przypadek wydaje mi się nietypowy, dlatego pewnie brak podpowiedzi.

Bez demontażu tarczo-bębnów raczej się nie obejdzie.

Możliwe, że kawałek okładziny się odłupał i czasem podejdzie pod szczękę, gdy zaciągasz ręczy.

 

W starszych modelach, tj. e34, czasem linka "lubiła" wyskoczyć z "sanek" (prowadnic) pod dźwignią.

Niestety nie wiem jak jest w nowszych modelach. :(

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

raz dźwignia hamulca podnosi się wysoko, a raz nisko, reasumując przy takiej samej sile łapie raz na 3-4 ząbki, następnym razem na 7-8 ząbków.

Dlaczego?

 

Tak jest w we wszystkich albo w większości e9x ; u mnie od nowości tak samo, przy 100tyś wszystko było rozebrane i wymienione szczęki regulatory itp. i jest tak samo. Prawdopodobnie przy pierwszym pociągnięciu inaczej układa się sprężyna i dlatego trzeba wysoko pociągnąć, następne już zaciąga się tylko na kilka ząbków.

Opublikowano
W takim razie radzę wybrać tę pierwszą opcję, czyli zaciągać mocno. Ja tak robię i dobrze trzyma. :wink:

 

:duh: Wytłumaczę inaczej, ręczny zaciągam zawsze z taką samą siłą (nie wiem ile KN :lol: ) ale raz dźwignia hamulca podnosi się wysoko, a raz nisko, reasumując przy takiej samej sile łapie raz na 3-4 ząbki, następnym razem na 7-8 ząbków.

Dlaczego?

 

Miałem tak samo że ręczny łapał jak chciał - raz wysoko a raz nisko i napiszę ci że to sprawa dobrej regulacji, mi zrobioną dobrą dopiero w ASO bo u mechaników po usłudze "regulacji" hamulec ręczny zawsze po kilkunastu zaciągnięciach wracał do stanu "działam sobie jak chcę raz nisko raz wysoko".

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na 99% rozsypaly mi sie szczeki hamulca recznego.

 

Pytanie, czy przy wymianie szczek recznego trzeba ponownie wymieniac czujnik klockow hamulcowych ?

*pol roku temu robilem klocki tyl i czujnik jest nowy*

  • 3 lata później...
Opublikowano
Pany pomocy jak zwolnić tą sprężynę pod lewarkiem po regulacji, blaszka wyskoczyła zablokowała się a teraz za Chiny nie mogę jej zwolnić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.