Skocz do zawartości

BMW Rheingold


kris1973

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

A w ustawieniach Rheingolda VCI (u góry klucz ) dałeś na EDIABAS ??? Port com nie ma znaczenia aby był taki sam w EDIABAS /BIN/OBD i w ustawieniach interfejsu, menadżerze urządzeń >Porty com i LPT >USB serial port (COM x) X to numer portu z ediabas bin/obd muszą być takie same od com 1 do COM 9

i pytanie czy ten EDIABAS to 7.3.0 Standard tools 2.12 musi być taki z innymi ISTA nie działa, ponieważ jak INPA to musi działać też rheingold , jest jeszcze możliwość że interfejs nie wykrywa automatycznie samochodu, i to też może z ISTA Rheingoldem być problem .

 

Kolego Lady5 jak tam ICOM się sprawuje ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wiec tak, probowałem na com1 i com9. Komunikat zawsze ten sam.

 

http://i61.tinypic.com/2w72v4i.jpg

(powiekszenie screena > prawym > pokaż obrazek :twisted: )

 

dodam ze testowane na włączonym zapłonie i także odpalonym silniku i nie da rady połączyć

Takie błędy miałem na początku zabawy z Rheigold. Miałem pomieszane w Ediabas.Czyli to co Ci kolega Din76.napisał.Dodam że skorzystałem z opisu kolegi Din76 jak pogodzić ediabasy:

viewtopic.php?f=97&t=223979&hilit=windows+7&start=165

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej pisałem że jak zakupię i przetestuję zasilanie to zdam relację :D . Dzisiaj robiłem aktualizację softu skrzyni biegów w swojej e39 i cały proces zakończony pozytywnie :D. Prostownik(produkt Polski) ma funkcję zasilania z płynną regulacja do 80A. Dodatkowo wyposażony w przełącznik zakresu napięć: 13,7V; 14,1V; 14,4V; 14,9V; 16V. oraz cyfrowy wyświetlacz który na przemian informuje o mocy i napięciu prądu. Podczas pracy z ISTA dałem na 14,4V i dawał radę bez żadnych problemów. Nie jest to urządzenie tak małe i lekkie jak Deutronic lub MST. Prostrownik waży 17 kg ,ale to mi nie przeszkadza bo nie planuję z nim podróżować .Ma służyć w garażu :lol: .Cena 1150zł

http://www.resizer.pl/20709.html

http://www.resizer.pl/20710.html

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego Lady5 :cool2:

 

Ps jak ktoś potrzebuje lanchera do pełnego ekranu w rheingold 3.41 do 3.44 to mogę podesłać, taki jak na tym filmie Rosjanina ISTA Rheingold install

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Mam kabel k+dcan inpa compatibile taki biały z allegro będę chciał podłączyć bmw e90 2006 rok da rade na tym kablu ?

Sciągnałem rheingolda 3.45.40 był spakowany 9 gb podobno trzeba jakiś emulator ściągam ICOM emulator 3.0.3 od młodzika to dobre ściągnałem ? Teraz jeszcze kwestia

 

Jak to wszystko połączyć Standard tools bmw wystarczy ? ma ktoś konkretną instrukcję do tego przypadku bo czytam viewtopic.php?f=97&t=264881 i nie wiem które pominąć kroki które nie.

 

Te wszystkie pliki 33 gb 900 mb itp muszę mieć co ma ziomek w tym filmiku ? https://www.youtube.com/watch?v=qeOerJmraZs

 

Dużo ściągania czy jest jakiś szybszy sposób żeby zobaczyć czy ten kabel będzie działał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Rheingold czyli ISTA D nie potrzebny Loader.Tylko do ISTA P jest potrzebny.Cofnij się o kilkanaście postów w tym temacie i poczytaj.Wszystko jest opisane.Ta wersja co masz powinna po wypakowaniu działać bez instalacji.Wszystko robisz jak w Rheingold 3.41.

powodzenia!

