Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurcze na forum klubu TT jest dział porownania i testy i kolo pisze ze objechał BMW 328 ale cos mi sie nie chce wiezyc ,że TT 180 konne porobi BMW 328. TT ma w danych technicznych 7,8 do sety, Vmax= 226km/h masa 1285 kg i momen 230 , BMW (kombi) 7,4 , Vmax 230 km/h ,moment 280 , masa 1365 kg czy ktos sie scigał z Audi TT ??? bo nurtuje mnie ten temat juz z rok a nie mam w okolicy zadnego TT :mrgreen: .

 

PS Mam nadzieje ze takie temat nie narusza regulaminu .

Opublikowano

Ja też niemiałem jescze okazji z TT`ką sam niewiem jak to by wypadło.

Ostatnio miałem u nas w mieście spotkanko z nową Hondą Accord Type-S 2005 znajomego, ale niestety.... nie udało się mu objechanie starej beemki :)

Bayerische Motoren Werke

Moja 328i :) i na 328i.org

Opublikowano

odnosnie TT nie wiem i nic nie chce mowic, powiem Ci z wlasnego doswiadczenia, mam Leona z tym silnikiem 1.8T 180 KM

gdy mialem serie (na hamowni wyplulo 176 KM 240 Nm) dawalem rade 325i E36 bez zadnego wsciekania sie i tekstow typu "moze sie uda, moze nie", po prostu dawalem rade...

w serii w katalogu od 0-100 km/h mialem 7,7 s, powtarzalnie robilem 7,5 mierzone G-Techem Pro SS (tym taki rozbudowanym, nie tym malym prostym)

 

teraz juz prawie rok jezdze z setupem 214 KM 300Nm (wydech,dolot,chip)

bralem sie w takim zestawieniu z 328 i znow bylo to samo co kiedys z 325...

co prawda teraz jest wiekszy problem z trakacja i wyniki przyspieszen wychodza od 6,3 do 6,6 do 100 km/h

 

jesli to prawda co podajesz (masa TT'ki - 1285 kg) to wazy ona mniej niz Leon, moj samochod z klima + cwiartka zbiornika paliwa wazy 1325 kg (do tego kierowca czyli ja 90 kg) i masz mase leona... (niedlugo dojdzie zabudowa audio wiec kg przybedzie... :twisted:) ttetka jak latwo policzyc bedzie lzejsza... Wiec bardzo mozliwe ze taki kill byl mozliwy, do tego jest wiele czynnikow , temperatura podloza, opony, kierowca...

 

 

Przegladam forum codziennie, kiedys bylem uzytkownikiem 325 tds E-36, ale teraz mam jedno zdanie o BMW... jesli juz... to tylko M Power [najepiej M6 albo nowe M3 co wyjdzie] :)

Opublikowano
Mam 2,8 w e46 i fakt, nowy nabytek TT mojego kolegi jeżdzi troszkę lepiej, ale dopiero powyzej 120 km/h. Jest to o tyle dziwne ze patrzac na wykresy, to e46 powinno dostac kopa powyzej tej prędkości, zważywszy na moment obrotowy i jego rozkład. Tyle że TT to autko w sumie pseudosportowe - mało precyzyjna zmiana biegów (w moim BMW ideał), jakaś dziwna trakcja - mój idzie jak po szynach, poza tym w TT siedzisz jak w jakims małym człogu, te smieszne szyby przez które nic nie widać i w guncie rzeczy słaby wystrój wnętrza. Od Z3 z tym silnikiem dostanie baty az miło.
Opublikowano

akurat kwestie TT omine bo to kwestia gustu, ale faktycznie siedzi sie w srodku jak w malym pancerniku :D akurat zmiana biegow w tych autach z tymi silnikami jest poprawna... hmm... mowisz ze u Ciebie ideal, przejedz sie VW V GTI z DSG , BMW M3 SMG II albo F 430... to zobaczysz co to ideal, troche wyobrazni i mniej "rasizmu", nie badzcie tak zakompleksieni w swoich "idealach" :lol:

