Skocz do zawartości

BMW 3GT - m-pakiet do używanego


houdini01

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie orientacyjengo kosztu m-pakietu lub np. zderzaka (przód+tył) do bmw 3 GT. Zastanawiam się nad kupnem tego auta i jestem ciekaw czy opcja dokupienia poszczególnych części z m-pak. do używanego auta ma sens, czy też szukać już tylko aut z mpakiem.

 

dzieki za info.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwilę znalezienie na rynku M-pakietu do F34 graniczy z cudem...

Sam stałem przed wyborem, czy M-pakiet jest wart swojej ceny. Stwierdzam, że jak najbardziej tak. Samochód z zewnątrz wygląda całkiem inaczej, ale i wewnątrz dostaje wiele "smaczków", które mają znaczący wpływ na Twoje samopoczucie podczas jazdy. Jak dla mnie najlepszą robotę robią fotele + kierownica :D Do tego listwy hexagon, fajny wzór tapicerki oraz antracytowa podsufitówka. Bierz nowy z m-pakietem, będziesz zadowolony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy z M-pakiem byłby świetny, ale niestety budżet pozwala na roczny-dwuletni, stąd moje pytanie.

Myślałem o tym, żeby zamówić nowe części z mpak (np. zderzak przód + tył) do 1-2 letniego f34 - ale nie wiem czy to ma sens i czy jest opłacalne. W innym wypadku zadowole się sport line :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sport Line też jest spoko. Ja rozważałem właśnie sport line, w przypadku gdybym nie wziął m-pakietu. I na Twoim miejscu szedłbym w tym kierunku, czyli ten pakiet stylistyczny a w przyszłości, jak na rynku wtórym ceny spadną i pojawią się części, jeśli będziesz miał chęć to zakupisz sobie m-pakiet.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozważałem M-Pakiet z tym że w F30 ale ze względu na kwote dopłaty zdecydowałem się na Sport Line.Dla mnie z zewnątrz M-pakiet jest super i nie ma porównania do wersji Sport po prostu bije na głowe,natomiast w środku to już naprawde zdania są podzielone,jednym opada szczena innym jak mi jest szaro i smutno jak w Astrze III a znaczki M na błotnikach to dla mnie wieś tanczy wieś śpiewa bo pod maską 143km dieslu i osiągi Golfa IV.Kierownica M-Pakiet dla mnie nieporozumienie a kolega mój jak zobaczył mówił że nie widział piękniejszej.Jak Ci się podoba to nie kombinuj,bo założysz nowe zderzaki a co z progami?a felgi,a znaczki,a wnętrze? Później tłumaczenie się przy sprzedaży że z Vinu nic nie pasuje,lepiej odrazu szukaj M-Pakietowej f34 z całym oryginalnym zestawem,uważam że odświeżając codziennie ogłoszenia w końcu coś trafisz,ewentualnie spróbuj z AG Premium Selection,dobre oferty na EX-AG mają w M Carsie w Krakowie na Górze Libertowskiej,na zamówienie mają spory wybór.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem,ale zakładam red boxa u Heko w GCS póki mam gwarancje.Czekam na odbiór,oblece 3tyś.km zmienie olej i zakładam boxa.Za 2 lata program na 185km i 450nm.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się ostro zastanawiam czy nie dołożyć m-pakietu. Do wymiany jest łącznie ponad 30 elementów. Wszystkie części, razem ze zmianą pojedynczej rury wydechowej na podwójną) kosztują prawie dokładnie 10.000 zł brutto. Do tego montaż i lakierowanie. Minus rabaty. Generalnie droga impreza. Myślałem o samym przodzie (części to 4.200) ale będzie to raczej słabo wyglądało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie robiłem,ale zakładam red boxa u Heko w GCS póki mam gwarancje.Czekam na odbiór,oblece 3tyś.km zmienie olej i zakładam boxa.Za 2 lata program na 185km i 450nm.

 

Z tym programem to nie bylbym taki pewny hehe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edc17 w BMW robi się bez problemu tylko trzeba sterownik wyciągnąć a to się wiąże z utratą gwarancji,na boxa też zrobili zabezpieczenie,nie wypala dpf-a i po 1000km jest choinka na desce ale i na to już jest patent.Niech moc będzie z wami :twisted:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam hońor n47 177km przed 2011 szło,od 2011 2.0d 143 i 184km nie robi się,masakra,kurde mogłem brać 2.0i :duh:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupio zabrzmi ale to dobra cena,stare graty sprzedaż za 3tyś na allegro to masz za 8 tyś.zł nowy m-pakiet z wpisem do historii serwisowej i fakturą,jakbym miał składać z allegro pochodzący z wiadomego pffff niewiadomego źródła i zaoszczędzić 2-3 tyś ,chyba kupiłbym nowy w salonie.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Holek

 

Czyli cały mpakiet (zewnątrz i wewnątrz) 11k PLN ? sorry jeśli to głupie pytanie, ale do tej pory nie posiadałem bmw i dopiero zbieram się do zakupu 3GT.

