Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
No możesz na upartego trafić na turbo-biedę na halogenowych lampach ... jak mocno poszukasz :D . Bixenon jest normą , potem jest jeszcze skrętny ( już drożej ) i finał LED-y . 3.0 pracuje kulturalniej , miej drgań , brzmi z zewnątrz lepiej . Problemy z osprzętem w zasadzie wszędzie te same . Podstawa to rozrząd i chłodnica EGR . Przebieg nie jest wyznacznikiem czy już do wymiany czy za chwilę .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tam jakiś wielkich wymagań co do wyposażenia to nie mam. Zależy mi na bixenonie ale to ma chyba każde F11. Oprócz tego chciałbym też elektrykę foteli z pamięcią i grzanie tyłka. Takie "bajery" jak klima automatyczna, wspomaganie kierownicy, czy centalny zamek to są chyba w każym :wink:


A wracając do moich pytań, lepiej szukać 2.0 czy 3.0? Zakładamy, że przedlift bo te są jak rozumiem tańsze więc w razie "w" zostanie budżet na naprawy. Ile wytrzymują rozrządy i czy 3.0 też miały problem z EGRami?

 

3 litry za 60 tys to sobie daruj. Szukaj 2 litry i w tej kwocie nastaw się na duzy przebieg. Są jego plusy i minusy. Plusem że może być już sporo rzeczy wymienionych tych co trzeba. Każda efka która ma chłodniczkę może mieć z nią problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na oferty w moim przedziale cenowym przeważnie przebiegi są ok. 250 tys km. Czy to dużo jak na ten model? Oczywiście mówię o zadbanych egzemplarzach bo wiadomo, że jak ktoś ciura auto to ono i 150 tys km może być nic nie warte.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy mi na bixenonie ale to ma chyba każde F11.

 

w F10/F11 były jak w każdym aucie nawet zwykłe żarówki H7 tylko na soczewce. Zwykłe > xenon > bixenon > bixenon srętny > FULL LED czyli z tego co kojarze masz 4 różne opcje.

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na oferty w moim przedziale cenowym przeważnie przebiegi są ok. 250 tys km. Czy to dużo jak na ten model? Oczywiście mówię o zadbanych egzemplarzach bo wiadomo, że jak ktoś ciura auto to ono i 150 tys km może być nic nie warte.

 

Jeśli dbane auto to 250tys jest normalnym przebiegiem i nie musisz się go bać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć! Potrzebuje Waszej pomocy. Mam okazje zakupic F11 z 2016 roku z przebiegiem obecnie 115 tys, 520 xdrive na pełną fakturę VAT, cena 80 tys brutto. Pytanie czy warto? Po zaznajomieniu się z cenami ciężko w tych pieniądzach znaleźć taki egzemplarz. Czy wersja xdrive bywa problematyczna bardziej niż normalna? Samochód ma pełny serwis, wiec chyba nic mie powinno mnie na razie zaskoczyć?


Będę wdzięczny za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,


Potrzebuję kupić większe auto.

Padło na F11. Preferuję raczej silniki benzynowe, najlepiej 6-cylindrowe. Najlepiej bez turbo, ale w przypadku F11 to jedynie początek produkcji.


Znalazłem takie ogłoszenie 535i xDrive.


https://autopunkt.pl/samochod/gdansk/kombi/bmw/seria_5/id/100459#642c77f0da4e45d0831813ea6b7bc630


Nie jestem przekonany do xDrive, tzn. wiem, że jeździ się super, ale eksploatacja jest droższa i są ekstra rzeczy do wymiany (choćby półosie).

Proszę podzielcie sie swoimi oponiami o tym silniku, napędzie, ogłoszeniu. Może ktoś z Was ma też doświadczenie z tym dealerem ?


Dzięki,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Potrzebuje Waszej pomocy. Mam okazje zakupic F11 z 2016 roku z przebiegiem obecnie 115 tys, 520 xdrive na pełną fakturę VAT, cena 80 tys brutto. Pytanie czy warto? Po zaznajomieniu się z cenami ciężko w tych pieniądzach znaleźć taki egzemplarz. Czy wersja xdrive bywa problematyczna bardziej niż normalna? Samochód ma pełny serwis, wiec chyba nic mie powinno mnie na razie zaskoczyć?