 

a odnosnie silnika... 1.8 T jako seria to dobra podstawa do dalszych modyfikacji, ewentualnie ktorys samochod z kolei do jazdy na codzien... 1.8 T jezdzi ladnie po lekkich modach, a po konkretnych (bez zadnych polsrodkow) jezdzi naprawde przyzwoicie, delikatnie mowiac ;)

Opublikowano

Kolego Skyline, ja zmienilem Sierre Cosworth 2.0 T rzedowe 204 nominal (chip, dolot, wydech) 300KM ponizej 6s do setki. ALE... Teraz mam BMW E-36 320 coupe z R6 M50 tylko 150KM i 9.9 do setki ;) Nie chce juz nigdy auta, ktorego moc pochodzi od turbo, jedynie "prawdziwa" moc wolnossaca 6 garkow w zwyz. Za rok planuje 328 coupe lub E-39 530.

I wydaje mi się ze tu nie ma nikt kompleksow - prawdziwe samochody maja naped na tyl ;)

Opublikowano (edytowane)
prawdziwe samochody maja mocna rame i naped 4x4 :mrgreen:

 

juz bardziej sklanialbym sie do tego stwierdzenia ;)

 

nikt tu kompleksow nie ma, 6 garow ladnie brzmi chodzi, tyl naped, betka dobra do driftu... [choc lepiej takie 200sx czy 350z...] a liczba cylindrow to zaden wyznacznik... uwierz mi mialem BMW i bede mial... [ale tak jak powiedzialem , prawdziwe BMW to M Power i juz nic tego nie zmieni :) ] swoj samochod z 1.8 T traktuje jako pojazd dla fanu...

 

a odnosnie prawdziwych samochodow, to niewiem gdzie to wyczytyales, czy moze wymysliles, bo ja niedziele pojazdow na prawdziwe i nieprawdziwe, naped napedem, ale fun z jazdy jak sie killuje takie betki ;) ale znowu jeszcze wiekszy jest fan jak sie takim M-Powerem kiluje takie 1.8 T i tak dalej ;) Napisalem to zebys zrozumial o co w tym chodzi ;) i nikt tu kompleksow nie ma...

 

PS: z 204 w 2.0T w scierce przy zmianie wydechu,chipu i dolotu 300 KM nie osiagniesz... :liar:

 

 

BTW:

Przychodze do salonu BMW, w celu zamowienia okreslonego modelu Bawarki... Pracownik patrzy, a gosciu podjechal Audi 100 na przod naped i mowi do niego... "Nie, Panu juz Dziekujemy"...

 

tak, tak wlasnie mozna sie poczuc jak sie napisze swoje zdanie na temat swojego samochodu (czy jakichkolwiek innych) mimo ze sie BMW kocha.... a takie forum super no...

Edytowane przez Skyline
Opublikowano (edytowane)
Dla mnie prawdziwy fun jest wtedy jak robie cwaniaków w wiele większych i mocniejszych furach w dodatku drogich, Puntem mojej dziewczyny maleństwo ma prawie 150KM (zmierzone na hamowni) przy wadze nieco ponad tone heh albo jak pociskam ok 320km/h do Krakowa na kawe w niedzielne popołudnie :cool2: Edytowane przez Fazer
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Dla mnie prawdziwy fun jest wtedy jak robie cwaniaków w wiele większych i mocniejszych furach w dodatku drogich, Puntem mojej dziewczyny :cool2: maleństwo ma prawie 150KM (zmierzone na hamowni) przy wadze nieco ponad tone heh albo jak pociskam ok 320km/h do Krakowa na kawe w niedzielne popołudnie :cool2:

 

no z fanem sie zgodze ;)

 

jakie Punto ? Mk1, Mk2 ? jaki silnik ? ;) moze opiszesz projekt tego punto , zapodasz wykres na www.streetracing.pl

 

320 km/h ? ;) cos Ci licznik przeklamuje :lol: albo ktos ma duza wyobraznie ;)

