Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

qwerty_bmw napisał(a):dzięki za podpowiedzi...

a czy warto brać z x-drive? czy to tylko zabawka która sporo kosztuje?

 

 

 

Zależy gdzie mieszkasz i w jakich warunkach użytkujesz samochód. Jak masz do czynienia z nieodśnieżonymi stromymi podjazdami na przykład, to 4x4 Ci znacznie ułatwi życie. W innych przypadkach szkoda pieniędzy i straty osiągów.

 

Racja - przede wszystkim szkoda straty osiągów przy x-drive przy 520d i 525d, no i spalanie wyższe (może nieznacznie, może to bez znaczenia, ale jednak) . Na pewno x-drive to fajna sprawa, ale w mocniejszych wersjach. Tak naprawdę zastanów się, ile razy w roku go użyjesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jako ze pierwszy post na forum, to powiem krótko: "nosze się"... z zakupem i od długiego czasu szukam egzemplarza dla siebie.

na allegro znalazlem coś takiego:

http://dgauto.otomoto.pl/bmw-525-lifting-x-drive-faktura-vat23-C35469001.html

- zaskakuje mnie cena auta (wersja po lifcie, 525d i xdrive), gdzie salonowo za 520d demo z ciut mniejszym przebiegiem musialbym zaplacic z 10k wiecej

- nie wiem skad te pomarszczenia na tylnej kanapie

- czy może komuś coś sie rzuca w oczy?

- teoretycznie auto dla mnie jest idealne - ma wszystko czego potrzebuje i nie chce nic wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umeczona skora z tylu, nie wyglada na 30 000 km

podgrzewana przednia szyba....nie chce sprawdzac konfiguratora czy dostepna

regulowana wysokosc podwozia.....jw

- to jeszcze w autach na fabrycznej gwarancji sie kręci przebiegi (niedouczony jestem :/)?

- podobno gwarancji jeszcze rok to chyba można wszystko sprawdzić?

- czy po VIN da rade sprawdzić tą szybę i zawieszenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po Vin nic nie wyjdzie niepokojącego w ASO i teoretycznie przebieg się zgadza, to tylko trzeba obejrzeć live. Jeśli auto jest z końca 2013r, (a tak pewnie jest, bo lift oficjalnie był chyba w sierpniu) to przebieg realny może być. Skóra z tyłu faktycznie dziwna... zalecam ostrożność. Dodam tylko, że cena dość niska - u dealera z Premium Selection masz cenę jak nic około 200.000PLN za podobny model.

Dodam, że ja miałem 25.000km z Premium Selection, i samochód był (i jest :)) jak nowy i większość, jakie oglądałem z PS takie były, dotyczy to również wnętrza i skóry - chodzi mi o to, że ten też powinien być praktycznie bez żadnego śladu zużycia na ten przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie od tej miejscowości "Mszana Dolna" będzie najbliższe ASO?

ta skóra faktycznie mnie zadziwia i co do zalania moje odczucie było takie same. wg zapewnień autko "nowe nie bite" :) (tak - wg "zapewnień")

a jak wygląda taki przegląd w ASO? powiedzą mi np. czy auto straciło gwarancję, czy ją ma????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wygląda taki przegląd w ASO? powiedzą mi np. czy auto straciło gwarancję, czy ją ma????

 

Dadzą Ci papier na to co znajdą w aucie. Generalnie ASO to nie alfa i omega, zgodnie z zasadą że pewna jest tylko śmierć i podatki, nie masz pewności w 100% po takim badaniu, że auto jest w dobrym stanie. Taka pewność daje tylko posiadanie auta od nowości. Pod niższą ceną musi się coś kryć, zazwyczaj są to auta potestowe (jako auta testowe w ASO, czy dla pracowników BMW), lekko uszkodzone (coś jest albo było uszkodzone, może nieznacznie, ale dyskwalifikuje auto jako w stanie idealnym dla nabywcy na zachodzie), czy też było uszkodzone mocniej i jest picowane pod sprzedaż.

 

Ogólnie Polacy to naród pesymistów i na kazdym kroku widzą kant, oszusta, etc. Nie nastawiałbym się, że tutaj ktoś chce Cie naciąć - rozsadna rozmowa ze sprzedającym, sprawdzenia auta w ASO i jeśli jest OK, bedziesz miał samochód sporo taniej niż z salonu. Prawda jest taka, że 90% ludzi kupujących droższe auta nie ma czasu w życiu na jeżdżenie i szukanie ofert, woli doplacic w salonie do nowego i mieć ten psychiczny komfort stanu idealnego, dlatego te auta nie rozchodzą się na pniu. Ale daleki jestem od twierdzenia, że cena niższa niż w ASO (ale ciagle na rozsądnym pułapie, jak w tym ogłozeniu, moim zdaniem) oznacza wielki przekręt.

