Skocz do zawartości

M3 F80 MANHART 550HP - koniec projektu str.45


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 856
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystkie pokazowe zdjęcia nowych felg do m3/4 są w rozmiarze 20 i pasują idealnie. Do tego opony czy to 19 lub 20 cali cena prawie taka sama to dlaczego nie iść w lepszy wygląd.

 

...maciek dla mnie x6m to nie prawdziwa m-ka duży, ładny klocek z dobrym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...maciek dla mnie x6m to nie prawdziwa m-ka duży, ładny klocek z dobrym silnikiem.

 

Zgoda. Z zastrzeżeniem, że nie wiem wcale, czy ładny. Za to progi i zderzak ma wyżej nad asfaltem... :)

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
.. ok zrobie to moze w tym tygodniu jak bedzie pogoda - tu na pomorzu jak nie praca to deszcz. wydech tez nagram bo tez niektorzy czekaja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

pomiary wstepne na zimowych oponach wynik bardzo powtarzalny - nie udawalo sie zrobic calego pomiaru za duzo aut na drodze, do tego temperatura dla zimowek jest za duza przy zalaczonym ESP kontrolka miga ciagle od 100 do 200km/h

 

mimo tego to co udalo sie

 

godzna 10.00

temp. 12st. ( powietrze )

waga: 1 pasazer, 30litrow paliwa

100-200km/h: 7,6 ( cztery pomiary: dwa 7,6 sek jeden 7,7sek, przy zalaczonym ESP 9,0 sek - winowajca zimowki )

0-100km/h 3.9 sek tylko jeden pomiar

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20150324_093215_zpshfrpzzt7.jpg

 

pomiary Seria vs Manhart:

0-100km/h 4,4sek ( opony letnie temp. 17st.) poprawa okolo 0,5 sek

100-200km/h 9sek ( wynik usredniony, opony letnie) poprawa około 1,4 sek

 

...uwazam ze na oponach letnich powinien uzyskac przy podobnej tem. 15st. 100-200km/h okolo 7,4 sek a od 0-100km/h okolo 3,8sek, czy warto chip manharta - moje zdanie jest na... tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
..aaa jeszcze dzwiek wydechu musze umiescic - dzis - przy bramkach na autostradzie ....jak szczelilem hukiem, to kobiecie wylecialy pieniadze :P - z wydechu jestem megaa zadowolony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K.O.Z.A.K !!!!!!!! :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Gratuluje ;)

 

Dla porownania masz u mnie 100-300...

1508155_614155755351646_323168583642330515_n.png?oh=1df11c1e1b3698066610ff5457b14b52&oe=557306F5&__gda__=1438540128_a158f54e5398b9bec86b551cc4cd863e

 

Gdybys mial warunki zmierz chociaz 100-250, ciekaw jestem jak sie bedzie trzymal przy wyzszych predkosciach.

kup tez karte pamieci jakas mala i zgraj wykres... wiem... duzo chce... ale wiesz, auto fajne ;) :norty:

 

100-200 masz jak ja na sk1, a na sk1 100-250 robilem wysokie 14/niskie 15s. Ciekaw jestem jak bedize u Ciebie..

 

ps: szybko sie przyzwyczaisz do daj mocy....

...ale pure turbos juz czekaja... ;)

 

ps2: mysle ze na letnich zajdziesz troszke lepiej, powyzej 8st, zimowki bardziej kleja spowalniajac auto przy wyzszych predkosciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

to co zauwazylem z M3 f80/82 to temeratura oleju 98-107st C czy to jest katowanie auta czy spokojna jazda zawsze jest na tym samym poziomie. Pamietam ja w starszej wersji M3 przy pierwszym pomiarze strasznie wrastala temperatura co dawala ograniczenia w mocy i po dwoch pomiarach wszystko sie konczylo...

- ale twoja wujek maszyna z takim czasem to duzy szacun. Ostatnio widzialem A3 z 620 KM ale moc i wyniki jak to skrzynia znosi :?: ..... mega projekt

 

....jak beda warunki i 20 calowe letnie kola to zrobie ponownie pomiar .... jak na razie dajac 6500zl za Manharta + naklejki na klapie ( zmienione:)).... to moze byc:)

Edytowane przez maja22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osiągi :cool2: a jak na 3.0 to :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

ponad 180KM z litra , głowę z wrażenia urywa...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

maciek - jedzilem autami 4x4 non stop przez 5lat i jak przesiadalem sie na tyl w M3 to samo o MI SIEDZIALO W GLOWIE co bedzie z taka moca na zakrecie... a co na sniegu ....-

...maciek elektronika tak steruje czy ogranicza twoje zdolnosci do bledu ze naprawde jest ok

... do tego w M-kach mozna wybierac caly sytem ESP ON lub ESP OFF ale DSC + MDM ON lub calkowite OFF - tu tak przy takiej mocy trzeba miec duze umiejetnosci - ja na drodze publicznej nie wylaczam calkowicie ESP nigdy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, powiem Ci, że jakby wierzę, ale nie do końca

 

jakieś dwa miesiące temu miałem sposobność pojechać sobie chwilkę (jeszcze Iśką) za czarną M4 (jak się okazuje, pewnie mojego sąsiada, ale ciiii...) długą, warszawską ulicą z kilkoma dłuższymi kawałkami prostej między światłami.