Będę wdzięczny za odpowiedzi :)

 

Cześć, nie podałeś wielu szczegółów ale na podstawie mojego doświadczenia przy zakupie 525xd z przebiegiem 90k od znajomego z pełną historia auto mnie nie zawodzi. Teraz mam nieco ponad 115k. Po zakupie konieczny był przegląd zawieszenia na którym zostawiłem ok 10k. Normalne elementy które wymagają wymiany zwłaszcza w Polsce. Kupiłem akumulator za 1000zl, teraz podczas wymiany klocków muszę też wymienić tarcze (2000zl). Poduchy na tył 1000zl. Musiałem kupić nowe 4 opony zimowe no bo xdrive więc muszą być identycznej średnicy. 3k zł opony flatruny. Mam bardzo wysoka wersję wyposażenia, praktycznie poza domykiem to jest wszystko, delikatna prawdziwa skóra, sonary, grzana kiera która wibruje itp więc ubezpieczenie też swoje kosztuje.


Podsumowując, nawet jak byś kupił BMW od swojego taty który zmienia olej co 8k i jest to najlepszy egzemplarz w kraju, to 6cio letnie auto wymaga już serwisu części które najnormalniej zużywają się w każdym aucie. Proponuję przygotować 20000zł na koszty odświeżenia auta, ja trafiłem najlepiej jak się dało, a 20000 poszło. No ale stan mojego autka jest w zasadzie salonowy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Potrzebuje Waszej pomocy. Mam okazje zakupic F11 z 2016 roku z przebiegiem obecnie 115 tys, 520 xdrive na pełną fakturę VAT, cena 80 tys brutto. Pytanie czy warto? Po zaznajomieniu się z cenami ciężko w tych pieniądzach znaleźć taki egzemplarz. Czy wersja xdrive bywa problematyczna bardziej niż normalna? Samochód ma pełny serwis, wiec chyba nic mie powinno mnie na razie zaskoczyć?


Będę wdzięczny za odpowiedzi :)

 

Cześć, nie podałeś wielu szczegółów ale na podstawie mojego doświadczenia przy zakupie 525xd z przebiegiem 90k od znajomego z pełną historia auto mnie nie zawodzi. Teraz mam nieco ponad 115k. Po zakupie konieczny był przegląd zawieszenia na którym zostawiłem ok 10k. Normalne elementy które wymagają wymiany zwłaszcza w Polsce. Kupiłem akumulator za 1000zl, teraz podczas wymiany klocków muszę też wymienić tarcze (2000zl). Poduchy na tył 1000zl. Musiałem kupić nowe 4 opony zimowe no bo xdrive więc muszą być identycznej średnicy. 3k zł opony flatruny. Mam bardzo wysoka wersję wyposażenia, praktycznie poza domykiem to jest wszystko, delikatna prawdziwa skóra, sonary, grzana kiera która wibruje itp więc ubezpieczenie też swoje kosztuje.


Podsumowując, nawet jak byś kupił BMW od swojego taty który zmienia olej co 8k i jest to najlepszy egzemplarz w kraju, to 6cio letnie auto wymaga już serwisu części które najnormalniej zużywają się w każdym aucie. Proponuję przygotować 20000zł na koszty odświeżenia auta, ja trafiłem najlepiej jak się dało, a 20000 poszło. No ale stan mojego autka jest w zasadzie salonowy. Pozdrawiam

 

Skoro wydałeś 20tys to nie mów że trafiłeś najlepiej. Ja mam 525xd F10. Kupiłem z przebiegiem 98tys. Auto z pełną historią. Po zakupie zrobiłem duży przegląd w aso plus wymiana oleju filtrów i płynu hamulcowego. Kosztowało mnie to 2 tys. Od całe moje wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ale czemu źle trafił?

