Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak by ktoś mógł rzucić okiem i powiedzieć coś więcej na temat TEGO egzemplarza. W czwartek będę oglądał auto, czy jest coś, na co warto zwrócić szczególną uwagę w tym aucie? Na pierwszy rzut oka wszystko gra?

Opublikowano
Witam Panowie zamierzam kupic bmw f11 2.0d lub 3.0d i mam pytanie jaki jest maksymalny przebieg to tego auta? tzn do jakiego szukac ciut ponad 200 skreslac odrazu? wiadomo ze jak kupie auto to wymienie rozrzad(czy w 3.0 tez sie wymienia rozrzad ? ) i olej,filtr w skrzyni(ew tarcze+klocki) i ogolnie oleje+filtry. jak sie to ma do przebiegu 200+ zaczynaja wychodzic jakies naprawy ... przypomne ze przebiegi raczej by byly autostradowe niewiem czy to ma jakies znaczenie... prosze o opinie..
Opublikowano

Koledzy pomóżcie raz jeszcze. Zastanawiam się nad kupnem F10 525xDrive z 09.2014r. Znalazłem taką oto ofertę: http://allegro.pl/bmw-f10-525xda-salon- ... 19446.html Auto pasuje mi praktycznie pod każdym względem. Moje wątpliwości budzą następujące kwestie:

1) przebieg 96.000 km - autko pierwszą rejestrację miało na początku września 2014r., a więc w 2,5 roku ma prawie 100.000 km na liczniku, co uważam jest dużo. Przy przebiegu ok. 8.000 km były wymieniane drzwi lewe przednie i tylnie, ponieważ inny uczestnik ruchu zahaczył pojazd; przy przebiegu 90.000 km wymieniane obie turbiny, gdyż ponoć klapa w jednej się nie domykała (z jednej strony fajnie, bo jednak są nówki, z drugiej strony nie wiem czy BMW samo z siebie wymieniłoby obie turbiny z błahego powodu); na początku lutego 2017r. wykonano duży przegląd - olej, wszystkie filtry, dezynfekcja klimatyzacji, kontrola pojazdu; wymieniono także obie osie, też niedawno - ponoć xDrive dał mocno w kość. Właściciel twierdzi, że to wszystko; Niby wszystko ok, wiem już że istotne części wymieniono i mogę przypuszczać, że na kilkadziesiąt tysięcy km mam święty spokój - chyba że się mylę;

2) właściciel - właścicielem pojazdu jest firma (jedyny właściciel), która w swoim PKD (działalność gospodarcza) ma zaznaczony wynajem pojazdów, toteż zakładam że autem poruszali się różni użytkownicy. Trudno mi to opisać, ale to trochę jak świadomość, że spotykasz się z laską, która w przeszłości miała (potencjalnie) masę partnerów - z jednej strony doświadczenie, z drugiej strony wszechstronnie zużyta ;) - bez urazy, po prostu daję taki przykład;

3) znowu przebieg - mam raptem 4.000 km żeby przedłużyć BRI (koszt na poziomie 4.200 zł netto na 5lat/200.000 km); czy warto mi w tej sytuacji również przedłużać BSI? (myślałem do 120.000 km);

4) felgi - pojazd jest obecnie na felgach 20", opony o niskim profilu - jak to się ma do komfortu jazdy, ogólnego spalania, zużywania opon, itp.?

 

Co o tym sądzicie? Auto warte swojej ceny? O co pytać jeszcze właściciela przed podjęciem ostatecznej decyzji? Proszę o konstruktywne opinie, gdyż nagli mnie czas (31.03.2017r. - koniec przedłużania pakietów serwisowych w BMW), a interesuje mnie Wasze zdanie.

Opublikowano

Witam. Również zastanawiam się nad f10 w wersji sedan. Interesuje mnie 520d lub 525d. Znalazłem ofertę:

Rok produkcji: 2011

Przebieg: 105000km

Silnik: 2000cm diesel

Skrzynia: Manualna

Drugi właściciel samochodu.

Cena: 65000zł

Czy cena za taki samochód jest odpowiednia czy nieco za mała?

Jaka cena według was byłaby odpowiednia za wyżej wymieniony samochód?

Pozdrawiam. :o

Opublikowano

Chyba wiem o któremu dokładnie aucie mówisz, też mnie przyciągnęła jego cena ale na bank coś jest nie tak, podejrzewam, że łańcuch, turbo, dwumasa? +15tys jak za to auto i mógłbym uwierzyć w jego dobry stan.

 

Nie mówię, że nie ale jak go sprawdzisz to możesz podzielić się informacjami. Ja bym uważał i był ostrożny

Opublikowano
Też tak właśnie myślę i nie wiem czy nie powstrzymać się z kupnem do przyszłego roku, Ceny chociaż trochę zejdą tym bardziej, że wyszedł nowy model 5 G30. Na tę chwilę faktycznie za sprawną f10 trzeba byłoby wydać 80tys+.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam Panowie zamierzam kupic bmw f11 2.0d lub 3.0d i mam pytanie jaki jest maksymalny przebieg to tego auta? tzn do jakiego szukac ciut ponad 200 skreslac odrazu? wiadomo ze jak kupie auto to wymienie rozrzad(czy w 3.0 tez sie wymienia rozrzad ? ) i olej,filtr w skrzyni(ew tarcze+klocki) i ogolnie oleje+filtry. jak sie to ma do przebiegu 200+ zaczynaja wychodzic jakies naprawy ... przypomne ze przebiegi raczej by byly autostradowe niewiem czy to ma jakies znaczenie... prosze o opinie..

