Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj jako , ze jestem chory mialem troche czasu i przegldalem allegro , otomoto , mobile i autuscout24 .

Zaczolem sie powaznie zastanawiac nad 7er , bo ceny sa dosyc atrakcyjene (moge wydaz na zakup ok 5k ojro , no max. 5200 :mrgreen:) i znalazlem klika fajnych w tej kasie :D

Pytanie teraz jaki silnik silnik...

5,4 V12 odpada od razu... raz koszty :cry: , dwa... nie wiem :mrgreen:

728 za maly :wink:

735 nie wiem sam , pewnie instalka byla by tansza niz w V8 ? duza roznica ?

740i wydaje sie najbardziej rozsadnym wyborem :8)

Co sadzicie o moich przemysleniach na temat motorow ?

Na co uwazac w tych siodemach ? O E32 sie naczytalem , a jak E38.

 

Docelowo szukalbym 740i , tylko automat (to w tym motorze nie problem) , no i musi byc skora , a kolorek czarny , ciemna zielen :mrgreen:

Opublikowano
735 w przypadku E38 to silnik V8 ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
735 w przypadku E38 to silnik V8 ;)

 

To w takim czy jest sens kupowac taki silnik ?

Skoro V8 to gaz w takiej samej cenie co w 740i , tak ?

Opublikowano
Tak ja napisał Niki silnik 3,5 w e38 to własnie v8 i koszty instalacji są identyczne jak w 4,0 :). Jednostka 2,8 jest zdecydowanie za słaba jak do serii 7.
Opublikowano
Tak ja napisał Niki silnik 3,5 w e38 to własnie v8 i koszty instalacji są identyczne jak w 4,0 :). Jednostka 2,8 jest zdecydowanie za słaba jak do serii 7.

 

No to automatycznie 735 odpada.

Czytalem watek o gazie w ktorym wspominasz , ze tez masz i jestes zadowolony , Czy 18 litrow gazu w miescie to realny wynik ?

Opublikowano
Myślę że spokojnie, u mnie w małym mieście mam wynik 16-17l

Kosztowo tak jak 9 litrow wachy (jak jakis Golf 1,6) , zyc nie umierac :mrgreen:

Wiec na silnik jestem zdecydowany , 740i to chyba najlepszy stosunek mocy/osiagow do kosztow.

Jakies bolaczki tego modelu , moze cos z silnikami ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Silnik - jak się da to lepeszy M62 niż M60

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Silnik - jak się da to lepeszy M62 niż M60

 

Z tego co wiem to byl produkowany w 7er w latach 1997-2001 , wiec nie nie stac mnie bedzie na taki model , dla mnie te 5,2 k ojro to juz bedzie maximum :cry:

Opublikowano

Ze wszystkim się tu zgodzę tylko nie z tym że ten silnik (728i) jest stanowczo za słaby jak na ten samochód.

Mój ojciec jeździł tym samochodem 6 lat i mam trochę doświadczenia z tym modelem, o dziwo silnik ten bardzo dobrze radził sobie z tym samochodem na dodatek był bardzo oszczędny.....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Ze wszystkim się tu zgodzę tylko nie z tym że ten silnik (728i) jest stanowczo za słaby jak na ten samochód.

Mój ojciec jeździł tym samochodem 6 lat i mam trochę doświadczenia z tym modelem, o dziwo silnik ten bardzo dobrze radził sobie z tym samochodem na dodatek był bardzo oszczędny.....

 

Wkoncu przyspieszanie ksiazkowe (728iA) miesci sie w 10 sec. wiec jest to w miare dynamicznie , 740iA uzyskuje wynik 7,4 sec. co juz jest lepsze nawet niz 325i Coupe :D

Teraz jeszcze pytanie czy zastanawiac sie nad "iLA" , bo tez pojawiaja sie takie oferty , a dluzsze wersje maja lepszy wypas...

Opublikowano
Teraz jeszcze pytanie czy zastanawiac sie nad "iLA" , bo tez pojawiaja sie takie oferty , a dluzsze wersje maja lepszy wypas...

 

lepszy wypas, ale sa troszeczke inne od normalnych. jak coś się stanie, to o znalezieniu używki tylko mozna pomarzyć. tylko ASO...

Opublikowano
Teraz jeszcze pytanie czy zastanawiac sie nad "iLA" , bo tez pojawiaja sie takie oferty , a dluzsze wersje maja lepszy wypas...

 

lepszy wypas, ale sa troszeczke inne od normalnych. jak coś się stanie, to o znalezieniu używki tylko mozna pomarzyć. tylko ASO...

 

Z blacharka moze byc problem , ale z mechanika , zawieszeniem to chyba to samo ?

Opublikowano (edytowane)
Tak ja napisał Niki silnik 3,5 w e38 to własnie v8 i koszty instalacji są identyczne jak w 4,0 :). Jednostka 2,8 jest zdecydowanie za słaba jak do serii 7.

 

nie sa inentyczne, w trasie 740 pali 1.5-2 litry wiecej

 

zrobisz 740 8.6 litra na stowke?

 

735 tyle robi, i to nie gdy resetujesz jak sie rozpedziesz tylko jak ruszysz z miejsca, oczywiscie jak jedziesz specjalnie zeby tyle zrobic

 

normalnie pali 10.5 na trasie

 

Jelito ma e32 z sllnikiem m60 i ktore wazy ze 200kg mniej od e38

oraz ma inna skrzynie, a to raczej ma wplyw na spalanie i nie mozna na tej podstawie wyciagac wnioskow ile moze palic e38

 

poza tym wartosci spalania w miescie w ogole nie sa miarodajne, bo miasta sa rozne, godziny przejazdu sa rozne, i dlugosc jazdy w miescie jest rozna

 

wyniki dla tras, to jest miarodajne porownanie spalania

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Jesli chodzi o czesci blacharskie do Langa to nie jest tak zle.

