Skocz do zawartości

e92 335i WHITE POWER


Top Boy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
dokładnie ;) z mojej strony w tym roku integracja była delikatna,bo na drugi dzień czekała nas 400 km trasa,ale może będzie okazja na lepszy melanż na następnym zlocie :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 316
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Samochód był na strojeniu w PROFI TUNING w słowackim Popradzie...co do wyników, nie są one finalne,

gdyż chciałem sprawdzić jak to się wszysko ma na nowych sprężarkach...

Stan rzeczy na dzień dzisiejszy jest taki, iż wracam tymczasowo do ori 6HP19stki, gdyż jesteśmy na etapie

poszukiwań nowego dyfru...jeśli kto będzie się chciał z tym kiedyś bawić...PAMIĘTAJCIE :!: :!: :!:

w 135i/335i w DKG jest inne ratio, niż w 19stkach,więc do wymiany idzie dyferencjał.

Wciąż czekam na JB4 Stage 3 który ma do mnie dotrzeć przed 10.08 i wtedy będę już mniej więcej,choć

bardziej więcej...wiedział na czym stoimy z osiągami rzęcha, mogę napisać tylko tyle...LOBA to żaden szał,

nie ma szans osiągnąć zakładanych przez producenta wartości,mało tego, ciężko jest się nawet do nich zbliżyć :mad2:

 

Za parę dni wracam do kraju i zamierzam trochę poszaleć :8)

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie myslales o wrzuceniu dyfra i polosi z m3 ? Ktos to przerabial na forum i podobno wchodzi prawie pnp - wał musiał robić na zamówienie i podobno bezproblemowo mu to ogarneli w Piasecznie. Plus z tego taki że szperka jest ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włodi...

Gdybym chciał M3, to bym sobie kupił :mrgreen: ...a rzeźbić takie cuda i mnożyć koszty, bezsensu :wink:

Ze szperą na razie się wstrzymuję...przynajmniej do końca roku,bo wiadomo,że przydałaby się na polską zimę...

Dyfer idzie znaleść naprawdę w dobrej cenie i jest to komponent który raczej bywa nienaruszalny,no chyba że

ktoś gdzieś przypie****i i próbuje rżnąć Jana :mad2:

 

W piątek najpewniej wpadnie front lip w carbonie plus światła z pełnym modułem tył poliftowe, oczywiście

odpowiednio przyciemnione,bo jakby mogło być inaczej :diabel_faja:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nerf front lip karbonowy na biala bunie, szkoda byla gustowna, teraz jak wszystkie 335i biale bedzie miala front lip z karbonu... (oczywscie przesadzam 100 krotnie) nie myslales o jakims mieczu np ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rivasi luzzz...nie da rady z tym front lipem jeździć, więc zostaje jak jest,chyba że coś

obkleję :mrgreen:

Z innej beczki...dyfer wpada w tym tygodniu, coś już się rozjaśni :8)

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam z niecierpliwoscia, przyznam szczerze ta galeria jest w moim top 3 wraz z samochodami czerwonego i dampaplbe.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie jest takie...Mariusz - przylecieli kosmici i jak jest każdy widzi :8) . Damian - Michał Anioł dłutem haratał,

a u mnie, jakby posadzili 5 latka, a on poskładał te klocki i wyszło jak wyszło :mrgreen: , ale dzieki...za jakiś czas wskoczą jakieś

foty plus wykresy...na razie projekt jest na etapie 80% realizacji, a już widać ,iż zamierzony target będzie bardzo ciężki do osiągnięcia.

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametry tej 335d robią wrażenie, ale zastanawiam się czy to nie za dużo jak na możliwości tego silnika? Są przecież jakieś granice a żyłowanie tej jednostki do takich Km i Nm może znacznie skrócić jej żywotność. Takie moje zdanie, ale niektórzy tunerzy prawdopodobnie stanowczo zaprzeczą.

