Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Taka instalacja jest dużo droższa i mało opłacalna ,po za tym te motory są już bardzo wrażliwe na paliwo na pb. Czasy e36 2.5 M50-M52 niestety bezpowrotnie minęły i nie ma co liczyć ,że dzisiejsze motory będą równie bezawaryjne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Dzieki. Chcialbym wlasnie R6 bo miałem kiedys Bmw E36 98' z 2,5 i oboje z żoną mowimy o nim pozytywnie, ale musielismy go sprzedac bo potrzebna byla kasa. Byl nie zagazowany i kupil go klijent na zloty bmw. Tylko ze do tego co kupie planuje instalacje LPG. Wiem ze wiele informacji jest tutaj jak lodu wiec pewnie poczytam bo nie chce kupowac auta na hurra. Czy to jest problem zeby polaczyc LPG z bezposrednim wtryskiem?

Decyduj sie na e61, e91 nie ma miejsca na butle, brak zapasu, mozna przerobic ale troszke z tym roboty. Silnik, koniecznie przed liftem. Po lifcie, wtrysk bezposredni, brak mozliwosci LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem też dużo czytałem o wersjach, silnikach, które awaryjne a które mniej... szczerze mówiąc wszystko zależy od użytkowania.

Zakupiłem e90 320d 184km 2011 rok, jeżdżę ponad 1,5 roku i jedyne co robię to wymiana oleju i filtrów. Auto sprawdziłem przed zakupem u diagnosty, sprawdzenie błędów itp. może dlatego zdecydowałem się na zakup po prawie rocznym poszukiwaniu.

Niby problemy z rozrządem itp, mam w chwili obecnej przejechane 205kkm i nic nie słychać żeby trzeba było go wymienić, automat spisuje się rewelacyjnie, z turbiną i dpfem też brak problemów. Zrywna bestia :)

Jakbym miał czytać o awaryjności i zakładać że to wszystko mnie spotka to bym chyba nigdy auta nie kupił. Polecam sprawdzić dokładnie przed zakupem no i unikać handlarzy- byłem u kilku i serio... oni chcą na Tobie jak najwięcej zarobić jak najmniejszym kosztem, co później może skutkować podczas użytkowania i eksploatacji, a czasem i bezpieczeństwie (np brak poduszek)


Powodzenia wszystkim kupującym!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przed zakupem też dużo czytałem o wersjach, silnikach, które awaryjne a które mniej... szczerze mówiąc wszystko zależy od użytkowania.

Zakupiłem e90 320d 184km 2011 rok, jeżdżę ponad 1,5 roku i jedyne co robię to wymiana oleju i filtrów. Auto sprawdziłem przed zakupem u diagnosty, sprawdzenie błędów itp. może dlatego zdecydowałem się na zakup po prawie rocznym poszukiwaniu.

Niby problemy z rozrządem itp, mam w chwili obecnej przejechane 205kkm i nic nie słychać żeby trzeba było go wymienić, automat spisuje się rewelacyjnie, z turbiną i dpfem też brak problemów. Zrywna bestia :)

Jakbym miał czytać o awaryjności i zakładać że to wszystko mnie spotka to bym chyba nigdy auta nie kupił. Polecam sprawdzić dokładnie przed zakupem no i unikać handlarzy- byłem u kilku i serio... oni chcą na Tobie jak najwięcej zarobić jak najmniejszym kosztem, co później może skutkować podczas użytkowania i eksploatacji, a czasem i bezpieczeństwie (np brak poduszek)


Powodzenia wszystkim kupującym!

Pozdrawiam

W n47 prawie nigdy nie slychac rozrzadu, po prostu peka. W automacie wytrzymuje troszke wiecej. Polecam wymienic i spac spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, kupuję Bawarkę E90 320i 2006 r. jakieś wskazówki jeśli chodzi o serwis? co ulega najczęściej awarii i na co zwórcić uwagę przy kupnie tego modelu?


z góry dziękuję za pomoc :)

Rozrzad, valvetronic, uszczelniacze zaworowe, wszelkiego rodzaju uszczelki. Poza tym silnik fajny/ prosty w naprawach jesli vvt chodzi prawidlowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, planuje zakup BMW e90 chodzi mi o wersje 2.0 benzynka 150 koni do 2007 roku.


Jakie są opinie o tym silniku ? Rozrzad od razu po kupnie wymieniać? jaki jest koszt takiej operacji +\-?


Mój budżet to maksymalnie 25 koła, czy w tej cenie znajdę coś godnego polecenia ?


Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W tej cenie znajdziesz ladne 118i/120i na mpaku. Rozrzad nie jest jakims problemem w tym silniku. Nie bylo problemow ze zrywaniem. Bardziej pekaly slizgi. Nalezy nastawic sie na wymiane uszczelniaczy zaworow, przy okazji sprawdzić rozrzad. Rozrzad plus uszczelniacze to wydatek w okolicach 1500zl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wyposażony i w mpakiecie to będzie raczej niemożliwe za te pieniądze.

 

To wlasnie najczestszy problem. Oczekiwanie duzo wiecej za duzo mniej - to nierealne. Tak kupilem moje pierwsze BMW i pozniej placilem za to latami (za wymiany, serwis, czesci etc.). Lepiej "przeplacic" na ppczatku i miec dobry egzemplarz albo od razu obnizyc oczekiwania w danych pieniadzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat "przepłacenie" nie daje gwarancji, że sztuka będzie lepsza, natomiast kupienie taniej zostawia w portfelu pieniądze, na porobienie różnych rzeczy samemu. Z każdym kolejnym autem, skłaniam się bardziej ku drugiej opcji (ale w granicach rozsądku, kupić gruza też bym nie chciał)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat "przepłacenie" nie daje gwarancji, że sztuka będzie lepsza, natomiast kupienie taniej zostawia w portfelu pieniądze, na porobienie różnych rzeczy samemu. Z każdym kolejnym autem, skłaniam się bardziej ku drugiej opcji (ale w granicach rozsądku, kupić gruza też bym nie chciał)

 

No nie chodzi mi o to, zeby zaplacic duzo niezaleznie od stanu ;) ale o sytuacje, w ktorej niektorzy oczekuja, ze dostana super wyposazenie i stan za male pieniadze.

Niski przebieg, dobry stan i dobre wyposazenie musi kosztowac, a niska cena ZAWSZE jest podejrzana (ja sie nie spotkalem z czyms innym, nigdy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, panowie, chce zdradzić E39 bo jest już trochę....stara. Chciałbym kupić diesla. W grę wchodzi 3.0 lub 2.0 - stary z rozrządem z przodu. Mam te dwa typy:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-sedan-nawigacja-320d-przebieg-123tys-km-moc-163km-z-niemiec-ID6CDU0u.html#484f4994ab

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-sedan-nawigacja-320d-przebieg-123tys-km-moc-163km-z-niemiec-ID6CDU0u.html#484f4994ab


Wiem, że przebieg pierwszego nie bardzo realny ale jak sprzedający zgodzi się na wizytę w ASO to czemu nie? Drugi wygląda pewniej ale koszty utrzymania mogą być większe - ostatnio czytałem o rozrządzie w tych modelach przy przebiegu 200 tyś, reasumując nie wiem czy przyjemność z jazdy jest warta tych kosztów?


Proszę o sugestie i pomoc.

Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie jezdziłem. Raz tylko miałem jazdę próbną jak Syn chciał kupić ale jak zobaczył ile je leżę pod swoją i jakie zniżki mam już w Gordonie to finalnie zrezygnował z BMW i kupił Lexusa IS200. Nic nie robi przy nim.
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.