 

Najbliższe ASO to chyba bedzie Kraków? Google maps prawde Ci powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jako ze pierwszy post na forum, to powiem krótko: "nosze się"... z zakupem i od długiego czasu szukam egzemplarza dla siebie.

na allegro znalazlem coś takiego:

http://dgauto.otomoto.pl/bmw-525-lifting-x-drive-faktura-vat23-C35469001.html

- zaskakuje mnie cena auta (wersja po lifcie, 525d i xdrive), gdzie salonowo za 520d demo z ciut mniejszym przebiegiem musialbym zaplacic z 10k wiecej

- nie wiem skad te pomarszczenia na tylnej kanapie

- czy może komuś coś sie rzuca w oczy?

- teoretycznie auto dla mnie jest idealne - ma wszystko czego potrzebuje i nie chce nic wiecej.

 

Może to coś rozjaśni :wink:

http://www.firmy.net/samochody-i-motory/dg-auto-dawid-gawel,WRH1W,opinie-klientow.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

aha :)

no niestety. obawiam sie zatem ze jezeli glownym wyznacznikeim u mnie bedzie cena to czeka mnie audi a6 :/ ok. 20k pln taniej w stosunku do premium selection

 

A może spróbuj negocjować z dealerem skoro myślisz o premium selection. Różnice w cenach między dealerami potrafią być znaczne np. 10 000 zł i to na wejściu - pierwsza oferta i to w obrębie wijewództwa. Uważam, że większość ofert premium selection jest bardzo rozsądna. Przynajmniej jeśli chodzi o samochody "na placu". Te do ściągnięcia są droższe, ale dostęp do nich mają wszyscy dealerzy. Trzeba się też liczyć z faktem, że na ogół jakąś przygodę te samochody miały. Nie są to nówki, stan bywa lepszy albo gorszy - cena też. Sprzedawca powinien powiedzieć co było robione, albo pokazać ocene techniczną - mają wgląd do takich dokumentów zanim zakupią.

Osobiście czułbym się pewniej kupując od wybranych dealerów niż z ogłoszenia/komisu. W razie draki ASO będzie przynajmniej wypłacalne jak zapadnie wyrok :mrgreen:

Nie wiem skąd jesteś, reklamy też nie chcę robić, ale rozsądne oferty dostałem z Katowic i Wrocławia. Dalej nie chciało mi się jeździć a pozostali dealerzy na śląsku okazali się kompletnie niekompetentni - delikatnie mówiąc! W Warszawie też będzie z kim rozmawiać na pewno. Chyba czym większa firma, tym bardziej hurtowo rozumie handel używkami - więc niższe ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A benzyny nie bierzesz pod uwage ? Jaki czynnik/ki decyduja ze diesel musi byc ?

glowny czynnik to cena :) tak jak pisalem w poprzednich postach.

jeżeli chodzi o klekota to wybierałem z uwagi na fakt, że jest ich więcej na rynku (jak jest więcej znaczy, że się więcej sprzedaje i jest większy ruch w interesie a to przeważnie oznacza niższe ceny)

jedyna alternatywa z benzy to 520. jednostka mocniejsza - 528 - to juz spalanie, którego nie chce.

jeżeli chodzi o klekot vs benza - to absolutnie nie jestem osoba, ktora robi po 100 tys rocznie, wiec tak - w przypadku zakupu nowego diesel by sie nie zwrocil.

tyle ze na allegro bardzo malo 520i w dobrych cenach a i na forum czytalem, ze silnik w f10 nie jest az tak popularny

a reszta jak pisalem - wersja poliftowa, fotele albo normalne albo komfort w skorze (te sportowe z M, albo ogolnie fotele "sport" odpadaja - lubie kanapy:) skrzynia automat (niewyobrazam sobie w takim aucie manuala), i NaviPro (bez tego wyglada to jakos mega dziwnie).

Premium select dobre rozwiazanie tylko tak jak piszecie ASO zawsze zedrze troche kasy.

w chwili obecnej sprawdzam w inchcape i Bavaria (wszystko WWA).

no i zakup na vat23%, marza odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A benzyny nie bierzesz pod uwage ? Jaki czynnik/ki decyduja ze diesel musi byc ?

glowny czynnik to cena :) tak jak pisalem w poprzednich postach.

jeżeli chodzi o klekota to wybierałem z uwagi na fakt, że jest ich więcej na rynku (jak jest więcej znaczy, że się więcej sprzedaje i jest większy ruch w interesie a to przeważnie oznacza niższe ceny)

jedyna alternatywa z benzy to 520. jednostka mocniejsza - 528 - to juz spalanie, którego nie chce.

jeżeli chodzi o klekot vs benza - to absolutnie nie jestem osoba, ktora robi po 100 tys rocznie, wiec tak - w przypadku zakupu nowego diesel by sie nie zwrocil.

tyle ze na allegro bardzo malo 520i w dobrych cenach a i na forum czytalem, ze silnik w f10 nie jest az tak popularny

a reszta jak pisalem - wersja poliftowa, fotele albo normalne albo komfort w skorze (te sportowe z M, albo ogolnie fotele "sport" odpadaja - lubie kanapy:) skrzynia automat (niewyobrazam sobie w takim aucie manuala), i NaviPro (bez tego wyglada to jakos mega dziwnie).

