Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jaki powinien być prąd ładowania w F10 ? U mnie jest na postoju 13,9 - 14,2, natomiast przy hamowaniu ( odzysk ) w granicach 14,7-14,8

Dziś wyskoczył komunikat żeby naładować akumulator, ale możliwe, że trochę siadł ponieważ przez 3 noce było włączone Cb Radio.

 

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jest ok. nie martw się :)
Opublikowano

13,9 - 14,2 to jest napięcie...

 

Prąd ładowania jest trudniejszy do zmierzenia w aucie i zmienia się w dużo większym zakresie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W nowych BMW szybko zgłasza słaby poziom naładowania, bo jest strasznie dużo źródeł poboru prądu i akumulator musi być mocny zawsze, dlatego system panikę sieje dość szybko.
Opublikowano

Panowie zrobiłem dziś 200km co prawda nie w ciągłej trasie ale były odcinki 30 - 40km, cały czas nie daje mi spokoju, wywala komunikat, który sam w sobie mi nie przeszkadza, ale po zgaszeniu auta nawet światła nie ma, wstawiam dziś na noc do ładowania, zobaczymy co jutro będzie, dodam, że nie zauważyłem różnicy w kręceniu rozrusznika bądź jakichkolwiek innych objawów słabego aku.

 

Pozdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to aku pewnie do wymiany. Po 200 km powinien się spokojnie naładować już na tyle mocno żeby kręcił dobrze i nie podawał komunikatu.
Opublikowano

Właśnie rzecz w tym, że caly czas dobrze kręcił ( nawet jak wskoczył komunikat ) a światła w aucie nie ma bo komputer po zgaszeniu silnika odcina wszystkie odbiorniki ( radio, światlo ).

 

A czy tam siedzi aku AGM czy zwykły ? Auto nie posiada Start/Stop

 

Pozdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
AGMy weszły chyba wraz z odzyskiem energii i nie mają związku z Auto Start Stopem.
Opublikowano

Dokładnie, jest AGM, ale póki co po nocnym ładowaniu komunikat zniknął.

 

Pozdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam a mi wyskakuje komunikat ze mozna kontynuowac jazde ale przy nastepnym serwisie (za 6000 km) wymienic akumulator. I teraz czy ladowanie cos tu pomoze? czy lepiej zmieniac akumulator? Obecnie fabrycznie mam wsadzony 90 ah 900a varty, i czy jak bede zmienial to musze wsadzic z takimi samymi oznaczeniami czy moze byc kapke inny? Z tego co sie oreintuje to ciezko dostac taki,juz ponoc wycaofuja z produkcji, sa 850 a czy to cos zmienia? znalazlem jeden z takimi samymi oznaczeniami firmy fimman?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się że,trochę za wcześnie na wymianę aku.tym bardziej AGM w tak młodych samochodach.
Opublikowano
Nio tez mi sie tak wydaje,ale troche sie podowiadywalem i tak wlasnie jest,2-3lata i sie konczy. A teraz ja szukam akumualtora to w opisie jaki to nie jest wytrzyamly heh :)

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nio tez mi sie tak wydaje,ale troche sie podowiadywalem i tak wlasnie jest,2-3lata i sie konczy.

Dodatkowe odbiorniki prądu , Sart-Stop tak by skracało żywotność aku. :shock: ? Mój jeszcze nie był wymieniany , działa bez problemu 6 rok, odpukać w niemalowane :wink: .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem gdzie czytałeś o tym, że 2-3 lata i się kończy. Miałem auta 4-5-6 letnie z oryginalnymi AGMami w dobrym stanie, śmigały bez problemu.
Opublikowano
No tutaj na forum widzialem kilka wpisow ze 3 latka do 80000km i koniec,rozmawialem z dwoma mechanikami i mowili to samo ze przy tych nowych tak jest,w sumie na aku jest 2 lata gwarancji. I pozniej trzeba zmieniac? Tez bym wolal ze nie,ale co zrobic. Wczesniej mialem paska 6 lat i nie zmienialem aku.

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
Tak,bezwypadkowe w 100 %, tez mnie to dziwi ze juz wyswietla wymiane aku.

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w moim 528xi zaraz po gwarancji przy przebiegu 35tkm aku AGM się odmeldował.

jazda miejska robi swoje. kupiłem varte 105Ah. 50%taniej od ori.

Opublikowano
Nio zdazylem sie zorientowac jakie sa ceny heh,a jakis miales w oryginale? tez 105 ah? i jak zmieniales aku trzeba bylo cos resetowac,kasowac inspekcje czy jak to wyglada?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W oryginale był 105 i taki kupiłem. Oryginał też był wyprodukowany przez warte tyle, że wraz z wymianą i kodowaniem w serwisie 2500. Warta 1000 + 100 zł za zakodowanie nowego akumulatora. Podobno trzeba to zrobić.

Próbowałem już pod koniec gwarancji reklamować aku ale serwis mnie zbywał. Samochód był z USA więc pewnie dlatego.

Opublikowano
Dzieki za odp. Ja mam tez varty tylko 90 ah 900a, i teraz juz takich nie produkuja,ciezko dosatac. Serwis troche przesadza z tymi cenami. jeden jaki znalazlem taki sam to jest firmy fiamm i nie wiem czy brac taki czy lepiej varty z 850 a,nie wiem czy to ma jakas duzo roznice?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano

Dobrze kupic Aku o takich samych parametrach jak ori.

Jeśli identycznych nie ma, to na pewno kup o parametrach wyższych niz te ktore miałeś, a nie niższych.

Pojemność dobrze dobrać nie większa niz 10% , a z drugim parametrem , czyli szczytowym natężeniem prądu to juz jak najwieksza wartość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.