Opublikowano
Dla mnie prawdziwy fun jest wtedy jak robie cwaniaków w wiele większych i mocniejszych furach w dodatku drogich, Puntem mojej dziewczyny :cool2: maleństwo ma prawie 150KM (zmierzone na hamowni) przy wadze nieco ponad tone heh albo jak pociskam ok 320km/h do Krakowa na kawe w niedzielne popołudnie :cool2:

 

no z fanem sie zgodze ;)

 

jakie Punto ? Mk1, Mk2 ? jaki silnik ? ;) moze opiszesz projekt tego punto , zapodasz wykres na www.streetracing.pl

 

320 km/h ? ;) cos Ci licznik przeklamuje :lol: albo ktos ma duza wyobraznie ;)

Punto II HGT niedługo będzie turbinka i moc ok. 200KM heh będzie jazda :cool2:

Nie 320km/h osiągam nieco mniejszym silnikiem ma tylko 1300ccm :(

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
... uwierz mi mialem BMW i bede mial... [ale tak jak powiedzialem , prawdziwe BMW to M Power i juz nic tego nie zmieni :)

 

dosyć radykalna opinia, a czym poparta?

Może najlepsze... :?: choć też można mieć wątpliwości...

wg mnie jedynym prawdziwym jest Dixi.. i przekonaj mnie że tak nie jest :mrgreen:

...i nic już tego nie zmieni, wojna, potop ni zaraza!

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
akurat kwestie TT omine bo to kwestia gustu, ale faktycznie siedzi sie w srodku jak w malym pancerniku :D akurat zmiana biegow w tych autach z tymi silnikami jest poprawna... hmm... mowisz ze u Ciebie ideal, przejedz sie VW V GTI z DSG , BMW M3 SMG II albo F 430... to zobaczysz co to ideal, troche wyobrazni i mniej "rasizmu", nie badzcie tak zakompleksieni w swoich "idealach" :lol:

 

no nie przesadzajmy z tym rasizmem, ale akurat niedawno sprawdzaliśmy się z tym TT, jako że właściciel miał zamiar zakupić ode mnie e46 a ja nie za bardzo chciałem je sprzedać :D . Ostatecznie przywiózl sobie z Francji bezwypadkowe TT 180PS z 2000 roku i nieco mnie rozczarował ten wózek, gdyby nie trochę zbyt mocny jednak silnik to kupiłbym go mojej dziewczynie. Pomimo że jest to model po modyfikacjach układu jezdnego to porównywalny łuk na obwodnicy mojego miasta jedzie dużo gorzej, jest jakby za mało stabilny, nerwowy, podczas gdy moje 328 ciężko wyprowadzić z równowagi, nawet można lekko szarpnąć kierownicą i tylko zapalająca się kontrola trakcji świadczy o tym że było grożnie.

Nie twierdzę że zmiana biegów to porażka w TT, ale daleko jej do precyzji BMW czy nawet innemu Audi - s8 w manualu, po prostu skrzynia jak w A4 a nie tego bym tu oczekiwał. Mam porównanie, obecnie ujeżdżam moje prywatne siódme już BMW, a aut rocznie mam kilkadziesiąt. Znam i lubię ten silnik 1.8T i z Passata, i Golfa, i Leona. Jednak TTką miałem okazję przejechać się 1 raz i spodziewałem się dużo więcej. Być może gdyby miał 225PS (co zresztą kolega planuje) to przekonałbym się bardziej. No zobaczymy...

Opublikowano
Dla mnie prawdziwy fun jest wtedy jak robie cwaniaków w wiele większych i mocniejszych furach w dodatku drogich, Puntem mojej dziewczyny maleństwo ma prawie 150KM (zmierzone na hamowni) przy wadze nieco ponad tone heh albo jak pociskam ok 320km/h do Krakowa na kawe w niedzielne popołudnie :cool2:
:doh: :doh: :doh:

Bardzo bym prosił żebyś sprecyzował to co napisałeś!Jak dobrze zrozumiałem to masz"fun"w aucie swojej dziewczyny w co nie wątpie a czym tak pociskasz do 320km/h? :?:

Opublikowano

Fazer - gratuluje zapału :)

 

el Presidente - hmm, 225, czy ja wiem, po przejezadzce bedziesz oczekiwal wiecej ;) 1.8 T 180 KM lekko dlubniete (chip,dolot,wydech) robi seryjne 1.8 T 225...

