Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć,

Szukam e92 z silnikiem N57, lecz już się zupełnie zakręciłem. W którym roku N57 zastąpiło M57? Do tej pory, po przekopaniu tego wątku: viewtopic.php?f=70&t=221978& myślałem, że do 2009 montowane były M57, lecz któryś raz już widzę takie kwiatki: http://olx.pl/oferta/bmw-e92-330d-m-pakiet-CID5-ID79w2j.html#c0e3e96bea czy sprzedawca nie wie co sprzedaje czy może już w 2007 były produkowane e92 z silnikiem N57?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w tym wątku jest napisane o silnikach N47/M47 a nie N57. Daty wprowadzenia silników w E92 mogą być inne niz w e90. Z tego co kojarzę w e90 były N57 od 2008 roku co najmniej. Być moze w e92 jeszcze wcześniej. Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, pomyslalem sobie ze napisze tutaj na forum zamiast odpisywac na pw. Rozumiem ze koledzy szukacie samochodow

niemniej ja NIE jestem zadym fachowcem czy expertem od samochodow a tym bardziej BMW ... dlatego prosze nie piszcie

co sadze o danym ogloszeniu bo nie czuje sie kompetentny zeby odpowiadac.

 

Jedyne co mooge powiedziec i to nie jest zadna rada raczej opis tego co zrobilem kupujac BMW - a czytalem tutaj na

forum podobne posty - a mianowicie kupno samochodu z niemiec od dealera BMW z Premium Selection. Nie ma zadnej

magii tutaj i dodam ze na warunki polskie to co zrobilem raczej moze brzmiec jak jakas fantazja i wielka naiwnosc

ale jednak byly to zakupy "w ciemno" ...

 

1) Szukalem samochodu z jak najlepszym wyposazeniem, odpowiadajacym mi przebiegiem i cena rowniez przez strone bmw.de

jak znajdowalem cos co mi odpowiadalo to kontaktowalem sie z dealeram (telefon + email) dopytywalem o szczegoly, historie, naprawy.

Generalnie z moich obserwacji i doswiadczen nie bylo problemow poznac i dowiedziec sie tego co bylo naprawiane i dlaczego i to jest bardzo

mile.

 

2) Jak juz znalazlem odpowiadajacy mi samochod to decyzje trzeba podjac niemal natychmiast - trzeba miec swiadomosc ze samochody

ktore sa naprawde dobrze wyposazone i dobrym stanie i wogole bez zadnych napraw i historii (np. auto wynajmowane) - to nie stoja i czekaja na nas :)

ale naprawde w ciagu 1 dnia od ukazania sie ogloszenia juz ich nie ma :(

 

3) Po podjeciu decyzji - male negocjacje naprawde male mowie tutaj o kilkaset EUR - wiecej nie udalo mi sie uzyskac. Ceny samochodow w Niemczech

sa jakie sa i bylo o tym na forum wielokrotnie - cudow i okazji NIE MA, poprostu samochody w dobrym stanie maja odpowiednia cene i nikt nie zrobi

upustu np. 10% - miejcie tego swiadomosc. Dlatego ceny tam sa rowniez wyzsze ... od naszych polskich "igielek".

Po ustaleniu ostatecznej ceny - podpisanie umowy/zamowienia, przeslanie skanu dowodu/paszportu do upowaznienia do rejestracji samochodu w DE

no i najwazniejsze przelanie pieniazkow do dealera.

 

4) Jak pieniazki dotra a zajmuje to kilka dni przynajmniej - mozna planowac odbior. Jako ze nie mialem czasu ani tez z kim jechac - zreszta jechanie

z kims jest malo wygodne i ekonomiczne bo za kilkaset PLN do tysiaca PLN mozna poprostu poleciec i jak tak zrobilem, glownie z tego powodu ze spokojnie

moglem wrocic tego samego dnia do domu.

 

5) Przy odbiorze samochodu milo i fajnie, kawka itp. itd. podpisanie papierow, odbior dokumentow i faktury i coz z powrotem do domu.

