Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Wyszedłem z założenia, że na żywo może wyglądać lepiej. Zaoszczędziłem czasu innym. Dodam, że po odmowie kupienia, po 30 minutach jak już byłem w drodze powrotnej dostałem dwa telefony od sprzedawcy, jeden z informacją że jednak się zgodzi pojechać do serwisu BMW, a drugi o spuszczeniu z ceny do 55 tys. i ma milion ofert zamiany tego auta na M3.

 

Przy okazji nadal szukam e92 w cenie 60 - 70 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bardzo tanio musiała go wyjść , jak żyje to nie widziałem takiej obniżki, ludzie nie mają wstydu sam jechałem po e-klasę umówiony pod serwisem zrobiłem kółko wokół auta i 700km do domku:) nie ma na to sprytnego, bezpieczniej jest tak daleko się nie wypuszczać :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się rozglądam za E92 w granicach 45-50tys PLN przebieg ok 100,000km. Wersja podstawowa (manual, materiałowe wykończenie, bez bajerów - GPS itd.)

 

Co myślicie o tych? W Sobote planuje je obejrzyć - w Warszaweie mieszkam jestem więc mam blisko :)

 

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-204km-salon-pl-100-bezwypadek-1-wl-C34952844.html diesel

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-bezwypadkowy-salon-pl-serwisowany-C35324828.html benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi link nie działa. Pierwszy to albo 2,0 albo 204KM. Obie te opcje w e9x nie występowały razem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o cenie? Według was jaka cena jest uczciwa/atrakcyjna dla takiego auta?

Rok 2008 (niechce z 2007) - E92 Coupe - Silnik 2.0 (dowolne paliwo) przebieg ok 100,000km - 1 właściciel - kupiona z polskiego salonu - bez wypadkowy - No i bez bajerów, taki golas w manualnu, materiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena to w Polsce temat nie do ogarnięcia. Rozpiętości cen są gigantyczne. Po prostu nie patrz na cenę tylko oglądaj auta i kup to które okaże się dobre. Być może cena będzie dobra, być może nie. Kryterium kupna auta od pierwszego właściciela jest ok. Ale w pierwszej kolejności szukaj bezpośrednio od właściciela a nie poprzez komis. Chyba że będzie jakiś kontakt do tej osoby. Problem jest to że z takim kryterium pewnie niewiele aut znajdziesz w ofertach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było auto w Radomie, taki golas + automat z 100,000km. Cena 48900. Był telefon kontaktowy do właściciela. Ale już nie ma ogłoszenia.

To prawda, jest mało takich ofert ale są więc coś na pewno się znajdzie. W Niemczech do pierwszego właściciela spokojnie można znaleźć ale nie chce mi się taki kawał jechać bo wiem że w Polsce od czasu do czasu też dobre auta się trafiają i wole poczekać.

Zanim zacznę jeździć po Polsce to wolę kilka egzemplarzy w Warszawie obejrzyć abym nabrał wyczucia (zobaczyć jak silnik pracuje, i jak się autem jeździ)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, rozglądam się obecnie za E91 2010-2011r. w grę wchodzi tylko dwu litrowy diesel, manual. Który silnik jest 'najlepszy' ? 163, 177, 184km? Wiem oczywiście że na całą awaryjność i sprawność wpływa 1000 czynników, ale zakładam że któryś jest przez Was bardziej lub mniej polecany. Jakie są między nimi różnicę i wasze opinie?

Mam nadzieję że nie powielam tematu

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M47 czyli 163km było do 2007 roku.

więc zostaje Ci N47, który ma kilka wad opisywanych często na forum... jedną z poważniejszych jest wada fabryczna rozrządu, który właśnie objęty jest akcją serwisowa.

 

poczytaj forum wszystko zostało już x razy napisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę M47 nie występowało w 163 km. Czy wada rozrządu jest we wszystkich N47?

 

M47 oczywiście występował w wersji 163KM ale skoro szukasz rocznika od 2010 to Ciebie ten silnik nie interesuje bo już go wtedy nie montowali. 2.0d którego szukasz to silnik N47 i występował w kilku wersjach mocy (2.0d): 143 (tu chyba 318d z tego co kojarzę), 163 (redukcja mocy ze 177), 177, 184. Najlepiej oczywiście wybrać najmocniejszą wersję.

Co do usterek to jest dosyć dużo na forum o tym ale główną i właściwie chyba jedyną jest szurający/pękający rozrząd.

 

Masz tu lekturę :wink: :

viewtopic.php?f=70&t=178507

viewtopic.php?f=70&t=263913

viewtopic.php?f=70&t=221978

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było auto w Radomie, taki golas + automat z 100,000km. Cena 48900. Był telefon kontaktowy do właściciela. Ale już nie ma ogłoszenia.