Co do kabla to jak INPA śmiga to reszta też musi(kabel wykrywa zapłon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ustawieniach Rheingolda VCI (u góry klucz ) dałeś na EDIABAS ??? Port com nie ma znaczenia aby był taki sam w EDIABAS /BIN/OBD i w ustawieniach interfejsu, menadżerze urządzeń >Porty com i LPT >USB serial port (COM x) X to numer portu z ediabas bin/obd muszą być takie same od com 1 do COM 9

i pytanie czy ten EDIABAS to 7.3.0 Standard tools 2.12 musi być taki z innymi ISTA nie działa, ponieważ jak INPA to musi działać też rheingold , jest jeszcze możliwość że interfejs nie wykrywa automatycznie samochodu, i to też może z ISTA Rheingoldem być problem .

 

Kolego Lady5 jak tam ICOM się sprawuje ????

EDIABAS - 6.4.7

Standard tools - 2.3.0.

Wiec musze zmienic wersje, skad to ściągnąć?

 

moge prosic o podesłanie tego lanchera??

http://i57.tinypic.com/55eyye.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A w ustawieniach Rheingolda VCI (u góry klucz ) dałeś na EDIABAS ??? Port com nie ma znaczenia aby był taki sam w EDIABAS /BIN/OBD i w ustawieniach interfejsu, menadżerze urządzeń >Porty com i LPT >USB serial port (COM x) X to numer portu z ediabas bin/obd muszą być takie same od com 1 do COM 9

i pytanie czy ten EDIABAS to 7.3.0 Standard tools 2.12 musi być taki z innymi ISTA nie działa, ponieważ jak INPA to musi działać też rheingold , jest jeszcze możliwość że interfejs nie wykrywa automatycznie samochodu, i to też może z ISTA Rheingoldem być problem .

 

Kolego Lady5 jak tam ICOM się sprawuje ????

EDIABAS - 6.4.7

Standard tools - 2.3.0.

Wiec musze zmienic wersje, skad to ściągnąć?

 

moge prosic o podesłanie tego lanchera??

 

Oczywiście rheingold nie bdzie działać z tym ediabasem, (sprawdź pocztę na PW)

Standard tools 2.12 można ściągnąć na chomikuj od Mlodzika1, ale do działanie też inpy NCS i winkfpt trzeba uzupełnić w Ediabas biblioteki w ECU

 

PS. Jak ktoś chce lanchera do isty rheingold dla pełnego ekranu to proszę podać email na PW to podeśle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak ustawić rozdzielczość bardzo ładnie opisałeś wiedz już zrobione :cool2:

Kolega ustawiał nawet o parę liczb mniej i też działa tak że pasek startu jest wolny.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Polecam przeczytać cały temat wie razy pisaliśmy co gdzie jest, i dodatkowo wiele cennych informacji w tym temacie sie przewineło, więc warto cały przeczytać ..

a tu co pisałem do kolegi z forum w sprawie live data ISTA D rheingold

Podgląd bieżących parametrów jest tak samo jak w INPA, rheingold to wyższy poziom diagnostyki niż inpa

jak zrobisz test całego samochodu to nie przeglądaj błędów tylko wybierz listę sterowników , kliknij na silnik i pojawią się zakładki takie jak w inpa druga to live data wybierz które chcesz parametry i na dole po lewej drugi przycisk uruchamia je i zatrzymuje

można też na drzewie po identyfikacji kliknąć sterownik który chcesz wybrać i też pojawi się okno z parametrami bieżącymi,

podobnie jak w dis (dis to starsza wersja ISTA D rheingold) tylko w dis można wybierać ze wszystkich parametrów sterownika, a w ISTA tylko z zespołu parametrów i to jest minus ista, następna zakładka tam to aktywuj czyli uruchamiaj elementy współpracujące ze sterownikiem, np w dde to sterownik świec, świece żarowe , EGR, wentylator chłodnicy , kompresor klimatyzacji itp więc uważaj aby aku nie rozładować jak wszystko uruchomisz, po teście cofaj się i dopiero zaczynaj testować od nowa inny element....