Jako ze robilem to dwa razy - za drugm razem bylo opoznienie w rejstracji samochodu (wszystko zalatwial dealer) i wiec musialismy poczekac

bo akurat z zona bylem - wiec pozyczyli nam samochod zebysmy mogli sobie pojechac na miasto zjesc obiad - jak wrocilismy wszystko bylo juz ok.

Za kazdym razem pelna przejrzystosc, duzo infromacji o tym co bylo zrobione - raz byl zrobiony serwis olejowy innym razem wymieniali klocki

hamulcowe etc.

 

Tak to sie mniejwiecej odbylo w moim przypadku. Doswiadczenia bardzo pozytywne - samochody w super stanie - pozniej to tak naprawde

potwierdzilem jeszcze raz u nas w ASO. Jest gwarancja/ubezpiecznie EUROplus - z ktora generalnie nie jest latwo w Polsce ale mozna

ja wykorzystac jak cos by sie dzialo.

 

Byc moze to sie wydac dla Was malo prawdopodobne zeby cos takiego zrobic i w taki sposob ale tak bylo :) (zreszta czytalem to gdzies podobne historie)

Jestem bardzo zadowolony i pewnie w przyszlosci bede robil podobnie.

 

Pozdrawiam i zycze owocnego szukania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie takie załatwianie spraw nie dziwi. Żyję na zachodzie i popieram taką filozofię podejścia do tematu.

Podobnie kupiłem swojego e250 AMG z bardzo małym, udokumentowanym przebiegiem, tylko on akurat sporo stał, bo cena była wysoka, nic mi nie opuścili ale z auta jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się wydaje, czy w LCI część środkowego kokpitu z panelem klimatyzacji była w lekkiej wnęce w przeciwieństwie do pre-LCI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze sie tak wtrace co do spalania 325i

 

Nie wiem gdzie wy robicie spalanie na poziomie 11l w miescie. Jezdzac po 3-5km do pracy/uczelnie wydaje mi sie, ze nie ma szans zejsc ponizej 13l. Do pracy z mokotowa na prage przez trase siekierkowska/lazienkowska, ktora jest bez korkow robie na poziomie 11l ale nie traktuje tego jako jazdy po miescie, bo jazdy na poziomie 90-120km/h przez wiekszosc trasy nie jest jazda po miescie ;)

 

Witaj tehaes,

 

Cóż, to jest ta różnica pomiędzy mentalnością Wschodu i Zachodu - człowiek mentalności Zachodniej nie kupuje sześciocylindrowca, ciężkiego auta, wysokiej klasy, aby jeździć 3-5 km do pracy, bo to auto nie da się nawet zagrzać - o pełnym dogrzaniu można mówić po co najmniej kilkunastu kilometrach. Na dodatek jeździć po tak zatłoczonym zakorkowanym mieście jak W-wa to już nie jest "freude am fahren" tylko "aerger bei stauen" ;)

 

Co do spalania - w przedziale 90-120 km/h powinieneś lekko mieć spalanie na poziomie 8-8,5 litra. Ja ostatnio Trasę 90 km (z tego 36 km po autostradzie w PL) w jedną stronę zrobiłem 7,5 litra - w drugą 6,7 (ale faktycznie starałem się mocno) - przy prędkościach 80-120 (na autostradzie). Chciałem sprawdzić do ilu zejdę przy emeryckiej jeździe.

 

Różnica w pomiarze na stacji a danych z komputera pokazuje, że nie więcej niż 0,1 na 100 km jest różnicy - a więc spalanie jest dobrze skalibrowane.

Pozdrawiam

 

P.S. Mógłbyś rozważyć zakup do pracy Seicento i mówię to poważnie - spalanie do 5 litrów, silnik kupisz za 1000 zł, co prawda na Uczelni będą się przez jakiś czas uśmiechać, ale za pieniądze zaoszczędzone na remonty BMW i paliwo do tejże wyjedziesz sobie swoim rumakiem na urlop a auto będzie służyło do tego, co powinno. Przemyśl to, za kilka wypłat masz w miarę spokój z autem. No, chyba że miałby Cię drażnić widok za oknem, że obok fajnych aut stoi Twój "kaszlak" - ja się wyleczyłem już dawno z chęci posiadania - mam bo mnie stać, jak przestanie, sprzedam BaBuline i kupię to, na co mnie będzie stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa flota z przebiegiem - 200% i to wszystko na ten temat :nienie:

 

A to żle ze flota? Swoje tez kupile fleet edition - nie narzekam.