To prawda, jest mało takich ofert ale są więc coś na pewno się znajdzie. W Niemczech do pierwszego właściciela spokojnie można znaleźć ale nie chce mi się taki kawał jechać bo wiem że w Polsce od czasu do czasu też dobre auta się trafiają i wole poczekać.

Zanim zacznę jeździć po Polsce to wolę kilka egzemplarzy w Warszawie obejrzyć abym nabrał wyczucia (zobaczyć jak silnik pracuje, i jak się autem jeździ)

na pewno upolujesz dla Siebie taką e92 jak tamta w ''Radomie'', tylko cierpliwości kolego, szybkość też się przyda bo dużo ludzi szuka okazji cenowych od pierwszego właściciela, z polskiego salonu, bezwypadkowego, najlepiej nie starszego niż '08r, poniżej 50000zł w nadwoziu e92,

cierpliwości i szybkości życzę :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazja :-) Nawet jeżeli taka się trafi w co bardzo wątpię to kupi ja gościu znający się na rzeczy. Nikt nie będzie zadawał pytań na forum tylko weźmie kasę, pojedzie i kupi. Ja wiem, że każdy szuka super auta w super cenie ale wiem też ze laik nie kupi prawdziwej okazji. Najpewniej zostanie kupić fajne auto z wypadkową przeszłością z częściami wstawionymi w kolor. Oryginalny lakier to przecież podstawa. Może się to komuś nie sposobac ale taka jest prawda i każdy kto widział już trochę aut na naszym rynku to potwierdzi.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz bo ludzie wolą auta z niskim przebiegiem, książka serwisową z alledrogo i bezwypadkowe igieł ki za połowę ceny, niż auta normalnie użytkowane

W Gubinie mają takie do wyboru do koloru, w pełni przygotowane do ich potrzeb :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tak było i pewnie zawsze w naszym kraju tak będzie. Wczorajszy wpis o e92 335d jest esencją tego wszystkiego. Tutaj kupujący raczył kapnąć się, że coś jest nie tak po pasowaniach elementów i pomiarze lakieru. Nie będę się wiecej na ten temat rozpisywał, nie ma to sensu. 90% aut jak to jest robione przez dokładniejszych składaczy, pasowanie się zgadza, ćwiartki i blachy wstawione w kolor i takie samochody idą. No ale podstawowa sprawa, miernik pokaże max 140um i to jest założenie, że auto jest w 100% bezwypadkowe :mad2: Żeby było zabawniej właśnie takie założenia stosuje ASO w większości przypadków. Jak się okaże, że na masce jest 2x lakier to jest szrot, taka to mądra teraz polityka.

 

Ze 2 strony temu jechaliście auto jacka bo było brudne czy coś :lol: Oczywiście czyste fotele i wykładzina w bagażniku to podstawa stanu technicznego :mad2: To, że auto było ori przebieg, PL salon, bardzo dobry stan to już mniej ważne. Szukajcie dalej dębów w sosnowym lesie.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropos lakierowania, jak element jest prosty i nie ma szpachli, tylko np. porysowany, spokojnie można pomalować "pod czujnik" wcześniej zdzierając stary lakier, wychodzi elegancko 100um i ŻODYN się nie zorientuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest 500um to co? Znaczy, że jest 300um samej szpachli. Jeżeli szpachla jest wygrzana dobrze przed położeniem lakieru to nie ma opcji by cokolwiek się z nią działo. Jakieś dziwne przeświadczenie panuje chyba sprzed kilkunastu lat, że szpachla to zło bo będzie rdzewieć i pękać. Pękać będzie, ale jak warstwa wynosi 2000-3000um a nie 300-500 :D A jak nie doschnie to kiedys wyjdzie ruda. Zależy czy robi się to w stodole czy w warsztacie pod lampami. W stodole kosztuje to tyle co lakier+parę dyszek za lakierowanie, w poważnych warsztatach kilka razy tyle.

Co do zdzierania lakieru to często takie kwiatki robią, szczególnie na handel. tylko przy zdzieraniu całego lakieru zdzierają też warstwę ocynku także zbyt mądre to nie jest. No ale to nie sprzedający się będzie martwił, bo nie jemu pordzewieje.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoje priorytety...

Jeden chce mieć oryginalna warstwę, drugiemu nie przeszkadza powtórne lakierowanie, itd...

Ale mierząc miernikiem masz jakiś obraz co się dzieje np.do negocjacji ceny przy kupnie...

 

Widziałem kilka razy elementy których czujnik nie chciał brać i to wcale nie dlatego ze byly plastikowe :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.