Skocz do zawartości

odpalanie na mrozie ...


Staszek82

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy dzisiaj odpalając auto o godzinie 1 w nocy przy -15stp jak podgrzewanie świec zgasło auto nie chciało odpalić jak by aku rozładowany,po dłuższym kręceniu odpaliło,zgasło i potem jak odpaliłem to odpaliło i podwyższonymi obrotami... dla czego tak? dodam,że przy uruchamianiu w test 9 napięcie spadło do 8.9 a po odpaleniu 14.2

 

świece grzeją,sterownik świec nowy.. brak błędów w inpa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z kąd my to wiemy czy masz rozladowany.Piszesz,że wkońcu odpaliła więc to nie aku.U mnie dziś było -17 a mam nowe aku świece i sterownik i też odpaliłem za 3 razem bo gasła.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie miałeś napięcie w teście przed odpaleniem?

Jak przy odpaleniu tak mocno napięcie spadło - do 8,9V to w aku prąd rozruchu chyba powiedział papa.

Ładuj z 24h aku i potem zobacz jak sie bedzie zachowywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sporych mrozach pomaga grzanie a dwa razy,tzn.czekasz az zgasnie kontrolka,wylaczasz zaplon i powtarzasz operacje. Dawno temu kiedy jeszcze mialem diesla czesto robilem tak przy temperaturach ponizej -15°. Dwa,trzy grzania i auto odpalalo od strzalu.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sporych mrozach pomaga grzanie a dwa razy,tzn.czekasz az zgasnie kontrolka,wylaczasz zaplon i powtarzasz operacje. Dawno temu kiedy jeszcze mialem diesla czesto robilem tak przy temperaturach ponizej -15°. Dwa,trzy grzania i auto odpalalo od strzalu.

tak jak napisałeś ''dawno temu''.Wystarczy jedno grzanie a jak nie odpali to mamy nie sprawny układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierd.... Ziomek, ty jesteś naprawdę taki głupi, czy tylko tak udajesz? Naprawdę nie widzisz ciołku, że jest co drugi temat teraz o odpalaniu? Tak ciężko doczytać, że albo sterownik albo świece albo zapowietrzanie się układu paliwowego? Czy to też cię przerasta i będziesz szukał dziury w całym jak w temacie o "strasznie poważnym wycieku kropelki oleju"?

 

Weź się k... za czytanie, a nie zadajesz po raz setny te same tępe pytania. A potem weź się za robotę, bo póki co to nic a nic nie zrobiłeś jeszcze.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego potwierdzam tak jak koledzy pisza niesprawny uklad ja wczoraj w swojej zmienilem swiece wezyki przelewowe i podkladi pod wtryskami jedna mialem walnieta tak ze rano na zimnym robilo mi cap cap cap :D Po tym zabiegu auto pali po jednym grzaniu jak zyleta i nie gasnie ani razu a w nocy bylo -17. Sprawdz uklad a co do gasniecia to pewnie sie zapowietrza lub masz paliwko lipne albo wschodnie :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aku był ładowany 13h.. w teście 9 kluczyk na zapłon jest 11.9 przy rozruchu spada o 8,9 po rozruchu 14.2

 

Kolego jeżeli po 13h ładowania aku ma 11,9V to jest nadal rozładowany - szlak go trafił.

Spróbuj go jeszcze zreanimować ( ładowanie na małym prądzie ~24h) ale raczej małe szanse.

Aku w pełni naładowany ma napięcie od 12,6-12,8V.

JAk aku ma napięcie 12,2v to jest już rozładowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk aku ma napięcie 12,2v to jest już rozładowany.

Dziwne masz trochę te informacje. Bo u mnie aku naładowany miał powyżej 13V, a jak miał 10,8V to go jeszcze dałem radę odpalić. Niestety i tak prawdopodobnie mam walnięty, bo po dwóch dniach miałem już padnięty, w czwartek naładowałem a dziś już był rozładowany, mimo że nie jeździłem autem nigdzie.

 

Chyba, że to są parametry dla diesla, gdzie 12,2V to rozładowany aku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aku był ładowany tak no okolo 12/13h przez pierwsze 3h prądem 5A bo aku ma 80a po 3h podwyższyłem na 7A i tak już zostawiłem od godziny 11.Patrząc o godzinie 20 wskazówka na prostowniku spadła z 5tki i do Zera zostały jeszcze 3 kreseczki(MOCY JUŻ NIE DAŁO SIĘ PODRKĘCIĆ POKRĘTŁEM BY NP ZNÓW DOŁADOWYWAŁO GO OD NP 7A tylko pokrętło już było na full i zostały 3 kreseczki do końca to go odłączyłem bo musialęm prostownik już oddać

 

i po naładowaniu 11.8/11.9 z porywem do 12.0 jest jak kluczyk na zapłon po rozruchu 14.1 14.2 jest a w ten mróz jak nie chciał odpalic to do nie pamiętam już albo 8 albo 0.8 spadło

 

po 13h miałęm tutaj kreske:

 

http://i40.tinypic.com/258nl8w.jpg

 

a ładowanie ustawione na tej skali:

 

http://i43.tinypic.com/24qseoi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk aku ma napięcie 12,2v to jest już rozładowany.

Dziwne masz trochę te informacje. Bo u mnie aku naładowany miał powyżej 13V, a jak miał 10,8V to go jeszcze dałem radę odpalić. Niestety i tak prawdopodobnie mam walnięty, bo po dwóch dniach miałem już padnięty, w czwartek naładowałem a dziś już był rozładowany, mimo że nie jeździłem autem nigdzie.

 

Chyba, że to są parametry dla diesla, gdzie 12,2V to rozładowany aku :D

:duh:

Proponuje kolego doczytać w tym temacie :cool2:

Akumulator ma 6 cel.

Każda naładowana ma 2,1V x 6 = 12,6V

Aku można naładować nawet do chyba 2,45V każdą z cel, wiec sie nie dziw ze twój miał po ładowaniu 13V :shock:

Komp odcina zapłon w E46 chyba ponizej 10V wiec przez to Ci zakręcił.

Sprawdź upływ prądu, ale jak jest ok to mozesz sie szykować do wymiany aku, bo z tego co masz juz nic nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyć opcji szukaj, albo poszukać sobie pliku pdf "Sam naprawiam BMW e46" i trochę poczytać w końcu oraz parę rzeczy na spokojnie sobie przyswoić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Często też elektryczny podgrzewacz płynu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście - wyciągnij z auta odpinając najpierw - potem +. W buni skasuje sie tylko licznik i spalanie na kompie :wink:

Odkręć korki sprawdz stan elektrolitu i ładuj małym prądem ~24h może sie zregeneruje.

Jak nie musisz to nie wkładaj go do buni -zmierz jakie ma napięcie. Na drugi dzień idz i jeszcze raz zmierz napięcie. Będziesz miał obraz czy to aku padł, czy też cos w buni żre ci prąd.

Jak bedzie upływ prądu w buni -to jedz do elektryka żeby sprawdził co żre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.