Skocz do zawartości

Szofer

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528IA 1997'
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Osiągnięcia Szofer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Potrzebuję kupić większe auto. Padło na F11. Preferuję raczej silniki benzynowe, najlepiej 6-cylindrowe. Najlepiej bez turbo, ale w przypadku F11 to jedynie początek produkcji. Znalazłem takie ogłoszenie 535i xDrive. https://autopunkt.pl/samochod/gdansk/kombi/bmw/seria_5/id/100459#642c77f0da4e45d0831813ea6b7bc630 Nie jestem przekonany do xDrive, tzn. wiem, że jeździ się super, ale eksploatacja jest droższa i są ekstra rzeczy do wymiany (choćby półosie). Proszę podzielcie sie swoimi oponiami o tym silniku, napędzie, ogłoszeniu. Może ktoś z Was ma też doświadczenie z tym dealerem ? Dzięki, Pozdrawiam
  2. Ostatnio "problemy z obrotami" pojawiły się znowu. Jestem prawie pewny że powodem takiego zachowania jest klimatyzacja. Jeżeli jeżdżę bez klimy nic złego się nie dzieje. Macie może jakieś sugestie co może być nie tak ?
  3. Powodem takiego zachowania okazała się pompa paliwa.Wymieniłem ją tydzień temu i od tego czasu auto odpala na dotyk oraz nie wystąpiły opisane wyżej "falowania" i "straty mocy".Pompa czasami pracowała poprawnie a czasami przerywała, stąd to dziwne zachowanie. Dodam jeszcze czego się dowiedziałem od mechanika.W trakcie pracy na gazie pompa paliwa cały czas pracuje (mnie to bardzo zdziwiło). Można jednak wprowadzić dodatkowy układ elektroniczny który będzie wyłączać zasilanie pompy po ok 5 sekundach po przełączeniu się na gaz.Odwrotnie przy przełączaniu się na benzynę.Koszt urządzenia wraz z instalacją ok 200zl.Znacznie mniej niż koszt pompy + robocizna, ale z drugiej strony nie tak z kolei mało. Pozdrawiam, Szofer
  4. Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość. Posiadam bmw 528iA rocznik 97.Ostatnio zaczęły się dziać dziwne rzeczy.Otóż, auto potrafiło zgasnąć podczas jazdy (zazwyczaj ruszanie, bądź jazda z niewielką prędkością), jeżeli nie gasło to obroty spadały bardzo nisko, przez chwilę falowały. Po takim zdarzeniu auto zaczynało "tracić moc". Przy ruszaniu auto drgało i dusiło się. Nie gasło, ruszało z trudem. Nie reagowało na naciśnięcie gazu tak jak reaguje zwykle. W zakresie do 2000 obrotów strasznie muliło. Przy wyższych obrotach 3500-4000 obroty wkręcały się nie płynnie, na przykład stawały na ułamek sekundy na 3900 a następnie od razu na 4200-4300. Co ciekawe te wszystkie objawy które prawie zawsze poprzedzało gaśnięcie silnika, lub spadek obrotów , nie działy się zawsze. Czasami przez kilka dni było wszystko w porządku. Gdy wyłączałem auto na 5-10 minut objawy zazwyczaj znikały. Dziś auto nie chciało już w ogóle zapalić. W końcu udało mi się je uruchomić na gazie( sekwencja BRC ), przy przełączeniu na benzynę od razu gasło. Co może być powodem takich anomalii ? Proszę was o pomoc !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.