Premium select dobre rozwiazanie tylko tak jak piszecie ASO zawsze zedrze troche kasy.

w chwili obecnej sprawdzam w inchcape i Bavaria (wszystko WWA).

no i zakup na vat23%, marza odpada

 

misza123 zajrzyj na stronę brokera Select Automotive , zadzwoń ,pogadaj , ja kupowałem u nich co prawda nowe auto ale wiem że używanymi autami od delarów z EU też handlują i co więcej są na tym forum userzy ,którym Select sprowadzał sprawdzone używki .

http://www.select-automotive.pl/BMW/520-d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku w lutym kolega kupił w Bawarii w Katowicach z PS, auto co prawda było przed liftowe ale miało niespełna rok z tego co pamiętam było chyba z kwietnia 2013 z silnikiem 525 napędem na tył mieli wtedy 4 sztuki z takim samym wyposażeniem dwie czarne i dwie srebrne wszystkie ok.25 tyś. przebiegu. Wyposażenie było naprawdę świetne i wszystkie były wycenione na 180 tyś. brutto do zapłacenia 175, więc to z DG nie jest jakimś rarytasem nawet jeżeli jest nim wszystko w porządku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyna alternatywa z benzy to 520. jednostka mocniejsza - 528 - to juz spalanie, którego nie chce.

jeżeli chodzi o klekot vs benza - to absolutnie nie jestem osoba, ktora robi po 100 tys rocznie, wiec tak - w przypadku zakupu nowego diesel by sie nie zwrocil.

tyle ze na allegro bardzo malo 520i w dobrych cenach a i na forum czytalem, ze silnik w f10 nie jest az tak popularny

no i zakup na vat23%, marza odpada

 

Proponuje poparzec dosc dobrze na ogloszenia bo jest w czym wybierac nawet z xdrive-em ceny nizsze niz celujesz.

Z faktura VAT tez znajdziesz.....

Co do spalania to sie nie zgodze, przypuszczam ze 528 pali mniej niz 520, ponizej moje spalanie, bardziej trasa....

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/906d07027b08.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie ja kupowałem z Premium Selection w grudniu - jeszcze jestem w temacie rozeznany, kolega też zamówił z PS 520d i uważam, że warto się pokręcić po ASO. Z tego co oglądałem u dealerów, to raczej masz pewne auta, samochód de facto sprzedaje BMW AG, masz pełną gwarancję, którą możesz przedłużyć, a jak coś było np. malowane w aucie - to dealer ma obowiązek o tym poinformować cię - i potwierdzam, jak jedno auto było do ściągnięcia, jakie chciałem, od razu byłem poinformowany o malowanym zderzaku i błotniku (podobno jakaś szkoda parkingowa). Generalnie prawdziwe Premium Selection to moim zdaniem pewne auta i tylko takie pretendują do tego programu - tylko uwaga - niektórzy dealerzy piszą na niemal wszystkich swoich używkach że to Premium Selection - a to nie prawda! Być może niektóre propozycje, które były mi składane są aktualne - jak coś to napisz e-maila, to Ci podpowiem co i gdzie było warte zainteresowania - mariusz@focusagency.pl

A co do cen, to 2014r, fajnie wyposażone (o wiele więcej, niż napisałeś) - po negocjacjach brutto spokojnie 170 tyś do osiągnięcia. Mówię o 520d, 525d x-drive przekraczały 200.000zł. Więc chyba nie warto gdzieś po wsiach szukać okazji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziekuje za pomoc, jednak widze, ze forumowicze sa w stanie udzielic konkretnych informacji, za co wielkie dzieki.

jeszcze podpytam o taka aukcje: http://eurorent.otomoto.pl/bmw-520-xdrive-sixt-rabat-25-453-zl-C35328746.html

czy ktos zna firme? teoretycznie miesci sie co do 10 zl w przedziale cenowym :) no i rejestracja 2014 (zawsze to nie 2013), ma pakiet serwisowy takze mozna przedluzyc gwarancje bez problemu.

ogólnie musze jak najszybciej pogonić swojego citroena (pierwszy wlasciciel niski przebieg etc...) i szybko kupowac nowe auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.