Skocz do zawartości

przekładka gratów e46


11Krzys17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem i chciałbym się poradzić was drodzy koledzy co sądzicie o moich zamiarach.

 

obecnie jeżdzę BMW e46 330d sedan 2000r. po lift, miałem zamiar malować kilka elementów np zdeżaki progi maska i nadkole uszkodzone przez sarne.

Ale po rozbiurce kilku elementów okazało się że auto to składak;/ ktos przespawał cały przód;/ było to widać dopiero pod tapicerką od wewnątrz;/ nawet tumel środkowy jest trochę pogięty:(

Zaś z tyłu też widać jakieś naprawy pod bakiem co gorsza na spawach wychdzi rdza w niektórych miejscach dość pokażna;/

Nie chcę go picować i wrobić kogoś przy sprzedaży tego auta;(

 

Miałem taki zamiar, niedaleko mnie gość ma do sprzedania gołą karoserię własnie taką jaką ja mam z francji i z papierami więc nie będzie problemu z rejestracją.

Chciałem kupić to karoserię za jakieś 400zł i we własnym zakresie poprostu wszystko przełożyć i nie mieć problemu z blachą i że auto jest powypadkowe. co wy na to??

Bardzo was proszę o radę bo sam się gubię w myślach;/

dodam że karoseria ma tylko tylną szybę bo przednia rozbita;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa buda musi być z papierami umożliwiającymi rejestrację, masz normalną umowę kupna sprzedaży, nigdzie nie ma mowy o tym że z auta sama blacha została i normalnie go rejestrujesz na siebie. Stara buda idzie na złom i ktoś musi wystawić zaświadczenie o zezłomowaniu i wtedy wyrejestrowujesz auto albo kupić ją jako auto znowu z normalną umową kupna sprzedaży.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz nikogo znajomego zajmującego się złomowaniem to będzie ciężko zezłomować auto i wyrejestrować je oddając samą budę. Będziesz musiał dopłacić za brakujące kilogramy do masy auta w całości a troszkę tego będzie. Przynajmniej tak było do tej pory. Kolejny problem będzie przy sprzedaży jak ktoś rozkoduje Vin i nic nie będzie się zgadzało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm cieżka sprawa z tym wyrejestrowaniem, zakład który wystawi mi papier że auto zezłomowane raczej nie ponosi żadnych kosztów więc myślę że to kwestia dogadania na złomie.

A co do rejestracji nowej budy to wiem że normalnie przechodzi przegląd z jakimiś szczegółami i diagnosta wystawia papier z danymi auta i nowym silnikiem, teraz nie ma nr silnika bo to część wymienna więc nie będzie z tym problemu.

 

najpierw wszystko wyczyszczę i przemaluję potem się zacznie składanie:) myśle że ta najlepsza część która mnie cieszy;p kto co woli:)

przy okazji wypiaskuje i pomaluje całe zawieszenie z tyłu tylko zastanawiam się jak to pomalować, proszkowo czy jakąś inną fajbą hmm...

 

w trakcie przekładki będe was na bierząco informował i postaram się o zdjęcia całego zaiegu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa buda musi być z papierami umożliwiającymi rejestrację, masz normalną umowę kupna sprzedaży, ...

Nowa buda pewnie z importu, bez opłaconej akcyzy.

Płacenie akcyzy od silnika z VINu budy, czy od wkładanego 3.0d?

Temat ciężki jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.