Skocz do zawartości

520I GAZ DŁAWI SIE


MARTIN36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,ostatnim czasem w moim aucie 520bengaz podczas gdy silnik jest zimny i odpalam go po nocy lub jak spadla temp.silnika po przejechaniu autem kilku kilometrow do poki nie nabierze auto temp. silnik strasznie trzesie a gdy dodaje gazu brak sily pod pedalem poprostu sie dlawi,zapala sie check silnika i miga.Gdy zatrzymam auto i zgaszea potem odpale problem znika,dzieje sie to na benzynie jak i na gazie.Gdy podłanczylem pod kompa wyskoczyly mi bledy dwoch cewek i sondy lambdy,i ten problem nie jest caly czas tylko co jakis czas czy moze ktos cos mnial podobnego i moze mi pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdź na którym cylindrze wypada zapłon. Potem podmień cewki i sprawdź ponownie. Jak wyjdzie na tych co podmieniłeś to do wymiany cewki. Ok 250zł sztuka. Jak nie wyjdzie na innych to podmień ze świecami i znowu sprawdź.

 

Błąd sondy możę być spowodowany złym składem mieszanki przez źle działający zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Często przy instalacji LPG jest to stały błąd sondy nie wpływający na pracę silnika.

 

 

Bez jaj.

Ten błąd to nic innego jak druciarska instalacja która jak najbardziej ma wpływ na żywotnośc silnika.

 

Ja przykładowo mam LPG i nie mam < i nigdy nie miałem> żadnych błędów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisz jeszcze jaka instalacja, ile ma lat i przebiegu i przy jakiej temperaturze silnika przełącza Ci się na gaz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam lipnej instalacji bo mam STAGA 300 I instalacja ma 9miechow, przelot samochodu to 300tys,i dzieje mi sie to przewaznie przy niskiej temp.wskazowka temp. nie przekracza polowy czyli standartu,a jak wylancze silnik i zapale znowu problem znika dodam z e nie mam tego problemu codzienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

stag to sterownik.

A reszta?

Jakie wtryski?

Jaki reduktor?

jakie nawierty?

Jakie dysze?

Jak zgrane mapy?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.