Amortyzatory, sprężyny, hamulce i opony i już masz 10k zł.

Dodaj zimówki to masz kolejne tam 2,5 - 3k zł.

Dodaj serwis skrzyni i oil service/inspection to masz kolejne kilka tysięcy.

Po drodze akumulator, rozrząd i jakiś wahacz i 20k zł się nastuka bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... dbam, chucham itd. olej wymieniam co 10-12 tkm, jeżdżę głównie trasy

a i tak przy przebiegu 146 tkm dopadło mnie moje własne, zadbane BMW na ponad 20 tysi ... amortyzatory edc, serwis olejowy, opony letnie i na koniec małe turbo i akumulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wydałeś 20tys to nie mów że trafiłeś najlepiej. Ja mam 525xd F10. Kupiłem z przebiegiem 98tys. Auto z pełną historią. Po zakupie zrobiłem duży przegląd w aso plus wymiana oleju filtrów i płynu hamulcowego. Kosztowało mnie to 2 tys. Od całe moje wydatki.

 

No to masz szczęście. Mnie tyle wyszło kosztu podczas pierwszego roku jazdy. na mnie trafiły wymiany na 100k przebiegu no i już. Po prostu jest 2x drożej niż np w skodzie, dlatego każdy kto kupuje auto powinien mieć na uwadze że auto może kosztować wiecej niż sam zakup. Rozebrał plastiki pod autem profesjonalny warsztat no i mi pokazał, półośka, przeguby, xdrive, jak jest już rozebrane to trzeba ogarnąć ile się da. Ładnie wszystko chodzi gładzitutko zmienia biegi cichutko jest a i tak znalazlo by się coś o czym warto już pomyśleć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czemu źle trafił?

Amortyzatory, sprężyny, hamulce i opony i już masz 10k zł.

Dodaj zimówki to masz kolejne tam 2,5 - 3k zł.

Dodaj serwis skrzyni i oil service/inspection to masz kolejne kilka tysięcy.

Po drodze akumulator, rozrząd i jakiś wahacz i 20k zł się nastuka bez problemu.

 

Takie rzeczy to raczej się nie robi przy przebiegu poniżej 100tys ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie zgodzę się. Wszystko o czym napisałem może klęknąć do 100k km.

Opon i hamulców nie zmieniasz do 100k km? Amory po polskich drogach 100k km to też perfecto nie będą.

serwis skrzyni i oil service/inspection - to też zrobisz do 100k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Wszystko o czym napisałem może klęknąć do 100k km.

Opon i hamulców nie zmieniasz do 100k km? Amory po polskich drogach 100k km to też perfecto nie będą.

serwis skrzyni i oil service/inspection - to też zrobisz do 100k km.

 

Oem zestaw hamulców wytrzymał u mnie do 120tys km. Amorki od nowości i od 3 lat nawet eibach założony więc mają trudniej. Olej w skrzyni do 120tys pierwsza wymiana. Zostaje to co pisałem żeby wymienić po kupnie w aucie z pewna historia. Wszystko w temacie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Wszystko o czym napisałem może klęknąć do 100k km.

Opon i hamulców nie zmieniasz do 100k km? Amory po polskich drogach 100k km to też perfecto nie będą.

serwis skrzyni i oil service/inspection - to też zrobisz do 100k km.

 

Oem zestaw hamulców wytrzymał u mnie do 120tys km. Amorki od nowości i od 3 lat nawet eibach założony więc mają trudniej. Olej w skrzyni do 120tys pierwsza wymiana. Zostaje to co pisałem żeby wymienić po kupnie w aucie z pewna historia. Wszystko w temacie ;)

 

Ale temat dotyczy chłopa właśnie który ma do zakupu bmw z nalotem 115k, czyli zaraz się zacznie duży serwis. Lepiej zrobic co trzeba jak najwczesniej to do 220-250k będzie spokój bo elementy przyległe nie zaczną się wykańczać.


No ale skoro masz przetrzymany olej w skrzyni do 120k to też bym się chyba już nie p*erd**il :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie zgodzę się. Wszystko o czym napisałem może klęknąć do 100k km.

