Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie orientacyjengo kosztu m-pakietu lub np. zderzaka (przód+tył) do bmw 3 GT. Zastanawiam się nad kupnem tego auta i jestem ciekaw czy opcja dokupienia poszczególnych części z m-pak. do używanego auta ma sens, czy też szukać już tylko aut z mpakiem.

 

dzieki za info.

pozdr

Opublikowano

Na obecną chwilę znalezienie na rynku M-pakietu do F34 graniczy z cudem...

Sam stałem przed wyborem, czy M-pakiet jest wart swojej ceny. Stwierdzam, że jak najbardziej tak. Samochód z zewnątrz wygląda całkiem inaczej, ale i wewnątrz dostaje wiele "smaczków", które mają znaczący wpływ na Twoje samopoczucie podczas jazdy. Jak dla mnie najlepszą robotę robią fotele + kierownica :D Do tego listwy hexagon, fajny wzór tapicerki oraz antracytowa podsufitówka. Bierz nowy z m-pakietem, będziesz zadowolony :D

Opublikowano

Nowy z M-pakiem byłby świetny, ale niestety budżet pozwala na roczny-dwuletni, stąd moje pytanie.

Myślałem o tym, żeby zamówić nowe części z mpak (np. zderzak przód + tył) do 1-2 letniego f34 - ale nie wiem czy to ma sens i czy jest opłacalne. W innym wypadku zadowole się sport line :)

Opublikowano
Sport Line też jest spoko. Ja rozważałem właśnie sport line, w przypadku gdybym nie wziął m-pakietu. I na Twoim miejscu szedłbym w tym kierunku, czyli ten pakiet stylistyczny a w przyszłości, jak na rynku wtórym ceny spadną i pojawią się części, jeśli będziesz miał chęć to zakupisz sobie m-pakiet.
Opublikowano
Ja rozważałem M-Pakiet z tym że w F30 ale ze względu na kwote dopłaty zdecydowałem się na Sport Line.Dla mnie z zewnątrz M-pakiet jest super i nie ma porównania do wersji Sport po prostu bije na głowe,natomiast w środku to już naprawde zdania są podzielone,jednym opada szczena innym jak mi jest szaro i smutno jak w Astrze III a znaczki M na błotnikach to dla mnie wieś tanczy wieś śpiewa bo pod maską 143km dieslu i osiągi Golfa IV.Kierownica M-Pakiet dla mnie nieporozumienie a kolega mój jak zobaczył mówił że nie widział piękniejszej.Jak Ci się podoba to nie kombinuj,bo założysz nowe zderzaki a co z progami?a felgi,a znaczki,a wnętrze? Później tłumaczenie się przy sprzedaży że z Vinu nic nie pasuje,lepiej odrazu szukaj M-Pakietowej f34 z całym oryginalnym zestawem,uważam że odświeżając codziennie ogłoszenia w końcu coś trafisz,ewentualnie spróbuj z AG Premium Selection,dobre oferty na EX-AG mają w M Carsie w Krakowie na Górze Libertowskiej,na zamówienie mają spory wybór.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Nie robiłem,ale zakładam red boxa u Heko w GCS póki mam gwarancje.Czekam na odbiór,oblece 3tyś.km zmienie olej i zakładam boxa.Za 2 lata program na 185km i 450nm.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Ja się ostro zastanawiam czy nie dołożyć m-pakietu. Do wymiany jest łącznie ponad 30 elementów. Wszystkie części, razem ze zmianą pojedynczej rury wydechowej na podwójną) kosztują prawie dokładnie 10.000 zł brutto. Do tego montaż i lakierowanie. Minus rabaty. Generalnie droga impreza. Myślałem o samym przodzie (części to 4.200) ale będzie to raczej słabo wyglądało.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie robiłem,ale zakładam red boxa u Heko w GCS póki mam gwarancje.Czekam na odbiór,oblece 3tyś.km zmienie olej i zakładam boxa.Za 2 lata program na 185km i 450nm.

 

Z tym programem to nie bylbym taki pewny hehe :wink:

Opublikowano
Edc17 w BMW robi się bez problemu tylko trzeba sterownik wyciągnąć a to się wiąże z utratą gwarancji,na boxa też zrobili zabezpieczenie,nie wypala dpf-a i po 1000km jest choinka na desce ale i na to już jest patent.Niech moc będzie z wami :twisted:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tak tak, bez problemu, tylko nikt jeszcze na calym swiecie nie zrobil nic poza boxem.
Opublikowano
Zwracam hońor n47 177km przed 2011 szło,od 2011 2.0d 143 i 184km nie robi się,masakra,kurde mogłem brać 2.0i :duh:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Nie ale przynajmniej jedzie po boxie :wink:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Może głupio zabrzmi ale to dobra cena,stare graty sprzedaż za 3tyś na allegro to masz za 8 tyś.zł nowy m-pakiet z wpisem do historii serwisowej i fakturą,jakbym miał składać z allegro pochodzący z wiadomego pffff niewiadomego źródła i zaoszczędzić 2-3 tyś ,chyba kupiłbym nowy w salonie.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

@Holek

 

Czyli cały mpakiet (zewnątrz i wewnątrz) 11k PLN ? sorry jeśli to głupie pytanie, ale do tej pory nie posiadałem bmw i dopiero zbieram się do zakupu 3GT.