 

Mowisz ze rocznik 2000, nalezy sprawdzic oryginalny, przebieg i stan turbiny, bo jakby nie patrzec 6 lat dla auta benzynowego z turbina ktora byla od nowosci (zakladajac ze siedzi ta w ktorej auto opuscilo fabryke) to duzo...

 

Kontrolka trakcji... hm.... akurat jestem zwolennikiem jazdy bez TCS, ESP i innych tym podobnych udogodnien ;) pomijajac prosty fakt ze TCS przeszkadza przy "dobrym" ruszaniu ;) auto trzeba poznaz, zyc z nim w zgodzie i szanowac, jak z kobieta :)

 

oktaw - czym poparta ;) zadnymi wymyslami... weekend... sobota - jazda 330i E46, niedziela - jazda M3 E46... i juz wiesz ktory z modeli jest grzechu wart :twisted:

Opublikowano
Dla mnie prawdziwy fun jest wtedy jak robie cwaniaków w wiele większych i mocniejszych furach w dodatku drogich, Puntem mojej dziewczyny maleństwo ma prawie 150KM (zmierzone na hamowni) przy wadze nieco ponad tone heh albo jak pociskam ok 320km/h do Krakowa na kawe w niedzielne popołudnie :cool2:
:doh: :doh: :doh:

Bardzo bym prosił żebyś sprecyzował to co napisałeś!Jak dobrze zrozumiałem to masz"fun"w aucie swojej dziewczyny w co nie wątpie a czym tak pociskasz do 320km/h? :?:

Motocyklem, wrażenia gwarantowane :cool2:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Motocyklem, wrażenia gwarantowane :cool2:

A to już inna sprawa :norty: To w takim razie polecam obejżenie parę fotek lub filmoków z wypadków(nie tylko motocyklowych)

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
:duh: Widząc pierwszy post user'a Skyline pomyślałem "chyba użytkownik forum streetracing"... i nie pomyliłem się... akurat dzisiaj wszedłem na tamto forum pierwszy raz (i ostatni). Zauważyłem, że za dużo jest tam "fantazji" i "bajkopisarzy". Focus 1.6 objeżdża BMW 525i, Corolla 1.6 to niemalże wyścigówka... prawie w każdym poście jest jak to BMW dostaje baty... jakieś kompleksy chyba. Czytać się tych bzdur nie da. Ja mam 318i 113 KM i jakoś żaden focus 1.6 czy inna corolla nie daje mi zupełnie rady a co dopiero 525i. Miałem wrażenie, że czytam posty ludzi którzy mają Fiaty 126p i na oglądali się za dużo Gwiezdnych Wojen.
Opublikowano
:duh: Widząc pierwszy post user'a Skyline pomyślałem "chyba użytkownik forum streetracing"... i nie pomyliłem się... akurat dzisiaj wszedłem na tamto forum pierwszy raz (i ostatni). Zauważyłem, że za dużo jest tam "fantazji" i "bajkopisarzy". Focus 1.6 objeżdża BMW 525i, Corolla 1.6 to niemalże wyścigówka... prawie w każdym poście jest jak to BMW dostaje baty... jakieś kompleksy chyba. Czytać się tych bzdur nie da. Ja mam 318i 113 KM i jakoś żaden focus 1.6 czy inna corolla nie daje mi zupełnie rady a co dopiero 525i. Miałem wrażenie, że czytam posty ludzi którzy mają Fiaty 126p i na oglądali się za dużo Gwiezdnych Wojen.

