Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dziś wieczorem jadąc do domu poczułem dwa szarpnięcia do tego zwiększył się świst w silniku i spadła moc nie mogłem przyśpieszyć .... co może być czyżby turbo siadło czy może jakieś podciśnienie spadło ? Proszę o radę !!!!!!
Opublikowano
Turbina w silnikach m47 to normalka . Regeneracja , filtry , plyny , robota 2000 pln . :) I dalej będzie radość z jazdy :)
Opublikowano
Oj, jak się tego porządnie nie zrobi to radości nie będzie. A są tu tacy co po dwa - trzy razy wymieniali turbo. Jeśli ktoś chce jeszcze długo jeździć to warto kupić nowe turbo, a nie regenerowac, bo często są problemy po regeneracji.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

zaczyna się . zaraz będzie dyskusja regenerować czy nowe.

 

Ja kupiłem nową za 3600 i śmigam . całość wyszła ponad 5 tys bo ja poszedłem szeroko i sprawdziłem cały silnik, kupiłem nowe węże do turbo i zrobiłem przegląd auta.

Polecam zdjąć miskę olejową i zobaczyć co tam jest , dodatkowo poczyścić wszystko w dolocie itp.

Opublikowano
Witam ponownie i mam jeszcze jedno pytanie bo gdzieś wyczytałem że wyrzucenie klapek z kolektora ssącego może spowodować awarię turbiny jeśli tak jest to dlaczego ?, pytam ponieważ wyrzuciłem klapki jakieś pół roku temu ... i szukam przyczyny .. niestety przed świętami jesteśmy wszyscy i nie było mnie stać na nową i zdecydowałem się na regeneracje... w najgorszym wypadku wymienię ją przy następnej ewentualnej awarii .
Opublikowano
Ja tak zrobiłem i niestety skończyło się na nowej wiec aby nie generować kosztów lepiej wstawić od razu nową z nowymi przewodami , filtrami , olejem , zaciskami i całym zestawem montażowym . Róbcie jak chcecie ale jeśli zależy Wam na następnych kilkudziesięciu tysiącach bez awarii turbiny to tylko nowe turbo i dobry montaż .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Już wszyscy pochowali turbinę, ale jaka naprawdę jest diagnoza? Może to tylko wąż pęknięty od powietrza?
Pozdrowienia od lenia
Opublikowano (edytowane)
1200 dobra regeneracja . Kupowanie nowej jest bez sensu bo i tak padnie w M47 .

 

Niby dlaczego..?? wszystko zależy od tego jak dbamy o suszarkę. moja ma już naśmigane 260tys i ma się bardzo dobrze.

fakt że zaczyna delikatnie puszczać olej ale już ma prawo z takim przebiegiem.

Jeżeli padnie w najbliższym czasie będę regenerował. W Katowicach za kompleksową usługę czyli wyjęcie regeneracja i wstawienie dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. chyba trochę więcej niż nowy oryginał... ato wszystko za 1400 plus robocizna wyjęcia w włożenia.

 

Klapki wywaliłem u siebie przy 250tys przebiegu. człowiek zdziwiony był ze jeszcze są na swoich miejscach :? a mi poprostu zapomniało się o nich :duh:

Wszyscy znawcy BMW zapewniali mnie że usunięcie nie będzie miało negatywnego wpływu na nic. Ja do końca nie jestem do tego przekonany po usunięciu zaczęły mi się problemy z dpf'em może to zbieg okoliczności a może nie, nie wiem

 

Usunięte klapki, 4tysie przebiegu DPF zabity, wypalanie U Rogera, i po 3tys znowu zabity

 

Po świętach pomykam do Rogera na ponowne wypalanie i szukanie powodu dlaczego znowu się zapchał.

 

Aha Akcja wypalania w opocznie zakończyła się klęską, wydaje mi się że doktor Radek nie do końca wie o co chodzi z tym wypalaniem

Nie wypalił nie skasował o tyle uczciwy :cool2:

Edytowane przez camel1010
Opublikowano

Zapchanie DPFA jest zazwyczaj skutkiem nadmiernego "dymienia" którego nie widać, więc przyczyn może być kilka.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Widzę że czytanie boli, ale biznes jest biznes dla firm regenerujących. Kupię regenerowaną za 1400zł :duh: . Gratulacje. Najpierw uzyjcie wójka google bo oryginał z japonii kosztuje dokładnie 1100zł (nowa). Z znaczkiem BMW 3800zł. Pamiętajcie, że bmw nie robi turbin ! Jak ktoś kumaty to tak właśnie zrobi. Osobiście tak majsterkowalem i 1100zł minus sprzedaż naszej starej np.300zł. Dochodzą koszta montażu i mycie układu.

Tak wql to nie powinienem tego pisać tylko otworzyć firmę regenerującą. A te ich 4lata gwarancji czy no-limit to .... no właśnie, chwyt marketingowy.

Więcej nie piszę, resztę sami sobie działajcie. Napisałem wystarczająco dużo.

 

Wesołych Świąt

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
1200 dobra regeneracja . Kupowanie nowej jest bez sensu bo i tak padnie w M47 .

