Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprobuj w Mautoczesci http://www.mautoczesci.pl/ zadzwonic podajac im cene ktora chcesz (czyli te 600 zl) i oni ci tez powiedza na 100% czy to pasuje

 

a juz kolega podal link wczesniej do strony internetowej :

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6795755-tarcza-ham-went-z-otwor-tylna

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Sprobuj w Mautoczesci http://www.mautoczesci.pl/ zadzwonic podajac im cene ktora chcesz (czyli te 600 zl) i oni ci tez powiedza na 100% czy to pasuje

 

a juz kolega podal link wczesniej do strony internetowej :

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6795755-tarcza-ham-went-z-otwor-tylna

A jestes mi w stanie wyjasnic czemu wymiary oryginalnej tarczy to 348x30 (330d LCI) a wg linku, który podajesz do tarcz o wymiarach 324x22 pasują rowniez do 330d LCI...mam rozumiec ze stosuje sie je zamiennie? Nie wydaje mnie sie....czego nie rozumiem...mniejsze tarcze bo trzeba razem z zaciskami wymianiac performance? Wymiana samych tarcz nie wchodzi w gre?

Opublikowano
z tego co wiem mozna stosowac mniejsze tarcze niz przewidziane chociaz to glupota (bo gorzej hamujesz) ale pytaie jeszcze raz do specjalisty. Nie bede sie wypowiadac w tematach bezpieczenstwa jezeli nie jestem pewny na 200% a tu jestem wrecz nie w temacie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

"Orientujesz sie czy one podejda zamiast oryginalnych 348X30? Bo na roznych stronach sa rozne informacje"

 

Tarcze 324x22 nie podejdą zamiennie za tarcze 348x30 , jest 8mm różnicy w grubości , to są tarcze tylne z zestawu performance do 1 i 3 :oops:

Moja dobra rada jeżeli masz tarcze 348x30 to pod oryginalny zacisk i klocki zakładaj tarcze o takim samym wymiarze :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak ktos chce tarcze 348x30 to mam uzywki zalegajace i puszcze tanio. Zalegaja po swapie hebli.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zastanawiam się nad zakupem poniższego zestawu felg i opon (z 2011r.).

Jak oceniacie ich stan, czy można jeszcze na nich pojeździć (bieżnika jest podobno ok 5/6mm).

Z tego co widzę to model tych opon jest dość drogi.

 

Cena za komplet 2200 zł

 

http://imgur.com/a/5mtfh

 

Dziękuję wszystkim za opinie.

Opublikowano
Zastanawiam się nad zakupem poniższego zestawu felg i opon (z 2011r.).

Jak oceniacie ich stan, czy można jeszcze na nich pojeździć (bieżnika jest podobno ok 5/6mm).

Z tego co widzę to model tych opon jest dość drogi (235/45/17 97Y - 860zł, 255/45/17 98Y - 1200 zł) - same (nowe) opony to koszt ok. 4k

 

Cena za komplet 2200 zł

 

http://imgur.com/a/5mtfh

 

Dziękuję wszystkim za opinie.

 

Zależy jak jeździsz ale moim zdaniem te opony spokojnie pożyją jeszcze sezon lub dwa.

Aczkolwiek na mokrym szału się nie spodziewaj.

Ja w swoich letnich mam około 5mm i o ile na suchym jest miód to w deszczu jak na lodowisku ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
No właśnie z tą moją jazdą jest tak że rocznie robię w granicach 5tkm, z czego na zimę mam drugi komplet :)

A jak cena do stanu?

 

Jak by ktoś szukał kompletu lamp black line do E90 (chyba w miarę dobra cena)

 

http://olx.pl/oferta/lampy-black-line-bmw-e90-sedan-CID5-ID8Ayyw.html

Felgi są całkiem ładne ale mają trochę zadrapań.

Opony już parę milimetrów zostawiły na asfalcie.

Jeżeli gość opuści poniżej 2000 to bym brał.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Zastanawiam się nad zakupem poniższego zestawu felg i opon (z 2011r.).

Jak oceniacie ich stan, czy można jeszcze na nich pojeździć (bieżnika jest podobno ok 5/6mm).

Z tego co widzę to model tych opon jest dość drogi.

 

Cena za komplet 2200 zł

 

http://imgur.com/a/5mtfh

 

Dziękuję wszystkim za opinie.

 

 

Kurde na wakacje sprzedałem taki komplet felg z oponami z 11r za 1600zł, myślałem, że to dużo a tu za 2200 chcecie kupowac Oo

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Zegary wersja HIGH na licytacji.

http://allegro.pl/bmw-m3-e90-e91-e92-1-3-licznik-zegary-idealne-bcm-i5023344995.html

 

 

Niedroga, kompletna podsufitka M-Pakiet do e92. Cena dużo niższa od średniej.

http://allegro.pl/podsufitka-bmw-e92-mpakiet-m-pakiet-czarna-idealna-i5014888602.html

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Sa, jest to wersja highline, sa tez od M3 i te wyglądają juz kosmicznie jeszcze z tymi diodami od obrotomierza
Opublikowano

Właśnie wczoraj już widziałem te zegary, nawet pisałem pw do kolegi kri35 czy podejdą do mojego dizla :)

 

Zastanawia mnie tylko fakt, czy w wersji high nie powinny mieć po środku większego wyświetlacza? Te z aukcji mają zwykły.

 

Wg mnie powinny być takie (może wychodziły też z "mniejszym" wyświetlaczem):

 

http://imagizer.imageshack.us/a/img132/8179/20130118150618.jpg

 

PS. kubaj123, dzięki za foty na maila.

Opublikowano
właśnie też mnie to troche dziwiło, żę ten wyświetlacz jest "pojedynczy" a nie "podwójny"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie,w aukcji NIGDZIE nie jest napisane,że to wersja HIGH.Wiem,bo to zmodzone zegary z mojego auta :roll:

żeby zmienić vin trzeba przeprogramować eeprom.samym kodowaniem vinu się nie zmieni.

Opublikowano

Tak mi się wydawało że gdzieś je już widziałem :) ogólnie fajnie wygląda to podświetlenie.

 

Ale jak już jesteśmy w temacie zegarów, to znalazłem coś takiego jak poniżej -te są już chyba w wersji HIGH. Pytanie tylko czy są to zegary do wersji z manualem czy automatem (może to nie ma znaczenia?), no i kolejne pytanie czy jak obecnie mam 260 na liczniku, to czy mogę zmienić na 280?

 

http://allegro.pl/bmw-e90-e91-diesel-zegar-licznik-zegary-europa-i4995270474.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znając przygody z zegarami mojego kolegi w Bmw E39, to same kodowanie nic nie da. Kolega kupił w sumie chyba 3 zegary, zanim trafił na taki, który działa - ale i tak wszystko nie było na 100%.

W E9x pewnie łatwiej nie będzie - no chyba że coś się zmieniło i jest łatwiej niż w starszych modelach.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

 

Pisz do kolegi kulfon3 on u siebie takie montował.

Żeby zmienić VIN w zegarach trzeba je oddać do fachowca, natomiast jeśli zegary mają mniejszy przebieg niż Twoje auto to wtedy same przyjmują wartość z auta.

Jeśli będzie zły VIN to mogę się świecić alarmy na zegarach.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.