Czy wiecie może jak wygląda sprawa z lakierowaniem - jeśli np. zderzaki z mpakietu są innego koloru niż lakier samochodu (używanego) to czy po lakierowaniu widać jakąś różnicę ?

 

pozdr

Opublikowano

Tylko zewnętrzne zmiany. Środka nie tykam bo jestem zadowolony ze swojego. Zderzak przód z milionem części, progi boczne i zderzak tył. Plus jest możliwość zmiany rury w 320d z pojedynczej na podwójną :twisted:

Ale cena uwarunkowana jest ilością części, które idą do zmiany a to wynika z wyposażenia dodatkowego (np. PDC, radar, kamery itd.) także dla innego samochodu może się nieco różnić.

 

Lakierowanie w cenie. Czy będzie widać różnicę? Nie sądzę ale to by musiał się wypowiedzieć ktoś, komu ASO coś lakierowało :wink:

Opublikowano

Fajnie, dzięki za info.

 

Przymierzam się do zakupu 3GT na przełomie roku (dylemat pomiędzy xc60 po lifcie). Na razie ceny rocznych w mpakiecie niestety są powyzej mojego budżetu, a chciałbym też xdrive, więc kupując pewnie bedę musiał zdecydowac na jedno z dwóch (xdrive vs. mpakiet).

A propo środka - mpakiet nie jest dla mnie konieczny, sam sport line już wygląda fajnie, natomiast z zewnątrz mpak już robi róznicę :)

Opublikowano

Mpakiet robi robotę zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz, przy czym różnica pomiędzy sportline a mpakietem wewnątrz nie jest już tak kolosalna.

 

Co do wyglądu zewnętrznego to prawda, wygląda świetnie. Jak wracaliśmy ze znajomymi ostatnio z weekendu z mazur i utknęliśmy w korku na lewym pasie, to w pewnym momencie prawy pas zaczął się przesuwać do przodu. I znajoma, która siedziała z tyłu mówi, że każdy kto przejeżdza to ogląda się na samochód ;) Nie wiem czy to całkowity brak oznaczeń i ludzka ciekawość co to za samochód (jakby nie patrzeć, po polskich drogach jeździ tego bardzo mało) ale wiem, że na pewno estoril blue w mpakiecie robi robotę również i przyciąga wzrok ;)

 

Co do dylematu pomiędzy XC60 a 3GT to też to przerabiałem. Nawet jeździłem na jazdach testowych XC60. To całkiem inny samochód. W rzeczywistości sporo mniejszy niż 3GT, bagażnik w ogóle bida, w środku ciasnota. Tyle tylko że to suv i łatwiej się wsiada, ale za to prowadzenie na drodze w ogóle nie ma najmniejszych szans w porównaniu do 3GT. Mój brat, który jeździ XC70 (2 sezony ściagał się samochodem w mistrzostwach polski) jak wsiadł do 3GT to powiedział, że to samochód który miażdzy jeśli chodzi o właściwości jezdne jego XC70 (XC60 nawet nie ma co porównywać).

 

Oczywiście, to wszystko są też kwestie indywidualne, ale jak przejechałem się 3GT i XC60 to volvo przestało być konkurencją dla BMW po jednej przejażdzce ;)

Opublikowano

Ma1ik

 

Xc60 faktycznie jest troche mniejszy, ale to co za nim przemawia (z mojego punktu widzenia) to cena, ASO (obecnie posiadam volvo i ze swojego ASO jestem b zadowolony) i moja obawa przed RWD. Dlatego rozważam xdrive i stąd cena 3GT jest wyższa od XC60. Dodam, że rozważam tylko auta używane 1-2 letnie.

P.S. Blue estoril i mpakiet musi faktycznie zwracać uwagę na ulicy :)

Opublikowano
RWD nie taki straszny jak go malują. To jest już moje drugie bmw z napędem na tył i nic się złego nie dzieje. A te samochody są tak budowane i wyważone, że ta ewentualna nadsterowność to jest taka nadsterowność nad która panujesz bez problemu, tył Cię nie wyprzedza a w sytuacjach podbramkowych samochód ustawia się tam gdzie chcesz żeby jechał (nawet w poslizgu). W przednio napędówkach podsterowność jest gigantyczna, tutaj masz full luksus ;) Przemyśl to, pojezdzij takim samochodem i sam podejmij dezycje.
Opublikowano
Im dłużej przebywam na tym forum i czytam, tym bardziej skłaniam się ku 3GT. XC60 jeździłaem niedawno D5 AWD (215km), ale 6biegowy automat. Było ok, ale jakiegoś szału nie było. Będę jeszcze próbwał nowego D4 (181km 2.0) z 8biegowym automatem. Fakt, faktem 3GT jeszcze nie jeździłem, ale przypuszczam, że będzie się lepiej prowadzić od xc60. wrażenia estetyczne mpak vs rdesign są jak dla mnie na równi :)
Opublikowano
Jak już pojeździsz to zdaj relację z testów porównawczych :) Ciekawi mnie, czy bedziesz miał opinię podobną do mojej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.