Skocz do zawartości

La Bunia 325xi: ublock forever !


Rivasi

Rekomendowane odpowiedzi

:cool2: Wygląda świetnie.

Jak zachowuje się folia ?

Maskę masz ori od M3 czy jakąś replikę ?

 

Maska pojdzie do wymiany na taka pod ten samochod ale dopiero w zime przyszlego roku bo na razie sa inne sprawy w toku, na razie to maska od schmiedmana, nie jest droga ale ma kilka wad.

 

Folia to skomplikowany temat. Z jednej strony jest mniej z nia zachodu niz z lakierem i mniej widac defekty ale z drugiej strony jak chcesz zrobic polerke to tracisz na blysku a niestety folia blysk ma tendencje do rysowania sie podczas kladzenia. Nie masz problemow z odcieniem jak zmieniasz czesc, zawsze jest ten sam odcien foli.

 

W dwoch slowach, latwiej ja utrzymac w dobrej kondycji niz lakier ale dobrze utrzymany lakier daje ladniejszy efekt. Zreszta jest to niezalezne czy to lakier blysk czy mat, dobrze utrzymane daja ladniejszy efekt od folii ale sa trudniejsze w utrzymaniu.

 

jak bym znal dobrego lakiernika po rozsadnej cenie to bym ja malowal ale nie znam takiego a wiec zdecydowalem sie na folie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jezeli chcesz miec zrobione tak jak nalezy czyli z wyklejanymi srodkami aby ie bylo widac innege koloru jak otwierasz drzwi licz z 5 tys netto.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chcesz miec zrobione tak jak nalezy czyli z wyklejanymi srodkami aby ie bylo widac innege koloru jak otwierasz drzwi licz z 5 tys netto.

 

Czyli powiadasz że warto otworzyć firmę :-P

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wymienilem pompe wody i termostat w samochodzie i zaczolem sie bawic w ekodriving na automacie.

 

Roznice sa dosyc spore jak chodzi o spalanie. Zalozenie bylo takie ze zawsze jedziemy z maksymalna autoryzowana szybkoscia jezeli jest to mozliwe (nie ma korku). Aby test byl miarodajny zalozylem trase 115 km ktora pokonuje dosyc czesto, jest to trasa z szybkosciami 50/80/90/120 z duza iloscia swiatel i przejezdza sie ciagle przez tereny zabudowane (duzo hamowan i przyspieszen to nie autostrada).

 

Spalanie srednie przy 3 przejazdach w obie strony w 325 w automacie + xdrive wyszla mi srednio 9,2 litra/100 km co jest fenomenalnym wynikiem w porownaniu do srednio 11 litrow przed ekodrivingiem na tej samej trasie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie nawet więcej niż bardzo dobre biorąc pod uwagę r6 benzynowe obciążone dodatkowo automatem i x-em. Ale powiedzmy sobie szczerze. Gdybyś miał tą trasę za każdym razem pokonywać w ten sposób nie cieszyłbyś się nawet na samą myśl, że musisz w nią wyruszyć :wink: Ale przynajmniej sprawdziłeś, że takie wyniki są osiągalne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak masz dwojke dzieci na pokladzie to nie szalejesz i tak bo kazde hamowanie zbyt gwatlowne nie jest fajne a wiec pomyslalem sobie ze aby wlasnie jazda byla interesujaca to trzeba znalesc inna motywacje w takim przypadku. i tez nie jest to jazda na sile tak jak widzialem ze ludzie jada 80 km/h na drodze szybkiego ruchu zamiast 120. Da sie tak podrozowac nie utrudniajac jazde innym. To i tak nie jest silnik do szybkiej jazdy bo za dlugo przyspiesza co jest niebiezpieczne, brakuje tak ze 150 koni :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co racja to racja, gdy podróżujesz z rodziną bezpieczeństwo najważniejsze :cool2: Koni brakuje w pewnych sytuacjach, tam gdzie N52 zaczyna przyspieszać inni już zaczynają hamować. A propos spalania, też kiedyś robiłem takie testy gdy miałem e61 530xi (258KM), ale zimą w mieście się poddałem :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niedawno wymienilem pompe wody i termostat w samochodzie i zaczolem sie bawic w ekodriving na automacie.

 

Roznice sa dosyc spore jak chodzi o spalanie. Zalozenie bylo takie ze zawsze jedziemy z maksymalna autoryzowana szybkoscia jezeli jest to mozliwe (nie ma korku). Aby test byl miarodajny zalozylem trase 115 km ktora pokonuje dosyc czesto, jest to trasa z szybkosciami 50/80/90/120 z duza iloscia swiatel i przejezdza sie ciagle przez tereny zabudowane (duzo hamowan i przyspieszen to nie autostrada).

 

Spalanie srednie przy 3 przejazdach w obie strony w 325 w automacie + xdrive wyszla mi srednio 9,2 litra/100 km co jest fenomenalnym wynikiem w porownaniu do srednio 11 litrow przed ekodrivingiem na tej samej trasie.

 

Jak na automat z X-drive to wynik rewelacyjny.