Opon i hamulców nie zmieniasz do 100k km? Amory po polskich drogach 100k km to też perfecto nie będą.

serwis skrzyni i oil service/inspection - to też zrobisz do 100k km.

 

Oem zestaw hamulców wytrzymał u mnie do 120tys km. Amorki od nowości i od 3 lat nawet eibach założony więc mają trudniej. Olej w skrzyni do 120tys pierwsza wymiana. Zostaje to co pisałem żeby wymienić po kupnie w aucie z pewna historia. Wszystko w temacie ;)

Wiesz jak jest, najlepiej ten najgorszy scenariusz założyć - nie rozczarujesz się.

Mieć w portfelu te 10-15k więcej i po oględzinach auta wyjść z wiedzą co będzie zaraz do wymiany :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Wszystko o czym napisałem może klęknąć do 100k km.

Opon i hamulców nie zmieniasz do 100k km? Amory po polskich drogach 100k km to też perfecto nie będą.

serwis skrzyni i oil service/inspection - to też zrobisz do 100k km.

 

Oem zestaw hamulców wytrzymał u mnie do 120tys km. Amorki od nowości i od 3 lat nawet eibach założony więc mają trudniej. Olej w skrzyni do 120tys pierwsza wymiana. Zostaje to co pisałem żeby wymienić po kupnie w aucie z pewna historia. Wszystko w temacie ;)

Wiesz jak jest, najlepiej ten najgorszy scenariusz założyć - nie rozczarujesz się.

Mieć w portfelu te 10-15k więcej i po oględzinach auta wyjść z wiedzą co będzie zaraz do wymiany :cool2:

 

Złota zasada - zawsze przy kupnie fury mieć świadomość że cos wyjdzie i trzymac te 10% wartosci kupowanego samochodu na nieprzewidziane wydatki.

Kupujesz za 100k, miej te 10k w zapleczu i czuwaj.

Sytuacja żeby w Polsce ktoś oddawał fure świeżo po "duzym przegladzie", "siadac i jezdzic" to jedna na milion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mozliwosc kupić po wynajmie f10 3.0d 258km rwd mpakiet, które użytkuje do nowosci czyli od 2016 r., przebieg aktualny 106 tys, auto bezwypadkowe, z wyposażenia dodatkowego navi prof, grzane siedzenia, radio professional, pdc przod tyl, xenony i to chyba tyle :8) przez te 6 lat bylem super zadwolony z tego auta, troche sie przywiazalem i mysle czy nie wykupic i moze pozniej do rodziny pojdzie, tak zrobilem z e90 ktora tez mialem od nowosci i dalej w rodzinie smiga :lol:


Pytanie ile warto za nia zaplacic i czy nie szykuja sie za chwile wieksze koszty? serwisowana byla do tej pory w Aso, na pewno byly wymieniane raz tarcze przod bo bily, okladziny tyl (teraz pokazuje ze za 8 tys znowu do wymiany i czuc przy gwaltownym hamowaniu na autostradzie ze sie koncza), byla tez jakas tuleja jedna w tylnym zawieszeniu wymieniona (chociaz nie dawala jeszcze objawow podczas jazdy), chlodnica EGR wymieniona w ramach akcji serwisowej, opony pewnie beda jeszcze na jeden sezon. Auto 3/4 przebiegu zrobilo na autostadach.


Na otomoto brak dobrego porownania, jedna za 135 wystawiona




druga za 90 pare




raczej niekrajowe i nie bezpwypadkowe, na mobile.de jak sie doliczy jeszcze akcyze to pod 140-150 wychodzi ofertowa cena


html





Wiec pytanie jesli brac to za ile no i czy przez nastepne 15 tys km akurat nie ma duzego ryzyka wiekszych kosztow? heh jak wykupilem e90 to przy przebiegu 90 tys to w drugim miesiacu padla turbina :norty:


Szybki temat bo po weekendzie musze zdecydowac :roll: cene dostalem nie do negocjaji, moze jedynie zimowki dorzuca, nie podaje specjalnie zeby nie sugerowac :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu dyskutujemy ogólnie, a konkretne okazy oceniamy w innym dziale.