 

forum, jak forum, rozni ludzie sa, jak wszedzie ;) to cos posty slabo czytasz, bo jest na forum fajne 323i, 540, M3... i nierozumiem, jakos ani oni, ani Ci z Lanosow kompleksow nie maja... z drugiej strony takie sprawy schodza na drugi plan, wazne ze moge sie dowiedziec tam, jakie przewody olejowe moge zastosowac, gdzie dana turbina byla produkowana i z jakiego jest stopu... widze ze czytasz tylko to co rozumiesz... i pamietaj... "bo fantazja jest wszedzie :twisted2: "

 

PS: bo nie wytrzymalem , zreszta co do mnie bijesz ? napisalem jak zachowuje sie ten silnik w innej budzie i jak chodzi z wlasnego doswiadczenia, boli Cie cos, to dla siebie zatrzymaj... albo nie, powiedz, tylko tam gdzie trzeba, a nie inne forum uwarzasz za wyznacznik... :naughty:

Opublikowano
Myśle że to które auto "odskoczy" pierwsze zależy od wielu czynników a między innymi umiejętności kierowcy.Jedna 320stka nie będzie równa inneji itd.Moc i masa jest bardzo istotna ale nie najważniejsza.Ja dałem sie raz podpuścić Suprze(odpustowo wyglądającej)z której przez wygar wielkości rury od parnika wydobywały sie grożne pomruki.No i stało sie!Światła sie zmieniły i naprawde miło było patrzeć w tylne lusterko jak gościowi opada koparka widząc u mnie zrywającą przyczepność jeszcze na 3cim biegu!Dodam że startowaliśmy pod lekką górkę i ja nie posiadam żadnych Badges M3 na tylnej klapie :mrgreen: (to był Hindus więc mu sie ! :mrgreen: )
Opublikowano
Myśle że to które auto "odskoczy" pierwsze zależy od wielu czynników a między innymi umiejętności kierowcy.Jedna 320stka nie będzie równa inneji itd.Moc i masa jest bardzo istotna ale nie najważniejsza.Ja dałem sie raz podpuścić Suprze(odpustowo wyglądającej)z której przez wygar wielkości rury od parnika wydobywały sie grożne pomruki.No i stało sie!Światła sie zmieniły i naprawde miło było patrzeć w tylne lusterko jak gościowi opada koparka widząc u mnie zrywającą przyczepność jeszcze na 3cim biegu!Dodam że startowaliśmy pod lekką górkę i ja nie posiadam żadnych Badges M3 na tylnej klapie :mrgreen: (to był Hindus więc mu sie ! :mrgreen: )

 

gratki, takie akcje sa najlepsze, jak sie cyrk na kolkach objezdza haha :roll2:

Opublikowano
Myśle że to które auto "odskoczy" pierwsze zależy od wielu czynników a między innymi umiejętności kierowcy.Jedna 320stka nie będzie równa inneji itd.Moc i masa jest bardzo istotna ale nie najważniejsza.Ja dałem sie raz podpuścić Suprze(odpustowo wyglądającej)z której przez wygar wielkości rury od parnika wydobywały sie grożne pomruki.No i stało sie!Światła sie zmieniły i naprawde miło było patrzeć w tylne lusterko jak gościowi opada koparka widząc u mnie zrywającą przyczepność jeszcze na 3cim biegu!Dodam że startowaliśmy pod lekką górkę i ja nie posiadam żadnych Badges M3 na tylnej klapie :mrgreen: (to był Hindus więc mu sie ! :mrgreen: )

 

gratki, takie akcje sa najlepsze, jak sie cyrk na kolkach objezdza haha :roll2:

 

A propos objezdzania "cyrkow na kolkach" , mialem spotkanie z Eclipsa (lexus looki , wydech srednicy 10cm...) i musze powidziec , ze Eclipsa mimo mniejszej mocy dawala sobie na starcie swietnie rade , dopiero na konic mojej dwojki przy opodajacych koparach gosci zaczolem wyraznie odchodzic :mrgreen:

 

Co do TT mialem okazje przejechas sie tym autkiem (225 ps) i bardzo mi sie podobalo , co do uczucia "jazdy jak w czolgu" dla mnie jest to :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.