Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio miałem problem, wypalone katalizatory, sprawność poniżej 60%. Zapalona kontrolka silnika, silnik przymulony w trybie awaryjnym itp. Zdemontowałem kolektory wydechowe z katalizatorami i wysłałem do Koszalina do firmy specjalizujacej sie w regeneracji układów wydechowych. Na miejscu wymienione zastały wkłady katalizatorów na EURO 5 (mocniejsze, wiecej metali szlachetnych). Po zamontowaniu samochód nareszcie jeżdzi jak nalezy, kontrolka zgaszona, ogólnie jestem zadowolony. Opisuje mój przypadek jako radę jak można rozwiązac ten problem bez zakup nowych kolektrów po 3 tyś za sztukę.
Opublikowano
No ladnie :cool2: To do pelni szczescia dopisz ile cie ta regeneracji kosztowala i daj adres tej firmy.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
No ladnie :cool2: To do pelni szczescia dopisz ile cie ta regeneracji kosztowala i daj adres tej firmy.

Właśnie tak samo miałem napisać i zapytać :mrgreen: heeee

Opublikowano
za oba z wymianą zapłaciłem 1400zl

 

A adres????????????????????

heeeee :cool2: może to jest tajne :mrgreen:

Opublikowano
a to jest prawdziwe info !!

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 5 lat później...
Opublikowano

Chciałem odświeżyć temat

Pojawiają się ustawicznie błędy 29F4 i 29F5 , spalanie lekko wzrosło a i nie chce polecieć lepiej niż 220 ... (325i N52B25 z 2005 218 KM w kombi)

Obawiam się że katalizatory zaczynają się zatykac ...

Dojrzewam do wymiany katów


Czy może ktoś polecic zakład w Warszawie i okolicach oraz co najlepiej można by założyć w miejsce starych ( w sensownej cenie)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia czy NOX pracuje i silnik zmienia tryby pracy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nox w N52? litości........................... :duh:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jak nie ma w tym silniku NOX-a /fakt nie sprawdziłem :oops: / to ma chyba trudniejszy i droższy problem do ogarnięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.