Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w temacie, a dokładniej z pomiędzy skrzyni a silnika leci płyn chłodniczy a dosłownie leje się tak że w ciągu minuty układ jest pusty (na zgaszonym silniku). Wczoraj auto się przegrzało bo prawdopodobnie poszła pompa wody. Skąd może być ten wyciek? Uszczelka pod głowica? Pęknięty blok? Czy może jest tam jakiś korek czy coś takiego?

Z góry dziękuje za odpowiedź

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano
czyli głowica do wymiany? ;/
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano
Nie nie, króciec to taki kołnierz który jest przykręcony dwoma śrubami do głowicy od strony skrzyni biegów. Niestety w 6 rzędówce bardzo ciężko jest się tam dostać (w 4 zresztą też nie łatwo). Dokładnie to to http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF11&mospid=47427&btnr=11_1507&hg=11&fg=15 element numer 3. Jeżeli będziesz już to sprawdzać i nie będzie z tego lać to polecam ci sprawdzić węże od nagrzewnicy może któryś z nich puszcza..
Opublikowano
Jutro to sprawdzę, dzięki Panowie :)
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
  • 1 rok później...
Opublikowano

U mnie ciekło z króćca który szedł do elektrozaworu. Też ciekło na łączeniu skrzyni z silnikiem. Od spodu może i da się to wymienić, ale łatwiej jest ściągnąć kolektor i wio :).

 

http://zapodaj.net/images/acaac30a80dc4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.