Skocz do zawartości

Staszek82

Zarejestrowani
  • Postów

    194
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ALPINA

Osiągnięcia Staszek82

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Raczej koryto .. nie jest takie drogie
  2. Podszybie opis działa/uszczelnienie 1.Zamów kołeczki podszybia 51718234698 7 sztuk dodatkowo taką uszczelkę wymień sobie ramienia 51718233437 około 10zł następnie zdemontuj podszybie i pod tym plastikowym podszybiem masz uszczelkę,zedrzyj ją,dokładnie odtłuść rozpuszczalnikiem czy czymś innym by cała z klejem zlazła zakup uszczelkę okienną w kształcie litery D dość grubą i klei nie na rynienkę!! tylko tutaj na podszybie na ten plastik gdzie stara była(już się na tym przejechałem) i tyle :cool2: możesz mieć efekt jeszcze odstającej gumy podszybia od szyby,też to mam ale jak popada deszcz i potem słońce zaświeci:rada jak masz zdemontowane podszybie to tą końcówkę gumową naginaj tak jak byś łuk robił i będzie przylegać a jak trochę odstanie,przygrzeje słońce zrobi się ta guma elastyczna to palcami podociskaj nie do szyby tylko w dół tak jak byś zagiąć chcial
  3. i tu się zgadzam w 100% tak to jest z e46... żeby coś się konkretnie popsuło i było widać dobra to poleciało czy tamto to nie... tuleja na oko będzie git a na prawdę to ona daje takie objawy.. i weż wszystko wymieniaj po kolei :mad2: Jeden już gadał kupił byś sobie honde civic tą nowszą albo octavie do 24tys zł i byś nie wiedział co to forum
  4. ja tam Maniuś nie mam nic do kompa w m47n i wielu posiadaczy też nie ;)
  5. ta i ta nieszczęsna pompa i te mityczne wały pękajace :mrgreen: najlepsze to z diesli wiadomo 3.0 ale z 2.0 definitywnie lift m47n wersja 150km i ta 318d 116km(słabsza ale też CR)
  6. to już na lepszych ekspertów poczekać musisz :norty: Ps;na pewno nie 6 na raz
  7. jak m47n do tego dwa zaworki czyli masz przed 2004rokiem większość możliwych przyczyn,sprawdz to wszystko 1.Rura EGR->INTERCOOLER czy nie dziurawa itp 2.Rura TURBO->INTERCOOLER czy nie dziurawa itp 3.Zawór EGR,zdemontować wymyć,ręcznie rozruszać 4.Elektrozaworek EGR ->WYMIANA NIE BAWIĆ SIĘ W CZYSZCZENIE!!! 5.To samo elektrozaworek od TURBINY ->WYMIANA!!! 6.Czujnik ciśnienia za kolektorem(tutaj przeczyścić bo wymiana trochę kosztowna) 7.Komp tutaj live test -pomiar przepływki sprawna ma po prawej stronie w kolumnie dawać około 1000 do 1250/1300 byle nie wiecej -pomiar przepływki 4 bieg i but ma być ekonomizer na 20l NIE MNIEJ!!! -pomiar TURBO czy nie przeładowuje/nie doładowuje jednym słowem czy turbina nie ospała 1 rubryka w live test prawa strona 8.WĘŻYKI PODCISNIENIA CZY NIE SPARCIAŁE,CZY SZCZELNE
  8. Staszek82

    320i klimatyzacja

    a to 200zł z odgrzybianiem może się dogada
  9. Staszek82

    320i klimatyzacja

    Przyłącze się do tematu..wymieniłem ostatnio chłodnicę klimy na nową behr i tutaj pytanie jaki jest koszt nabicia klimy? od 0 do full?
  10. to i ja się przyłącze do tematu czy jeśli auto a nie wazne i tak nie uzyska człowiek odpowiedz :cool2:
  11. przed kupnem e46 też nad taką myślałem tylko,że z racji wieku mogłem sobie pozwolić na auto do 2.0 silnika
  12. Staszek82

    320d dziwny spadek mocy

    do sprawdzenia przepływka 3 bieg i but i patrzysz czy po prawej stronie jest wartość około 1000! może być trochę wiecej np u mnie jest 1250 kolejno elektrozaworek egr i turbo do sprawdzenia nastepnie czujnik ciśnienia ten za kolektorem inpa i live test aha i ten egr też sprawdz zdemontuj i ręcznie np śrubokretem naciśnij tam w otwór i czy się tłoczek otworzy
  13. ale jak? co nogą przytrzymać??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.