PS. To nie jest Alpina, tylko zwykłe 335d z dekorem Alpiny po bokach, nie oem felgami i zwykłą oem lotką na klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ok Panowie... Wracam z zaświatów, nie było mnie dłuższą chwilę... Jeśli ktoś jeszcze mnie pamięta, mam wór pełen niespodzianek, ale o tym za jakiś czas :8)

Pozdrawiam starych wymiataczy i nowych graczy :cool2:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Wrzucasz zdjęcia na jakiś zewnętrzny hosting zdjęć, np. tinypic.com i wygenerowany tam link wklejasz tutaj w treści posta, pamiętając żeby link był pomiędzy --> %5B/b%5Dlink%5Bb%5D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucasz zdjęcia na jakiś zewnętrzny hosting zdjęć, np. tinypic.com i wygenerowany tam link wklejasz tutaj w treści posta, pamiętając żeby link był pomiędzy --> %5B/b%5Dlink%5Bb%5D

 

No dzięki kolego... Pamiętam że faktycznie kiedyś używałem imgur :cool2:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

Chwilę mnie nie było, a nawet dłuższą...

Nie przytyłem, samochód się nie postarzał, jest nieźle :cool2:

Jeśli ktoś pamięta galerie WHITE POWERa ,to będzie kojarzył :diabel_faja:

Ta sama fura od ponad 4 lat :8)

 

Poniżej modyfikacje zaimplementowane do mojego BMW E92 N54 335i INTERCEPTOR

 

- zestaw turbosprężarek LOBA MOTORSPORTS LO500-N54,

- pompa paliwa Deatschwerks DW300 (340LPH),

- skrzynia DKG (DCT) dwusprzęgłowa + wzmocnione sprzęgło,

- nowy dyfer pod DKG,

 

- Intercooler WAGNER Evo II Competition full kit,

- Turbosmart Compact Dual Port Blow Off Valve,

- układ dolotowy AFE MAGNUM FORCE Stage 2 + filtr PRO 5R,

- adaptery przepustnicy SILVER BULLET,

- VRSF 3'' downpipes,

- wydech końcowy REMUS RACE Quad Carbon,

 

- felgi 19' DOTZ Mugello Dark Mat,

- opony tył CONTINENTAL SportContact 6 255/30R19,

- opony przód MICHELIN Sport Pilot 235/30R19,

- zawieszenie KW Suspensions (KW-V1),

- pełny zestaw hamulcowy M PERFORMANCE,

- przewody w oplocie HEL PERFORMANCE,

- dystanse H&R,

 

- zderzak przedni PRIOR DESIGN PD-M1 Widebody Aerodynamik-Kit,

- frontlip PRIOR DESIGN PD-M1 Widebody Aerodynamik-Kit,

- dyfuzor DUKE DYNAMICS M-TECH Quad Carbon,

- spojler PERFORMANCE Carbon,

- listwy dachowe czarny mat,

- nerki czarny mat,

- lampy tylne "DARK Series",

- kierunkowskazy "DARK Series",

- oklejenie dachu folią carbon,

- oklejenie pojazdu folią Gloss Lemon Sting 3M,

- oklejenie pojazdu grafiką projektu autorskiego,

- obudowa lusterek bocznych carbon,

- kiera M-Performance LED + łopatki,

- podsufitka - czarna alcantara.

 

http://files.tinypic.pl/i/00934/4g0t7eykny3t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00934/lslvv09h6rie.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00934/6adhwe8r5e9q.jpg

 

Niech moc będzie z Wami... :twisted:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kurczę pojechałeś na grubo :cool2:

Wszystko cacy, tylko jakoś ta folia na aucie mi nie podeszła. Jaki był cel autora wzory foli? :wink:

Pokaż zdjęcie środka :wink:

freak car :mrgreen: ...a kolor foli miał na celu uwidocznić samochód zap*******cy lewym pasem,

kwestie bezpieczeństwa :8)

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile teraz ma koników :?: :?:

 

W przyszłym tygodniu w piątek , zaraz przed wyjazdem na DRAG DAY, żęchu strojony będzie

w TCperformance w Łodzi, świeżo po wymianie pompy paliwa na wydajniejszą...nie będę pisał ile ma teraz ,

bo jeździł na module JB4 stage 3 który odłączyłęm i najpewniej będzie na sprzedaż, więc pozwól że Cię zaskoczę

ok.przyszłego weekendu :cool2:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo auto już kiedyś pisałem że sztos. Jedynie ta folia jakaś taka asymetryczna, te łączenia blachy jakoś z linią nadwozia moim zdaniem się gryzą, a uwielbiam tego typu kreatywne projekty, szczególnie jak graty wewnątrz dorównują tym na zewnątrz :).
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest mniej więcej koszt takiego oklejenia?

Pytam bo planuję następne auto też okleić według autorskiego projektu.

 

Folia + grafika to ok.4 - 7 tys.

Zależy oczywiście od rodzaju folii, koloru i wzoru.

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.