 

W okolicach Gdanska, tj w Straszynie (jak ktos chce dokladny adres to musialbym poszukac) :8) sa goscie, ktorzy woza Beemy z Angli, a E32 i E38 to wlasciwie tylko 750 lang i wszystko na czesci, maja chyba wszystko co potrzeba

sam bralem z takiej (fajny egzemplarz - podobny wypas jak u Nici`ego na zdjeciach, tylko bez przedzialu silnikowego :duh: ) lampki z tylnych drzwi, nie pasowal tylko przełącznik od automatu, kostka odwrotnie

Opublikowano

ja rowniez przymierzam sie do E 38,

 

rozgladam sie wlasnie za 3.5 V8, dolozylbym do tego gas, widzialem takiego jednego langa w 3city, tylko troche duzo wolaja

 

a ostatnio zastanawiam sie nad 725 TDs, widzialem fajna z 98 roku

wiem, ze 143 kuce to troche malo, ale chodzi mi bardziej o komfort niz osiagi, raczej sporadycznie bede sprawdzal soiagi, a wydaje mi sie ze powinno to wyjsc dosyc ekonomicznie.

 

Jezdzil ktos takim??

Opublikowano

tdsy 2.5 sa awaryjne, nie pakuj sie w uzywanego diesla

 

tym bardziej w takim aucie, strasznie wysilony bedzie ten tds

 

pozornie zaoszczedzisz 2-3 litry na 100km, ale oddasz 5 razy wiecej na naprawde tego tdsa

 

 

poza tym bedziesz mial problem ze sprzedaza

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
To już lepiej kup 728i :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
ja rowniez przymierzam sie do E 38,

 

rozgladam sie wlasnie za 3.5 V8, dolozylbym do tego gas, widzialem takiego jednego langa w 3city, tylko troche duzo wolaja

 

a ostatnio zastanawiam sie nad 725 TDs, widzialem fajna z 98 roku

wiem, ze 143 kuce to troche malo, ale chodzi mi bardziej o komfort niz osiagi, raczej sporadycznie bede sprawdzal soiagi, a wydaje mi sie ze powinno to wyjsc dosyc ekonomicznie.

 

Jezdzil ktos takim??

 

Ja kiedys jechalem jako pasazer w wersji z automatem , osiagi nie sa porazajce , ale spalanie pewnie bardzo male i to jeszcze latwo dostepnej taniej ropy :wink:

Tez myslalem o 3,5 , ale czy to ma sens jak tyle samo kosztuje zagazowanie 740i :think:

Opublikowano

Ja mam E38 740 4,0 na instalacji PRINS.

Spalanie w trasie min 14,5

W małym mieście 20-25 LPG oczywiście.

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Opublikowano

A orientuje sie ktos czy sa problemy z wypasem ? Bo jest tego troche i ma sie co psuc .

Czy psuja sie xenony , ogrzewanie foteli itp. ?

Opublikowano

Hej,

 

ja sobie niedawno przywiozlem E38 740iA, od razu zagazowalem (z polecenia kolegi SAYGON'a).

 

Instalacja KME.

 

Spalanie w trasie przy wysokiej sredniej (rzedu 100-120) waha sie w granicach 14l, spalanie w miescie okolo 18l (jezdze normalnie, lubie wystartowac lecz w miescie nie przekraczam 140).

 

Bolaczka tych samochodow (o ile mowimy o bezwypadkowych) to poprzepalane wyswietlacze zegarow, poza tym...chyba nie maja jako takich typowych wad.

 

Wg mnie za 5 tys E ciezko bedzi Ci znalezc ladny egz tym bardziej juz 4,4. Za ladne 7 z 4,4 trzeba zaplacic kolo 10tys, chyba ze ma jakas wade (np przebieg 500tys ustawiony na 178)....

Opublikowano
pozatym 3.5 to silnik M62 nowszej konstrukcji a 4 literki to M60 także ten sposób myślenia ze to V8 i to V8 to lepiej wiziąść te 4 jest troche skrzywiony. Podobno silniki M60 maja problemy na biegu jałowym i coś nierówno pracują w silnikach M62 dopracowano to, także ja bym polecał 3.5 l M62 ze steptronikiem. W M60 4l pewnie jescze bedzie starszy automat.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

ja wyszedlem z tego samego zalozenia co barto

 

735 dostaniesz w nowszym roczniku niz 4.4l za ta sama cene

 

a jakbys chcial 740 tansze, to do 96 to masz stara skrzynie

 

osiagi 735 sa naprawde niezle, ktos kiedys zapuscil tutaj filmik jak to startuje do 100km/h to wielu sie zdziwilo

 

choc ja nie pogardzil bym 740 750 :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
pozatym 3.5 to silnik M62 nowszej konstrukcji a 4 literki to M60 także ten sposób myślenia ze to V8 i to V8 to lepiej wiziąść te 4 jest troche skrzywiony. Podobno silniki M60 maja problemy na biegu jałowym i coś nierówno pracują w silnikach M62 dopracowano to, także ja bym polecał 3.5 l M62 ze steptronikiem. W M60 4l pewnie jescze bedzie starszy automat.

 

Tak , ze wszyskim sie musze zgodzic , nowszy motor musi byc lepszy to oczywiste .

Mnie stac na 740i M60 , jak bym nie chcial to i tak nie kupie sobie M62 :cry:

Poza tym zawsze marzylem o dokladnie takim aucie z napisem z tylu 740i , no moze nieco bardziej 750i i zdradzajac marke 600 SEL (W140) :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.