 

Moją 330i najniższe spalanie jakie udało się osiągnąć to 8,8l. Trasa z okolic Krakowa do Żor. 3 bieg 3000rpm i jazda z prędkością nie przekraczającą 90km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe mam 12l, ale raz udało mi się zrobić 270km na 60l paliwa :D

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to konkorduje, ja mam spalanie srednie na poziomie 12,5/13,5 w zaleznosci od pory roku (czy jade w trase czy nie) a najwiecej udalo mi sie przejechac na autostradzie we francji 634 KM i bylo jeszcze jakies 1,5 litry paliwa jak tankowalem.

 

przy ecodrivingu da sie miec prawie identyczne spalanie przy 110 jak przy 90 to pomaga jechac sprawnie na ekspresowkach i malo palic. pewnie udalo by sie zachowac te 8,8L nawet przy 110 km/h.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cały czas i tak zawrotne ilości dla tych którzy mają tylko 4 gary i diesla, od jakiegoś czasu choruję na benzynę ale cały czas myślałem że średnie spalanie w okresie letnim jest max 8-9 l,:(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cały czas i tak zawrotne ilości dla tych którzy mają tylko 4 gary i diesla, od jakiegoś czasu choruję na benzynę ale cały czas myślałem że średnie spalanie w okresie letnim jest max 8-9 l,:(

 

jezeli nie bierzesz pod uwage aspektu ekologicznego to nie ma dzisiaj powodow aby sie przesiadac na benzyne, lepiej isc w silniki elektryczne ktore juz sa powyzej dizli tylko na razie jest drogo. Za to jezeli bierzesz to zaden argument dizla cie do niego nie przekona.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w zamian z wydechu wydobywają się bardzo przyjemne dźwięki. Balsam dla uszu. Idąc na koncert za bilety też trzeba zapłacić :wink:

 

Robiąc 40/50 tysięcy rocznie takie tłumaczenie już dawno zakopałem w ogródku razem z nawozem :) . Wszystko zależy kto i do czego używa swojej fury :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w zamian z wydechu wydobywają się bardzo przyjemne dźwięki. Balsam dla uszu. Idąc na koncert za bilety też trzeba zapłacić :wink:

 

 

i to jest największy atut idący w parze z ekologią :) nie musiałbym nagrywać płyt z muzyką by zagłuszać to klekotanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyszlo, tak naprawde masz powloke i luksusowy wosk bez wszystkich minusow powloki.

 

Przetestowalem juz chyba z 5 powlok (od 450 do 2200 zl) i wszystkie sa bardzo bliskie sobie i nie spelniaja zalozen ktore reklamuja czyli :

- twardosc 9H to mit, w ogole nie brac pod uwage tego elementu. Znam jedna powloke ale polozona 5 warstwowo ktora wizualnie symuluje 9H ale dalej nie jest twardoscia 9H

- hydrofobizacja : jest oczywiscie ale dzisiaj jestes w stanie miec ta sama hydro co powloka za 30 zl na caly samochod a wiec pomijalne.

-odpornosc na korozje : tak powloka nie koroduje ale w zaden sposob nie czyni to elementu karoseri odpornym na korozje

- gleboki polysk : tak ale jednoczesnie efekt plastikowy

- odpornosc na utlenianie : Mit, zadna z powlok nie jest w czasie odporna na utlenianie, juz po 3 miesiacach jest znaczace zmatowienie powloki tyle ze postepuje to w czasie a wiec uzytkownik nie jest tego swiadomy.

- anty grafiti : bez komentarza sprobujcie sami jezeli w to wierzycie.

 

Powloka ma trzy tak naprawde zalety :

- ulatwia czyszczenie samochodu ludzia ktorzy nie zajmuja sie swoim samochodem tylko od czasu do czasu splokuja go karscherem i tak tutaj efekt jest lepszy takiego zabiego przez powloke ale dobry wosk chocby ten z SIO2 robi to samo

- ultawia zachowanie w stanie perfekcyjnym samochodu typu kolekcjonerskiego, uzywanego latem na wyjazdy na miasto.

- jezeli powloka ma twarlosc faktyczna mniej wiecej roczna bez odnawiania, to wosk po dwoch miesiacach traci swoje wlasciwosci.

 

Trzeba jeszcze zaznaczyc ze roznice faktyczne dla konsumenta miedzy powloka za 2200 zl a taka za 400 zl sa... kosmetyczne.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Potwierdzam u mnie już tył całkiem przysiadł i progi też czekam na resztę i wole cześciej dobry wosk położyć który wyciągnie glebie z koloru, z powłokami jest trochę tak jak ze wszyskim na co był bum i każdy się rzucił oczywiście nie każdy sie musi zgodzić Edytowane przez gorik79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tak przy okazji już wiem co znaczy przysiadanie powłoki :wink: Edytowane przez gorik79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fajnie wyszlo, tak naprawde masz powloke i luksusowy wosk bez wszystkich minusow powloki.

