Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego karlos108 takie kombinacje z rzeczoznawcami dokladaniami licznika itp były by na miejscu ale z samochode za 100 tys a nie za e 60 za 23 tys co jedynie mozna znalesc e 39 w bardzo dobrym stanie za ta kase po drugie jak napisał forumowicz Dexx o promowaniu dobrego wizerunku kierowców BMW jak mamy go promowac jak kupujemy szroty na kółkach i robimy tylko wygode niemca bo pozbywają sie szajsu ze swojego rynku a polacy sciągając zalewaja nasz ZŁOMEM

to absurd kilka tysciecy razy niejeden forumowicz powtarzał NIE MA OKAZJI!!!! a samochody tego pokroju za taką cene to tylko skarbonka bez dna :!:

Opublikowano

Kolego dexx tak jak napisali koledzy, to auto ma wiecej niedociągnięć. Najlepiej jedz, obejrzyj a sam się o tym przekonasz. Jeśli ci się nie chce, lub nie masz czasu to zleć oględziny jakiejś firmie specjalizującej się w sprawdzaniu aut. Za ok 180 zł dostaniesz raport na maila co jest z autem nie tak.

Uwierz mi że za ok 5000 euro nie znajdziesz w Niemczech e60 z takim wyposażeniem, przebiegiem i takimi uszkodzeniami nawet w silniku 2,2 m54.

W Briefie figuruje właściciel prywatny czy firma ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.Ps.za bmw e60 2007 rok po lf 3.0d zaplacilem akcyzy 1800zl pozdrawiam!

OK, jeśli z akcyzą było jak piszesz to jaką kwotę zakupu auta miałeś wpisaną na umowie/fakturze za to 530d 2007 lci ? Rozumiem że dowód zakupu miałeś oryginalny i oryginał przedstawiłeś w UC ? :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dexx, jedź i zobacz to auto na żywo, bo uszkodzenia o których pisze właściciel pewnie są bardziej rozległe niż on to przedstawia. Chociażby tylny zderzak nie jest "delikatnie zadrapany", tam już coś było rzeźbione - widać nawet na fotkach.

 

No w końcu ktoś napisał to co może być najważniejsze w tym wszystkim. Nie wierzę, w to co opisał sprzedający. Z jakiegoś powodu nie ma zdjęcia pod maską. Przód jest na bank podpicowany żeby wszystko ładnie wyglądało. Pamiętamy przecież zapewne wszyscy, że E60/E61 ma cały przód aluminiowy. Tam naprawa wyjdzie dużo więcej niż w teorii. Jakby było tak łatwo to by handlarzyna cwaniaczek naprawił to w 3 dni (bo przecież ma zderzak pod kolor) i sprzedawałby rodzynka, igiełkę dużo drożej.

 

A dolną osłonę to pewnie wiatr zwiał tak pędzili tym autem do Polski, a nie dlatego że dzwon był większy niż handlarzyna opisuje. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.