Czy wiecie może jak wygląda sprawa z lakierowaniem - jeśli np. zderzaki z mpakietu są innego koloru niż lakier samochodu (używanego) to czy po lakierowaniu widać jakąś różnicę ?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zewnętrzne zmiany. Środka nie tykam bo jestem zadowolony ze swojego. Zderzak przód z milionem części, progi boczne i zderzak tył. Plus jest możliwość zmiany rury w 320d z pojedynczej na podwójną :twisted:

Ale cena uwarunkowana jest ilością części, które idą do zmiany a to wynika z wyposażenia dodatkowego (np. PDC, radar, kamery itd.) także dla innego samochodu może się nieco różnić.

 

Lakierowanie w cenie. Czy będzie widać różnicę? Nie sądzę ale to by musiał się wypowiedzieć ktoś, komu ASO coś lakierowało :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, dzięki za info.

 

Przymierzam się do zakupu 3GT na przełomie roku (dylemat pomiędzy xc60 po lifcie). Na razie ceny rocznych w mpakiecie niestety są powyzej mojego budżetu, a chciałbym też xdrive, więc kupując pewnie bedę musiał zdecydowac na jedno z dwóch (xdrive vs. mpakiet).

A propo środka - mpakiet nie jest dla mnie konieczny, sam sport line już wygląda fajnie, natomiast z zewnątrz mpak już robi róznicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mpakiet robi robotę zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz, przy czym różnica pomiędzy sportline a mpakietem wewnątrz nie jest już tak kolosalna.

 

Co do wyglądu zewnętrznego to prawda, wygląda świetnie. Jak wracaliśmy ze znajomymi ostatnio z weekendu z mazur i utknęliśmy w korku na lewym pasie, to w pewnym momencie prawy pas zaczął się przesuwać do przodu. I znajoma, która siedziała z tyłu mówi, że każdy kto przejeżdza to ogląda się na samochód ;) Nie wiem czy to całkowity brak oznaczeń i ludzka ciekawość co to za samochód (jakby nie patrzeć, po polskich drogach jeździ tego bardzo mało) ale wiem, że na pewno estoril blue w mpakiecie robi robotę również i przyciąga wzrok ;)

 

Co do dylematu pomiędzy XC60 a 3GT to też to przerabiałem. Nawet jeździłem na jazdach testowych XC60. To całkiem inny samochód. W rzeczywistości sporo mniejszy niż 3GT, bagażnik w ogóle bida, w środku ciasnota. Tyle tylko że to suv i łatwiej się wsiada, ale za to prowadzenie na drodze w ogóle nie ma najmniejszych szans w porównaniu do 3GT. Mój brat, który jeździ XC70 (2 sezony ściagał się samochodem w mistrzostwach polski) jak wsiadł do 3GT to powiedział, że to samochód który miażdzy jeśli chodzi o właściwości jezdne jego XC70 (XC60 nawet nie ma co porównywać).

 

Oczywiście, to wszystko są też kwestie indywidualne, ale jak przejechałem się 3GT i XC60 to volvo przestało być konkurencją dla BMW po jednej przejażdzce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma1ik

 

Xc60 faktycznie jest troche mniejszy, ale to co za nim przemawia (z mojego punktu widzenia) to cena, ASO (obecnie posiadam volvo i ze swojego ASO jestem b zadowolony) i moja obawa przed RWD. Dlatego rozważam xdrive i stąd cena 3GT jest wyższa od XC60. Dodam, że rozważam tylko auta używane 1-2 letnie.

P.S. Blue estoril i mpakiet musi faktycznie zwracać uwagę na ulicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RWD nie taki straszny jak go malują. To jest już moje drugie bmw z napędem na tył i nic się złego nie dzieje. A te samochody są tak budowane i wyważone, że ta ewentualna nadsterowność to jest taka nadsterowność nad która panujesz bez problemu, tył Cię nie wyprzedza a w sytuacjach podbramkowych samochód ustawia się tam gdzie chcesz żeby jechał (nawet w poslizgu). W przednio napędówkach podsterowność jest gigantyczna, tutaj masz full luksus ;) Przemyśl to, pojezdzij takim samochodem i sam podejmij dezycje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im dłużej przebywam na tym forum i czytam, tym bardziej skłaniam się ku 3GT. XC60 jeździłaem niedawno D5 AWD (215km), ale 6biegowy automat. Było ok, ale jakiegoś szału nie było. Będę jeszcze próbwał nowego D4 (181km 2.0) z 8biegowym automatem. Fakt, faktem 3GT jeszcze nie jeździłem, ale przypuszczam, że będzie się lepiej prowadzić od xc60. wrażenia estetyczne mpak vs rdesign są jak dla mnie na równi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.