 

ok nie chcialem oceniac tych konkretnych egzemplarzy tylko pokazac jaki jest rozstrzal cenowy mimo tego samego rocznika i przebiegu ale rozumiem ze tu nie powinnismy zasmiecac watku linkami do ogloszen :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja bunia, ceny nie chce podawać bo zapłaciłem za nią po znajomości. Znam jej historię od poczatku. Nowa kosztowała około 450k. W zeszłym roku wycena ubezpieczalni była 108k, w tym roku 120k. 115k przebiegu. 525d xdrive 260 koni, olej wymieniany co 10k, w skrzyni biegów zmieniony już 2 razy. Kupiłem jak miała 90k przebiegu. Autko w oryginale i bez kolizyjne, od nowości garażowane. Może to coś pomoże przy Twoim temacie, a ja przy okazji się pochwalę :) Pzdr.


https://drive.google.com/file/d/1eFkT-4QEInYB_GFeWavaIK0NVKCfjMlf/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1eObDJiWNjJ37zI6egxIzQiwjagU7abqE/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1eLOn2A7bHDL8yB-CJnz5vd9oCVY7HaGm/view?usp=drivesdk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja bunia, ceny nie chce podawać bo zapłaciłem za nią po znajomości. Znam jej historię od poczatku. Nowa kosztowała około 450k. W zeszłym roku wycena ubezpieczalni była 108k, w tym roku 120k. 115k przebiegu. 525d xdrive 260 koni, olej wymieniany co 10k, w skrzyni biegów zmieniony już 2 razy. Kupiłem jak miała 90k przebiegu. Autko w oryginale i bez kolizyjne, od nowości garażowane. Może to coś pomoże przy Twoim temacie, a ja przy okazji się pochwalę :) Pzdr.


https://drive.google.com/file/d/1eFkT-4QEInYB_GFeWavaIK0NVKCfjMlf/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1eObDJiWNjJ37zI6egxIzQiwjagU7abqE/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1eLOn2A7bHDL8yB-CJnz5vd9oCVY7HaGm/view?usp=drivesdk

 

Lakier indywidual robi robote :cool2: Moja jako nowa była dużo tańsza ok 310 tys bo oprocz mpakietu prawie bez dodatkow :) zrobilem wycene ubezpieczenia na mubi i tam podaja przy AC sume ubezpieczenia 146k, czy nalezy to rzumieć jako wycene ubezpieczalni? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku i w zeszłym miesiącu ubezpieczałem u znajomych, pierwszy mial uklad z PZU, w tym roku przeszedłem do Warty bo 2k mniej za ubezpieczenie a wycena wyższa, no i zaznaczone mam w ubezpieczeniu kompletne wyposażenie indywidualny lakier, felgi, skóra, to tamto siamto (zgodnie z prawdą no bo po vinie każdy może sprawdzić pakiety i dodatki) i dostalem wycenę 120k, w zeszłym roku 108k. Na podstawie tego nie stawiałbym u Ciebie (pomimo 3.0d -ale bez xdrive) że dostaniesz 146k w ostatecznej wycenie. Bliżej 100k. 90-100k to max ile to jest warte jeśli masz cacko takie że ani ryski, garażowane, pierwsza wymiana oleju po 10k a nie po 30, i obchuchane. A i tak przygotuj 20k na najbliższe 2 lata. Obserwuje F11tki od 2 lat, rok temu kupiłem.


PS Wzrosła mi wycena tylko i wyłącznie z powodu recesji i tego co dzieje się na świecie od ostatnich 2 lat z produkcją nowych aut. Nie liczę już na to że w przyszłym roku znowu będzie wyższa wycena.


PS2 jak masz dać 140k za auto to sprzedam Ci moje, będziesz zadowolony, a ja dorzuce 40k i kupie G31 z 2019 która też bedzie full :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.