Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jak nie masz stałego upustu to cena ok.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy, przy jakim przebiegu kończą Wam sie tarcze z przodu i z tyłu?

 

Wiem ,że to zależy od stylu jazdy, ale warto wiedzieć jak to wyglada w innych przypadkach.

XmaX
Opublikowano

Przód, pierwsza wymiana klocków przy 35 tyś. tył przy około 45 tyś. W tej chwili mam przejechane 80 tyś. i lada chwila przód będzie do wymiany :(

Dla porównania w A5 mam w tej chwili 70 tyś. przejechane, klocki jeszcze oryginalne i w najbliższym czasie nie zanosi się na wymianę :)

Opublikowano

Przy tym samym stylu jazdy ?

taka różnica w trwalosci?

Kurde aż nie możliwe.

 

Ps. Tarcze wymieniłeś razem z klockami czy jeszcze masz pierwsze przy takim przebiegu ?

XmaX
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ja ostatnie 3000 robiłem 12 tysięcy km :)
Opublikowano
Przy tym samym stylu jazdy ?

taka różnica w trwalosci?

Kurde aż nie możliwe.

 

Ps. Tarcze wymieniłeś razem z klockami czy jeszcze masz pierwsze przy takim przebiegu ?

 

W F25 70% przebiegu to autostrady w Audi na odwrót, wcześniej miałem RAV4 sprzedałem z przebiegiem 90 tyś. klocki fabryczne :cool2:

E90 do przebiegu 100 tyś wymieniłem 2 komplety z przodu i 1 komplet z tyłu.

 

Jeszcze mam tarcze oryginalne, ale przy najbliższej wymianie muszę wymienić komplet klocki+tarcze.

Opublikowano

dzięki za odpowiedź na moje pytanie.

 

A zadałem je, zaraz po rozmowie ze znajomym, który powiedział mi, że on już przy przebiegu 60 000 km założył 2gi komplet hamulców. :shock: - czyli już 3ci w tym samochodzie.

 

No zdębiałem.

XmaX
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mi pokazuje wymiane klockow za 2900km. Robilem serwis tydzien temu i dowiedzialem sie ze jest ich z tylu jeszcze 1/3 a z przodu kolo polowy. Do wyminy to klocki tylne. Czy to normalne? Jakie polecacie do indywidualnej wymiany? A jakie w ASO? Czy ASO mocno kasuje za same klocki i robocizne?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie pierwsza wymiana od nowego była przy 35 k co było lekkim zaskoczeniem. Przód mam do robienia już wkrótce bo wg czujnika pokazuje 3k. Mam teraz przejechane 51k.

W zaprzyjaźniony warsztacie powiedzieli mi że klocki zamienniki ale tarcze tylko oryginalne.

Opublikowano
Panowie a ja posiadam x3 i ma 32 tys przelotu i skonczyly sie z tylu klocki.... Teraz mega ważne pytanie.. Czy jeżęli sam wymienie to strace gwarancje czy bez obaw o gwarancje moge samemu wymieniac??
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaczynam podejrzewać, że te klocki w X3 to jak "tonery startowe" w drukarkach. Mając teraz SUVa innej marki (2 tony masy + okazjonalnie przyczepa z koniem) wymieniłem klocki po 70 tys.! W E83 też wytrzymywały tyle.
Opublikowano
U mnie w F25 przy 31kkm komputer pokazuje klocki z tyłu do wymiany za 1800 km. Jako że użytkuję zarówno E83 i F25 to stwierdzam że klocki w F25 to jakaś tragedia (na klocku widać napis textar) aby trzeba je wymieniać przy tak małym przebiegu. W E83 wytrzymały mi 45 kkm.
Opublikowano
Wystarczy poczytac skrajnie odmienne opinie ,zeby utwierdzic sie w przekonaniu ,,jak dbasz tak masz'' :wink:
Opublikowano
U mnie w F25 przy 31kkm komputer pokazuje klocki z tyłu do wymiany za 1800 km. Jako że użytkuję zarówno E83 i F25 to stwierdzam że klocki w F25 to jakaś tragedia (na klocku widać napis textar) aby trzeba je wymieniać przy tak małym przebiegu. W E83 wytrzymały mi 45 kkm.

 

To że tak pokazuje to tylko kalkulacja. Może jeszcze długo tak pojeździsz "zanim dojdzie do blaszki"

Dla pocieszenia też dodam że przód dłużej wytrzymuje w tym autku

Opublikowano
niestety wygląda na to że tył jest na wykończeniu a przód jeszcze trochę pojeździ, autko użytkowane raczej energicznie przez połówkę
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, czeka mnie zmiana tylnych ciężarków. Co byście brali?

- ATE

- Textar

- Zimmerman

- Inne (typu ebc, ferodo etc)

:?:

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zamowilem klocki ATE na tyl. Zamowilem tez jakis czujnik zuzycia ktory jest podobno jeden na jedna os. Czy ktos wie jak i gdzie go zamontowac. Moze jakis schemacik , rysunek? Zapalila minsie informacja ze musze wolno jechac bonhamulce minsie z tylu skonczyly. Zastanawiam sie czy ma to wplyw na gwarancje w chwili gdy mam connected drive i serwis otrzymuje rozna info od samochodu. Ale klocki moge sobie wymienic chyba samemu i nic z gwarancja nie ma to wspolnego? Czy sie myle:)?
Opublikowano
A i jeszcze jak zlikwidowac inspekcje od hamulcy tylnych. Czy po wymianie i poprawnym zamontowaniu tego czujnika sama sie zresetuje i ustawi na odpowiednim poziomie?
Opublikowano
ATE już są i inspekcja skasowana własnoręcznie :). Koszt klocków z czujnikiem i wymiana to 350zł brutto z faktura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.