Skocz do zawartości

DSC nie działa


ronin31

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie....szukam szukam i nie mogę znaleść sterownik(komputer) od ABS/DSC.....może ktoś wie gdzie to ustroistwo znajde... BMW e38 750iAL 98r.......nadmienie tylko że przy pompie ABS jest tylko element wykonawczy...podejżewam że pewnie jest w puszce z bezpiecznikami...tylko ktory to jest??

Wiem że pytanie jest tendencyjne ale może ktoś mnie wspomoże.

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
auto stało z rozładowanym akumulatorem przez tydzień. Po naładowaniu akumulatora DSC świeci sie na na desce ( jest odłączone) i nieda sie go załączyć, przycisk na kokpicie nie reaguje na przyciskanie, nie zaświeca sie na zielono przycisk. co może być powodem tego ?
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 740 bezpieczniki 10 i 17 oraz 33 odpowiedzialne za abs i asc są w schowku. Umnie są ok, abs sie nie świeci. sprubuje jutro spiąć na dłużej klemy bo prubowałem pare minut
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie

Ja od niedawna jestem właścicielem . jak odbierałem autko to coś tarło w lewym przodzie, mechanik mówił mi że to pewnie rdza na tarczy (od stania w komisie) uwierzyłem. Bo byłem na testach komuterowych i wyszło wszsystko ok. Ale dziś z rana jak odpaliłem maszynę DSC nie działa. NIe wiem czemu, żeby było śmieszniej ABS działa. Czy może ktoś mi powiedzieć co mam dlalej czynić, by nie wkopać się w koszta ?

 

Marcin

Ps

są tu jacyś ludzie z wawy ? może organizujecie jakies spotkania regionalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź połączenie na kostce w zegarach :) też tak miałem po zakupie że ABS był a trakcja nie. Okazało się że styki były zaśniedziałe na zegarach, wystarczyło je przeczyścić i działa :), inna sprawa że zaraz padł czujnik ABS lewy tylny, ale przez chwile działało wszystko.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiszy wyciągnąć zegary. A jeżeli nie to to znajdz sobie na podmianke cały układ, otwierajac maske i patrzać na silnik jest po prawej stronie z takim kabelkiem idącym do silnika :).

 

Część nr. 16 http://www.realoem.com/bmw/diagrams/a/o/293.png

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
jeśli ABS działa to mógł się rozkodować czujnik konta skrętu kierownicy (np. podczas rozładowania akumulatora) wystarczy kalibracja i wszystko wróci do normy
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeżeli to pomoże to napisze co było przyczyną wyłączenia się u mnie DSC!Naprawiłem to podpinając do kompa, samo odłączenie akumulatora nie wystarczy. Wymieniłem z przodu wahacze tuleje gumy i łączniki stabilizatora. Po tej wymianie kierownica mocno była skręcona w lewo. Po ty pojechałem 18 km do stacji diagnostycznej na ustawienie zbieżności i w trakcie tej drogi zapaliły mi się dwie żółte kontrolki. Podpięcie do kompa załatwiło sprawę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

DSC zachowuje sie nastepujaco : po uruchomieniu slinika załącza sie normalnie i dziala ( sprawdzilem specjalnie na piachu podmiejskiego zalewu ) . Wszystko ok, moge go wyłączyć a nastpenie ponownie włączyc. Problem pojawia sie gdy ten samoczynnie sie wylacza, wtedy nie istnieje juz mozliwosc ponownego wlaczenia, az do momentu ponownego uruchomienia silnika. Rozny jest czas jego wylaczania, a czesem wogole sie nie wylacza i dziala ok, a czasem natomiasto juz po 1 minucie jest wylaczony.

Mam pewne podejrzenia co do wybojow na drodze po ktorych zaobserwalem jego wylaczenia ale mogl byc to zwykly przypadek. Macie jakies pomysly ?? Ile by ewentualnie moglo kosztowac podlaczenie go do komputera w serwisie ?? Dzieki za pomoc :) pozdrawiam

 

 

 

 

Burn rubber, not your Soul.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Witam,

Mam mały problem z kontrolą trakcji. Po odpaleniu auta, po jakiś 2 minutach zapala się kontrolka ABS i żółty trójkąt na środku, stało się to dzisiaj w sumie nagle.

DIS wyrzuca błąd: 41 Steering-angle fault

Może ktoś podpowie co może być taką najpewniejszą przyczyną, znalazłem dość dużo info na ten temat w necie ale niestety musiał bym rozebrać pół auta chcąc cokolwiek zrobić, bo wiele tam piszą począwszy od wymiany czujnika konta skrętu po demontaż wszystkiego aż do kolumny.

Może ktoś ma jakąś sugestie????

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w x5 trzeba na odpalonym przekręcić kierownicą max w lewo i w prawo, w e39 nie próbowałem tego sposobu więc nie wiem czy działa ale kalibrowałem inpą.... Więc może wystarczy kalibracja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.