Oczywiście to nie koniec testów w ISTA ale to pewnie po jakimś czasie sam zrozumiesz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może mi ktoś opisać jak zrobić adaptacji vvt? Szykuje się do wymiany i wiem ze trzeba zrobić adaptacje vvt, w inpie nie działa mi coś funkcja wejścia do opcji vvt a w rheingoldzie jak to zrobić?
http://i57.tinypic.com/55eyye.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Funkcje serwisowe > drive > a dalej sobie znajdziesz będzie wypisane VVT ..., po uruchomieniu adaptacji będzie słychać jak się uruchamia .....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos nie umiem... wchodze w funkcje serwisowe lecz nie mam zakladki drive.

wchodze w zakladke Engine...

 

http://i60.tinypic.com/muk742.jpg

 

nastepnie Digital Motor Electronic

 

http://i57.tinypic.com/2d98whd.jpg

 

i wyświetla mi sie taki panel lecz nie moge wybrac zakladki learn VVT...

 

http://i58.tinypic.com/16lco5l.jpg

 

ktoś pomoże?

http://i57.tinypic.com/55eyye.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mam pytanie do kolegów, dziś oglądaliśmy dla znajomego x5 e53, ale w rheinglodzie znalazło, aż 16 błędów, z czego 14 z przebiegiem "-1", co to oznacza? przy sterownikach gdzie nie mógł się połączyć (napęd i pamięć siedzenia kierowcy) był aktualny przebieg... a w pozostałych miejscach -1. Z góry dzięki za pomoc!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dla tych co dopiero się uczą zdjęcia jak konfigurować rheingolda pod ENET dla f-serii

ZGW-SEARCH w EDIABAS\Hardware\ENET\ZGW-SEARCH (uruchomić ze zgodnością ze starszą wersją windows XP SP3) tylko dla sprawdzenia połączenia i spisania IP adresu

Rheingolda konfigurujemy bezpośrednio , ustawienia (klucz na górnej zakładce) ostatnia zakładka VCI confing i zaznaczamy

HO-ICOM/ ENET jak na zdjęciach (tak aby innym prywatnie na PW nie musiałbym osobno tłumaczyć)

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0f4b303bb0b7.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/626784ddf4b1.jpg

 

I konfiguracja dla ICOM

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/869274bcd84f.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1880b048549c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
co do mojego pytania, podpowie kto czemu nie umiem wlaczyc adaptacji?

A Dis -em próbowałeś ? Dis dla twojego modelu E46 to oprogramowanie na czasie jak wyszedł twój model to właśnie DIS używali w ASO do E46

polecam v44 jest do 2005 roku więc wszystko obejmuje, ale wersja DIS V57 też powinna być skuteczna, tylko według mnie DISv44 lepiej, robiłem adaptacje w M47 to nie wszystko w DIS v57 się uruchamiało, a w DIS v44 poszło bez problemów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Kris poszukaj viewtopic.php?f=48&t=236657&start=30#p1842378 ja w tym poście

Kris skoro sprzedajesz icom A1 to ma w F10 NBT i nie działa ci A1 w pełni ??? Kupujesz A3 już czy starszą wersje A2 ??

http://www.aliexpress.com/item/DHL-Free-2015-New-Arrival-BM-ICOM-A3-Professional-Diagnostic-Tool-V1-37-Full-Set/32380096495.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Enet mam i A1, dla moich potrzeb wystarczy. Ja u siebie potrzebuje tylko do diagnozy i zeby cos ew e-sysem zakodowac. Przegladalem ten watek ale nie mam opcji activities ... moze w starszych wersjach bylo. Mam przy dde jako wykonawcze ale korekty wtryskow ni ma :(
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.