 

Nie ma czegoś takiego jak "maksymalny przebieg". Jak dbasz tak masz. Widziałem nawet kilka F10-tek (raczej 3.0 niż 2.0) z przebiegami dobijającymi do 500tys. km i miały się dobrze, dalej jeżdżą. Inna sprawa, że praktycznie wszystkie eksploatacyjne elementy miały już wymienione przynajmniej raz. Niektóre miały też wymienione skrzynie biegów, a nawet silnik. W używanych aż tak na przebieg się nie patrzy co na stan techniczny i zużycie/wrażenie zużycia samochodu.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

pytanie do znawców marki:

 

Zamierzam kupić używane bmw serii 5 / f10, max ~140 000 PLN.

Opcje

1) otomoto.pl/komis/niemiec/igła - z tego co widzę lepsze wyposażenia, może i więcej poliftów

2) używka z dokupioną gwarancją od dealera - bmw-uzywane.com.pl/gwarancja na mechanikę i elektronikę/pewność zakupu/w tej cenie raczej przedlift

 

Zainteresowałem się tym (http://bmw-uzywane.com.pl/baw/komis/auto14286,BMW-525-2013.html?grupa=25) ogłoszeniem - można wykupić gwarancję działającą tak samo jak przy zakupie nowego samochodu. ALE to przedlift.

Pytania:

- czy ta od dealera to dobra oferta, i nie warto zwracać uwagi na przedlift/polift?

- czy nie ma sensu płacić dealerowi dodatkowo za gwarancję, i lepiej iść w stronę otomoto.pl, szukając wersji polift?

 

(np Niemiec, igła oczywiście - jakżeby inaczej - https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-x-drive-4x4-shadow-komfortyharman-kardon-logic-7-head-upmax-full-ID6yPTtN.html)

Opublikowano

To ogólnie lepiej od niemca, dobrze sprawdzoną w aso, czy z aso z gwarancją na używane?

 

Nie znajdę z tego co widzę nic więcej silnikowo niż 525d z systemami bezpieczeństwa typu acc itd.

Wersja, którą dałeś, ma 160 tys przebiegu, nie ma systemów wspomagających... 160 to za duży przebieg dla mnie.

Opublikowano

Czy jest więc sens kupowania używki z gwarancją (która wymusza na mnie, swoją drogą, wszystkie wymiany typu oleje, zawieszenie - w ASO),

czy sądzicie że po dobrym, kompleksowym przeglądzie przed zakupem brać od handlarza?

 

Ta np https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-x-drive-4x4-shadow-komfortyharman-kardon-logic-7-head-upmax-full-ID6yPTtN.html#62199ae338 to od takiego handlarza, który robi zdjęcia pod domem... Obawiam się trochę, że spawany z pięciu...

Opublikowano
Lepsza 3 litrówka z przebiegiem 160 tyś, niż 2 litrówka z przebiegiem 120 tyś. Wiem to z własnego doświadczenia.
Opublikowano
Lepsza 3 litrówka z przebiegiem 160 tyś, niż 2 litrówka z przebiegiem 120 tyś. Wiem to z własnego doświadczenia.

 

pod warunkiem,że oba przebiegi realne :norty:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przebieg przebiegiem, ale w używanych liczy się przede wszystkim aktualny stan techniczny, stopień zużycia (wygląd) i historia eksploatacji/serwisu, a nie żaden przebieg - oczywiście im niższy tym lepiej, ale sam przebieg to nie wszystko. No i oczywiście w F10 nie pchałbym się w żadne 2-litrowe motorki. Nie dość, że te silniki nie zapewniają wymaganej dynamiki to jeszcze są zwyczajnie niedopracowane. A że popularne? Tylko z powodu wyższej akcyzy na większe silniki, nie zaś dlatego, że 2-litrowe są takie wspaniałe.
Opublikowano
a ja osobiscie poleciłbym 2 litrówke z końca serii czyli B47 zwłaszcza jak ktoś czesciej porusza sie po miescie i okolicach niż robi trasy - cos wiekszego niż 200KM do miasta to przerost formy nad treścią :lol:
Opublikowano
A kto mówi o ściganiu się spod świateł. Dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu. Wesołych Świąt.
Opublikowano
Jak sie nie ma racjonalnych argumentów to tak własnie jest :D . Wyraziłem swoje zdanie i nie mam zamiaru z Tobą kolego o niczym dyskutować :mrgreen: .... wesołego alleuja :cool2: :norty:
Opublikowano
Bmw powinno skonczyc ten cyrk z produkcja 4 cylindow i 3...,kultura pracy jak paserati 2.0tdi za 3 razy taka kase
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bmw powinno skonczyc ten cyrk z produkcja 4 cylindow i 3...,kultura pracy jak paserati 2.0tdi za 3 razy taka kase

 

I tym w zasadzie można by było podsumować tę dyskusję. Jeśli ktoś naiwnie sądzi, że 6/8 cylindrów i 3 czy 4 litry pojemności mają służyć do ścigania się spod świateł to rzeczywiście nie ma o czym dyskutować. Takim działkowcom polecam Skodę.

Opublikowano

Ale to słuchajcie... Nie miałem nigdy BMW, ale że zamierzam kupić, to pytanie dość istotne:

 

Czy np silnik 525d, 218KM, 380Nm jest dla samochodu ważącego 1,7 tony słaby?

To za mało do tego samochodu?

 

Prędkość maks podawana to 222km/h. 8,3 do setki to może nie szał, ale nie zamierzam się nim ścigać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.