@Michallbn zalatw VIN .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na BMW.de i masz zakładkę gebrauchte fabrzeuge. Są tam oferty niemieckich dilerow na auta używane. Teoretycznie pewne.

 

Sporo jest tam aut 2010 i nowszych do ceny 15k euro. Ten jest calkiem ciekawy:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1067987/12

 

Tu masz benzyne z niskim przebiegiem:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1054293/2

 

Jest tam ponad 160 roznych aut generalnie popatrz sobie i musisz sie zstanowic co jest w aucie dla ciebie wazne. Pare stowek od tych cen urwiesz.

 

pozdr

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Co prawda szukałem teraz auta z silnikiem benzynowym (przebiegi dzienne ok 20km), ale trafiła się 318D z silnikiem N47T w M-pakiecie i się zastanawiam czy warto (nie chodzi o cenę). Auto końcówka 2011r i mały przebieg , podobno przy przebiegu 16 tyś km na gwarancji był robiony rozrząd i tu moje pytanie. Czy w serwisie dam radę sprawdzic czy zostały już wymienione wadliwe części na te które sa juz w porzadku i problemu już nie powinno być? Auto jest ok, prócz kilku przetarć na 3 elementach środek super tylko kolor - biały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym trybem zajezdzisz DPF, chyba ze raz na cale tankowanie pojedziesz na dluzsza jazde min 70km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że tak, kilka razy w miesiącu jade trase w jedna stornę 30-40 km i z powrotem, raz w miesiącu 80 w jedną i 80 w drugą. Poprzednia 318 nie miała DPF, natomiast w AUDI B8 TDI przez ostatnie dwa lata przy takich przebiegach DPF sie nie odezwał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa, ze dpf sa radę. Jesli to automat to będziesz od razu widział kiedy dpf sie wypala, bo zmienia wtedy biegi przy wyższych obrotach niż zwykle. Jesli dasz mu sie wtedy wypalić do końca to nie ma sie co przejmować. Na auto możesz prawdopodobnie jeszcze wykupić gwarancje na kolejne trzy lata. Sprawdź w ASO te możliwość i cenę.

 

Co do rozrzadu to musieliby podać Ci numery wymienionych części. Jednak najnowsze z tego co wiem sa z sierpnia tego roku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

 

W TEMACIE E90-92 JESTEM SREDNIO ZORIENTOWANY MIALEM E60 WIEC TU RZADKO ZAGLADALEM CHCIALBYM POZNAC WASZA OPINIE NA TEMAT TEGO AUTA

 

http://allegro.pl/bmw320-2-0diesel-coupe-chrom-naviprofesional-full-i4629597832.html

 

NAJBARDZIEJ MI NIE PASUJE ZE NIE MA ZDJECIA CALEGO FOTELA KIEROWCY JESTEM CIEKAW JAK ON WYGLADA

OGOLNIE SZUKAM E92 JAK WIECIE COS O LADNEJ SZTUCE OK 50TYS. TO PROSZE O INFO

 

sorry za CapsLook %-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy ktoś doświadczony może się wypowiedzieć na temat tego BMW, mam pewne wątpliwości co do tego egzemplarza nie piszę jakie gdyż nie chcę sugerować,

z góry dzięki

 

http://olx.pl/oferta/bmw-e90-2-0i-mpakiet-CID5-ID57bXL.html#29e7276401

sporo powymieniane jak na auto z Belgii i na ten przebieg. No i tych kilometrow ciut malo. A od kiedy to auto w Polsce?

 

Jak tak sobie szukalem na stronach w Belgii nie znalazlem nic ponizej 100000 km w cenie nizszej niz 9 tys euro. Moje pytanie brzmi, a gdzie zarobek kogos kto je sprowadzil ? Ja odpuscilbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.