Skocz do zawartości

[530d]Odcina moc,długo kręci na ciepłym


aquarel

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy proszę o interpretację ,pompa progowa nowa ,testy przelewowe zrobione i jest ok, korekty odchyłka max -2.30 na zimnym do -1.40 na ciepłym na 2 wtryskach ,odcina moc po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy,długo pali na ciepłym na zimnym jest ok.

 

http://imageshack.com/a/img845/4952/zr9y.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To wygląda na błąd skaczącego ciśnienia na listwie wtryskowej, a ponadto dziwnie niskie ciśnienie z progówki w pierwszym przypadku 2,83 bar.

W pierwszej kolejności sprawdź w live data ile daje progówka podczas jazdy, jeśli będzie ok, to zrób test z ogranicznikiem ciśnienia za progówką (poszukaj na forum o co chodzi z zaciskaniem węża), a jeśli dalej nie będzie rezultatu, to pozostaje chyba już tylko podmianka czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej.

Jakiej firmy pompę progową założyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał pierburg ,wydaje mi się że może to ma coś wspólnego z ostrym butem obroty prawie 3800 stąd spadek ciśnienia progówki o ile takie może mieć miejsce ,pierwszy błąd zapisany jest z przed 1tys km ,wczoraj wyskoczył znowu na trasie delikatne przyspieszenie i odcinka mocy jazda max 120km/h .Zastanawia mnie parametr Einspritzmenge (ilość wtryskiwanego paliwa).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego,

temat spadków mocy przy większych prędkościach przerabiałem u siebie...

raz przy 160 odcinało,

raz przy 130 a czasami nawet przy 120

i jechała jakby turbina nie dawała ciśnienia...

co ja sie nie nacudowałem...podciśnienia wymieniałem, elektrykę sprawdzałem, łoptaki...

a diagnoza banalna do ogarnięcia w 1h dla kogoś kto nie jest specem od mechaniki - zapchany filterek zaworu sterującego EGR.

poniżej link do sprawy.

spróbój od tego zacząć, nic nie kosztuje, a na pewno nie zaszkodzi.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=225547

 

Co do odpalania na ciepłym... niestety nie pomogę...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymieniłeś progową na pierburga to ogranicznik ciśnienia do wymiany ale dla pewności daj jeszcze live data z silnika

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest najgorzej ale jak zmienisz zawór to się jeszcze poprawią

to 4 tyś obrotów to na postoju czy pod obciążeniem bo wygląda jak na postoju?

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na postoju to sobie można testować, jak odcina moc w czasie jazdy, to jaki sens testować silnik "na luzie"?

Nic ci nie da gazowanie go pod 4 tyś jak nie ma obciążenia.

Korekty wcale nie są takie wesołe, tylko 6 cylinder mieści się w normie.

Wymień sobie ten ogranicznik, i sprawdź auto pod obciążeniem, czyli zagrzać motorownie i jazda, wtedy jest sens patrzeć na ciśnienie paliwa, powietrza, etc.

Korekty możesz sobie po wszystkim wyzerować, i poczekać aż ustawią się na nowo, chociaż nie sądzę że będzie jakaś znaczna poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka informacji do tematu ,a więc zaworek zmieniony mój przepuszczał we dwie strony ,i nowe wartości

na obciążonym nie da się odczytać korekt, wartości wskakują na 0 nie wiem czy tak mam być czy to wina programu w co wątpię ,ale do rzeczy:

 

na jałowym korekty

 

http://imageshack.com/a/img842/5049/zyvp.png

 

live na jałowym

 

http://imageshack.com/a/img203/2192/qab0.png

 

live na obciążonym około 4tys 3 bieg

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/203/5kec.png

 

różnice kolosalne na + wielkie dzięki koledzy za wsparcie :cool2: ,ale błąd powrócił i to kilka razy dzisiaj deptałem ze 4 razy i wywala częściej jak przedtem i na ostatnim teście obroty max 3 tys i odcinka mocy ki ch..j się dzieje, zostają jeszcze : zawór na listwie, zawór na pompie cr,wtryski coś czuje że na stół trzeba będzie je posadzić no i pompa paliwa w zbiorniku co sądzicie o tym ostatnim ?

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/856/dhgu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal za małe ciśnienie wstępne, albo czujnik ciśnienia na filtrze paliwa do wymiany, albo czujnik na listwie CR lub regulator ciśnienia przy pompie CR

obstawiam regulator ciśnienia

żeby dokładnie stwierdzić musiał byś dać live data podczas przyspieszania ale live a nie skrinszot ( przyspieszanie od 1200 obr do 4000 )

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załapałem kolegę przed chwila który ma takie same auto i zmienianą pompę progową tydzień temu na boscha ,auto jeździ bardzo dobrze i nie odcina mocy jak u mnie ,a wartości progówki są prawie takie same wiec problem leży gdzie indziej :?

 

http://www.youtube.com/watch?v=DBuM4wG4UAw&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę progową masz dobrą miałem podobny problem niskie ciśnienie na listwie...

okazało się że padł pierwszy wtrysk, na impie wtryski były ok

obstawiam że padł ci któryś wtrysk jeżeli masz możliwość podmień wtryski i zobaczy czy jest różnica ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.