Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzieś czytałem , że odpowietrzyć da się w bardzo łatwy sposób .

 

Mianowicie trzeba stanąć pod bardzo stromą górkę - przodem w górę . ( Ja zablokowałem wyjazd z garażu na 30 minut ) .

Po tym odkręcić korek wlewu płynu chłodniczego oraz plastikowe korki do odpowietrzania i zostawić tak auto na jakiś czas .

Opublikowano

Sprawdźcie mi tą temperaturę : ] przy 130-140km/h :lol:

Męczy mnie to.

 

Pod czas odpowietrzenia trzeba również wymusić działanie dodatkowej pompki. W niedziele będę z tym walczył : ] Jeśli uda mi się odpowietrzyć układ z zamontowaną pompką to napiszę krok po kroku co robiłem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie!

Czekam na postepy!

Zaobserwowalem ze jak wlaczam auto slysze czasem bulgotanie przez chwile w okolicy srodka deski w srodku.....

Po drugie jakis cas temu przez jeden dzien ogrzewanie dzialalo wszedzie...a pozniej znowu z jednej tylko...

 

Chyba znaczy to ze musze konkretnie odpowietrzyc uklad...CZekam na DIY jak ktos sie upora z tym calym odpowoetrzaniem!

Dzieki panowie!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Żadnych postępów, udawało mi się kilka razy odpowietrzyć w taki sposób że było ogrzewanie po prawej stronie ale po jakimś czasie zanikało. Płukałem preparatem od Prestone ale bez skutecznie, dla tego pod koniec lata wymienię nagrzewnice.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Odgrzeję temat ponieważ mam taki sam problem, czyli ogrzewanie po stronie pasażera nie działa wogóle, po ustawieniu na 28 stopni leci chłodne powietrze, czy komuś udało się ten problem rozwiązać, w czym leżała przyczyna?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki koszt wymiany, bo wczoraj oddałem swoje auto do warsztatu z takim samym problem i jestem ciekaw ile Ciebie to wyniosło.
Opublikowano
Faktycznie jest to trudna operacja bo trzeba rozbierać całą deskę rozdzielczą żeby dostać się do nagrzewnicy. Ja w końcu odebrałem auto z warsztatu i przyczyną problemu była zatkana jedna strona chłodniczki wewnątrz nagrzewncy przez co nie grzało z prawej strony, z tego co mechanik mówił mogła zatkać się od syfu z np z jakiegoś uszczelniacza. Ja napewno nie dolewałem ale nie wiem co było wcześniej bo auto mam od roku. Ja zapłaciłem w warsztacie 1050 zł, według mnie trochę dużo ale sam bym się tego nie podjął więc szacun dla kolegi Oleg że zrobił to sam bo zaoszczędził sporo. Na szczęście teraz grzeją obie strony prawidłowo.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Odkopię temat

Właśnie padła mi nagrzewnica (parują szyby, śmierdzi płynem chłodniczym, leci para , standardowo nie działa ogrzewanie z jednej strony...) w związku z tym mam pytanie jakia nagrzewnice kupić ? Chodzi mi konkretnie czy rocznik ma znaczenie ? Mam e90 320i z 2006..

 

Pozdrawiam :)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Tez odgrzeje, mam e61 i od strony kierowcy leci tylko zimne powietrze i to tak nagle sie stalo. Pojechalem do pracy ( wszystko ok ), 10h pozniej i juz polowa nie dziala. Zastanawia mnie jedno, skoro nagrzewnica jest jedna to czemu polowa nie dziala, czy to raczej nie wina jakuejs klapy? Pomozcie, narazie jest cieplo, acjak bedzie na minusie to porazks
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam serdecznie. Czy komuś udało się rozwiązać problem z ogrzewaniem w BMW E90? Wczoraj zauważyłem problem, że w mojej 330xi 2007r. Dwustrefowy climatronic ogrzewanie działa dokładnie w połowie samochodu. To znaczy że grzeje po stronie kierowcy, zarówno nawiew boczny, jak i na szybę czy też z kratek na środku kokpitu idealnie działa w połowie czyli od strony kierowcy. Po drugiej stronie, czyli pasażera, niezależnie jaka jest ustawiona temperatura wieje zimne powietrze. Dziś jadąc na krótki odcinku, także nie mam pewności czy dobrze rozgrzał się samochód, ogrzewanie jakby w ogóle nie działało. Od czego zacząć sprawdzać? Może ktoś coś pomóc?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
We wszystkich postach z problemami z ogrzewaniem z jednej strony, problemem okazywała się zakamieniona nagrzewnica. Możesz zrobić taki teścik i podpiąć waż z wodą z jednej strony nagrzewnicy i obserwować czy z drugiej wypływa podobne ciśnienie, jakie dajesz z czystą wodą i jak wygląda woda z odpływu. Ostatnio ktoś opisywał na forum serii 1, że u niego prawie nie było przepływu.
Opublikowano
Ok dzięki. To w takim razie w poniedziałek jadę do mechanika i będziemy działać. Czy żeby oczyścić nagrzewnice trzeba ją wyjąć? Czy można to zrobić skutecznie bez rozbierania połowy samochodu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co czytałem to ciężko to na aucię odkamienić. Najlepiej by było w ocet zanurzyć na dzień i płukać, ale nie wiem czy to da radę. Większość wymienia na drugą sprawną.jeśli to wogóle nagrzewnica.
Opublikowano
Wczoraj już zauważyłem pewną zależność. W tej chwili w ogóle nie ma ciepłego nawiewu. I z tego co zaobserwowałem to jeżeli ustawie niską temperaturę np. 16 stopni i ustawie jakąś siłę wentylatora, to czuć adekwatny do ustawionej siły, nawiew powietrza. Natomiast przy wyższych temperaturach np. 28 i ustawieniu wentylatora nawet na maxa to mimo wyraźnej głośnej jego pracy, powietrze w ogóle w zasadzie nie leci przez kratki nawiewu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.