 

i na moich oczach w czasie tej drogi rozegrał się dramat w trzech aktach (trzy światła). Owa M4 w roli ofiary oraz nowy Range Rover (ten duży!!! nie sport) V8 5.0 supercharged w roli oprawcy. Maja: to było żenujące przedstawienie. Gość w M4 tak mielił kołami na każdym starcie, że nie miałem siły patrzeć. A Range: jak z katapulty na lotniskowcu. Światło-pedał-pozamiatane. Zero zerwanej przyczepności. Zero piśnięcia oponami. Po prostu brutalna, bezwzględna skuteczność. Szok.

 

Akcja miała miejsce wieczorem, przy temperaturze kilku st C., na leciutko mokrym asfalcie (LECIUTKO).

 

Stąd moje pytanie: czy to wina samochodu, kierowcy, opon, czy czegoś jeszcze. Zakładam, że Range nie ma 4.4s do 100...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mokrym/sniegu 4x4 zawsze będzie miało przewagę jeśli chodzi o przyśpieszenie (ale już nie np: hamowanie, z racji wyższej masy auta oraz np: bezwładności w zakrętach)

Dramatem jest posiadając 500-600konne auto rwd próbować jeździć szybko na śliskiej nawierzchni.

Dramat ten polega na braku myślenia.

 

Takto w codziennej jezdzie nie ma problemów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

maciej - facet bez glowy( na suchym jest trudno wystartowac bez ESP i LC ) - pomalu zaczynam rozumiec BMW dlaczego daje ogranicznik predkosci 250 a mozna go zdjac po przebytym kursie...... gdyby mial zalaczone LC bylo by inaczej a nie mielennie kol w miejscu .

 

wujek zobacz jaki potwor

E9x M3 World Record: 785 whp, 528 wtq

 

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1106486

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mokrym/sniegu 4x4 zawsze będzie miało przewagę jeśli chodzi o przyśpieszenie (ale już nie np: hamowanie, z racji wyższej masy auta oraz np: bezwładności w zakrętach)

Dramatem jest posiadając 500-600konne auto rwd próbować jeździć szybko na śliskiej nawierzchni.

Dramat ten polega na braku myślenia.

 

Takto w codziennej jezdzie nie ma problemów ;)

 

Tak czy siak, zaczynam karmić świnkę skarbonkę z wiadomym zamiarem ;)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie cos milego na zakonczenie tygodnia ....

 

..........Pewna zagraniczna szkoła nauki jazdy postanowiła wkręcić swoich nowych pracowników. Wszyscy nowo przyjęci instruktorzy mieli pierwszego dnia pracy do czynienia z mistrzynią wyścigową, która wcieliła się w rolę kursantki… Wideo możecie obejrzeć poniżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, powiem Ci, że jakby wierzę, ale nie do końca

 

jakieś dwa miesiące temu miałem sposobność pojechać sobie chwilkę (jeszcze Iśką) za czarną M4 (jak się okazuje, pewnie mojego sąsiada, ale ciiii...) długą, warszawską ulicą z kilkoma dłuższymi kawałkami prostej między światłami.

 

i na moich oczach w czasie tej drogi rozegrał się dramat w trzech aktach (trzy światła). Owa M4 w roli ofiary oraz nowy Range Rover (ten duży!!! nie sport) V8 5.0 supercharged w roli oprawcy. Maja: to było żenujące przedstawienie. Gość w M4 tak mielił kołami na każdym starcie, że nie miałem siły patrzeć. A Range: jak z katapulty na lotniskowcu. Światło-pedał-pozamiatane. Zero zerwanej przyczepności. Zero piśnięcia oponami. Po prostu brutalna, bezwzględna skuteczność. Szok.

 

Akcja miała miejsce wieczorem, przy temperaturze kilku st C., na leciutko mokrym asfalcie (LECIUTKO).

 

Stąd moje pytanie: czy to wina samochodu, kierowcy, opon, czy czegoś jeszcze. Zakładam, że Range nie ma 4.4s do 100...

Wyjasniam nie może być grama wilgoci a temperatura powyżej 20 stopni i najlepiej rozgrzane opony

przerabiałem temat wiele razy opony micheliny super sport swietne ale tylko gorące inaczej dramat jak opisywałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.