Skocz do zawartości

BMW E90 2.01 150km Dymi na Biało


83loczek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem

Podczas odpalenia na wolnych obrotach jest ok , jeśli wcisnę mocno gaz to zaczyna dymić na biało. po chwili ustaje .

Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły , podczas jazdy jest ok (nie ma dymu)

z wydechu leci woda .

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynu chłodzacego nie ubywa? Jeśli tak, to uszczelka pod glowicą lub inne miejsce dostawania się płynu chłodzącego do cylindrów trzeba sprawdzić. Test płynu chłodzącego na zawartość bodajże tlenkow węgla przyniesie odpowiedź niemal pewną czy to to. A na korku oleju jest coś oprócz oleju?

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staiwam na uszczelke. Za jakis czas wywali alarm o niskim poziomie plynu chlodzacego. Jesli jest to maly przeciek to podczas jazdy mozesz nie zauwazyc dymienia.

Pozostaje jeszcze inna kwestia, czy to aby nie jest peknieta glowica :cry: .... ale z tego co sie orientuje to te motory nie mialy problemu z pekajaca glowica..

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy miałem takie same w 320D. Winna była odma. Po wymianie samego separatora wszystko cacy.

Dymił tylko po ruszeniu po krótkim postoju na jałowym (na światłach itp)

 

MOżesz rozebrać i zobaczyć. U mnie odma jak i wszystko wokół było zalane olejem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie była to typowa biała zasłona dymna. Aż wstyd było spojerzeć w lusterko przy ruszaniu spod świateł. Od razu po wymianie separatora problem ustał

BYć może odcień był lekko niebieskawy ale aż tak się nie przyglądałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dymi na światłach jak stanę i mam czerwone , ruszam i dym :mad2: jakbym jechał trabantem heee na dodatek olej bierze , wszystkie znaki na ziemi wskazują właśnie te wspaniałe uszczelniacze zaworowe N46 :cool2: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam tak samo, i odrazu wiadomo jaki silnik pod maską xD

 

Jestem teraz na wakacjach a kłomnie jest warsztat mechaniczny już byłem się wstępnie umówić na rozebranie silnika i sprawdzenie co go boli :cool2: boje się, że mogą dojść jeszcze pierścienie :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Lekko niebieski lub niebieski dym to uszczelniacze zaworowe najczesniej (lub pierscienie)

Bialy dym to para, czyli problem z plynem (moze byc uszczelka pod glowica)

 

Auta jezdzace na krotkich dystansach moga dymic troche na bialo bo tlumiki sie niewygrzewaja, ale jak jest zaslona dymna to juz niejest to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.