 

Przetestowalem juz chyba z 5 powlok (od 450 do 2200 zl) i wszystkie sa bardzo bliskie sobie i nie spelniaja zalozen ktore reklamuja czyli :

- twardosc 9H to mit, w ogole nie brac pod uwage tego elementu. Znam jedna powloke ale polozona 5 warstwowo ktora wizualnie symuluje 9H ale dalej nie jest twardoscia 9H

- hydrofobizacja : jest oczywiscie ale dzisiaj jestes w stanie miec ta sama hydro co powloka za 30 zl na caly samochod a wiec pomijalne.

-odpornosc na korozje : tak powloka nie koroduje ale w zaden sposob nie czyni to elementu karoseri odpornym na korozje

- gleboki polysk : tak ale jednoczesnie efekt plastikowy

- odpornosc na utlenianie : Mit, zadna z powlok nie jest w czasie odporna na utlenianie, juz po 3 miesiacach jest znaczace zmatowienie powloki tyle ze postepuje to w czasie a wiec uzytkownik nie jest tego swiadomy.

- anty grafiti : bez komentarza sprobujcie sami jezeli w to wierzycie.

 

Powloka ma trzy tak naprawde zalety :

- ulatwia czyszczenie samochodu ludzia ktorzy nie zajmuja sie swoim samochodem tylko od czasu do czasu splokuja go karscherem i tak tutaj efekt jest lepszy takiego zabiego przez powloke ale dobry wosk chocby ten z SIO2 robi to samo

- ultawia zachowanie w stanie perfekcyjnym samochodu typu kolekcjonerskiego, uzywanego latem na wyjazdy na miasto.

- jezeli powloka ma twarlosc faktyczna mniej wiecej roczna bez odnawiania, to wosk po dwoch miesiacach traci swoje wlasciwosci.

 

Trzeba jeszcze zaznaczyc ze roznice faktyczne dla konsumenta miedzy powloka za 2200 zl a taka za 400 zl sa... kosmetyczne.

 

 

Dlatego nigdy nie nakładałem i nie będę nakładał żadnych powłok ochronnych. Dobry wosk nakładany regularnie w zupełności mi wystarcza.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. JA teraz nakladam wosk raz w miesiacu i wiem ze po umyciu samochod wyglada tak jak po nalozeniu wosku.

Dla kogos bez prawy jak ja to jakies 3 godziny ale sadze ze w dwie da sie zrobic caly proces.

 

Przy okazji jest to ekonomicznie bardzo dobra opcje nawet przy bardzo luksusowych woskach. Tego wosku kladzie sie bardzo malo jednorazowo a robiac to co miesiac, to puszka 200ML ci starcza na dwa lata spokojnie a wiec biorac wosk juz bardzo luksusowy w granicach +/- 100 EUROS to nie jest duzy wydatek na jedno woskowanie miesieczne (dwuwarstwowo).

 

Ja aktualnie uzywam waxxadict Vitreo (http://www.waxaddict.co.uk/shop/waxaddict-wax/signature-wax-200ml.html) i oprocz efektu ktory mi sie bardzo podoba, wielki plus tego wosku jest jego prostota kladzenia co dla mnie jest bardzo wazne. W piatek akurat polozylem Waxxadict Quartz (dostalem probke) czyli ich najdrozszy wosk i powiem ze efekt jest fajny ale polozenie wosku nie jest juz tak proste jak z Vitreo. Jak skoncze puszke moze wezme Waxxaddict Edition 21 czyli polka wyzej od Vitreo, bardzo mi ta marka przypadla do gustu z kilkoma produktami.

 

a ze to galeria to porywam jedno zdjecie ze strony JUST GOOD DETALING, tak wyglada lala po wosku Waxaddict Quartz :

13076581_1037703222987142_1887159468849577335_n.jpg?oh=c7689993fe20869348fc7493e086d9c9&oe=57B68108&__gda__=1474843447_78a4390fbc3de6236b300214e0513e20

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego się zastanawiam aktualnie co jest lepiej użyć. Albo polerka + kwarc, albo polerka + dobry wosk. Pytanie co lepiej pasowałoby akurat do mojego lakieru :mad2: . Póki co zamówiłem wosk który polecił mi znajomy, może ktoś z was wie coś o więcej, albo może sam go używał ?

 

http://autonablask.pl/produkt/soft99-water-block-wax-gloss-type-dark-metallic/

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego się zastanawiam aktualnie co jest lepiej użyć. Albo polerka + kwarc, albo polerka + dobry wosk. Pytanie co lepiej pasowałoby akurat do mojego lakieru :mad2: . Póki co zamówiłem wosk który polecił mi znajomy, może ktoś z was wie coś o więcej, albo może sam go używał ?

 

http://autonablask.pl/produkt/soft99-water-block-wax-gloss-type-dark-metallic/

 

 

 

To zależy czy lubisz sam sie bawić z lakierem. Wiadomo powłoka bedzie siedziała dobrych kilka miesięcy, a jesli chodzi o wosk to tak jak Rivasi pisał trzeba zdecydowanie cześciej powtarzać zabiegi. Chyba, ze bedzie to naprawdę trwały wosk i powiedzmy bedziesz go dodatkowo qd zabezpieczał to tez chwile pobędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.