 

Niby dlaczego..?? wszystko zależy od tego jak dbamy o suszarkę. moja ma już naśmigane 260tys i ma się bardzo dobrze.

fakt że zaczyna delikatnie puszczać olej ale już ma prawo z takim przebiegiem.

Jeżeli padnie w najbliższym czasie będę regenerował. W Katowicach za kompleksową usługę czyli wyjęcie regeneracja i wstawienie dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. chyba trochę więcej niż nowy oryginał... ato wszystko za 1400 plus robocizna wyjęcia w włożenia.

 

Klapki wywaliłem u siebie przy 250tys przebiegu. człowiek zdziwiony był ze jeszcze są na swoich miejscach :? a mi poprostu zapomniało się o nich :duh:

Wszyscy znawcy BMW zapewniali mnie że usunięcie nie będzie miało negatywnego wpływu na nic. Ja do końca nie jestem do tego przekonany po usunięciu zaczęły mi się problemy z dpf'em może to zbieg okoliczności a może nie, nie wiem

 

Usunięte klapki, 4tysie przebiegu DPF zabity, wypalanie U Rogera, i po 3tys znowu zabity

 

Po świętach pomykam do Rogera na ponowne wypalanie i szukanie powodu dlaczego znowu się zapchał.

 

 

Aha Akcja wypalania w opocznie zakończyła się klęską, wydaje mi się że doktor Radek nie do końca wie o co chodzi z tym wypalaniem

Nie wypalił nie skasował o tyle uczciwy :cool2:

 

 

Jesteś właścicielem samochodu od nowości ? Slad wiesz że ktoś wcześniej nie wymienił turbiny ? Turbo w M47 to jest mega wada . Przeważnie przyczyna jest DPF - zapchany powoduje podnoszenie temperatury spalin co wypala powoli łopatki wirnika turbo . Jak ktoś dodatkowo nie dba to może nawet paść po 50 tys km . Mi padła nowa po 60 tys która niemiec wymienił po 150 tyś w serwisie . Teraz mam silnik n47 klopot z turbina mniejszy to znow rozrząd trzeba robić :) Wniosek , obecny diesel tylko na trasę tam części eksploatują się dużo woniej

Opublikowano

Rozrząd ewentualnie zrobisz raz, wydasz 3 tysiące z nowymi oryginalnymi częściami i masz spokój. Choć w roczniku 2010 pewnie nawet raz nie będzie potrzeby...

Co do tras - pełna zgoda. To jest miejsce dla diesla, a nie miasto.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wymieniałem paru osobą turbinę mitsu bo puszczała olej, wszystkie wkładane były z korasem po regeneracji.

Kiedyś to faktycznie były cyrki z tymi turbinami bo nie było części do ich regeneracji, a jak były to słabej jakości.

Ostatnio widać że rynek wypełnił się większymi i mniejszymi firmami które oferują turbiny.

Zawsze wychodziłem z założenia że lepiej poszukać jakiegoś ,świeżego dawcy angola niż regenerować.

Ostatnio trochę ostygłem z tego , turbiny po regeneracji bywają naprawdę dobrze zrobione z dobrych części.

Bynajmniej z firmy od której biorę towar ja , jestem zadowolony. Jedyne co trzeba zrobić po instalacji to turbinę wystroić na drodze.Większość firm przykręca sterowanie no oko , co potem przekłada się na nie poprawną pracę turbiny , zbyt niskie lub zbyt wysokie doładowanie.

Realny koszt doprowadzenia układu doładowania w e90 320d to 650zł regeneracja korasa . Gdy chcemy ciąć koszty (złożenie turbiny w własnym zakresie)

Gdy zlecamy to komuś..... Regeneracja ,wyciągnięcie i włożenie oraz logowanie i strojenie ,nie powinno przekroczyć 1100zł .

 

Często bywa że ,ukręca się oś w zmęczonej turbince której nie chciał regenerować na czas właściciel. Wtedy koszt robi się większy bo w tych turbinkach urwany wirnik strony gorącej niszczy najczęściej łopatki zmiennej geometrii , wtedy nie jest fajnie bo jeszcze dochodzi owa zmienna geometria( tylko wymiana) i płukanie wydechu z oleju ,czyszczenie i wypalanie filtra cząstek stałych.

 

Ja bynajmniej składając ofertę ,naprawy auta tyle proponuję ,dając rok gwarancji przy założeniu że auto jeździ na seryjnym sofcie.

Dla wielu zmanierowanych synków tatusia z pełnym portfelem ,pewnie będzie to kwota podejrzanie mała.

 

Powracając do przewodniego tematu i problemu oraz pytania co zmyliło auto ?

Proponuje podpiąć kompa zrobić logi dynamiczne ,ocenić sytuację i zabrać się za naprawę. Bez tej czynności wszelkie działanie jest bynajmniej dla mnie nie zrozumiałe.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Co znaczy padnie ? :mrgreen:

 

Padła bo nie dmucha jak trzeba ?

Padła bo wyje jak karetka ?

Padła bo sra olejem do dolotu ?

Padła bo sra olejem do wydechu ?

Padła bo tak powiedział mi mechanik który naprawia tylko wolnossące benzynki .

 

 

Przy dwóch pierwszych opcjach pewnie można jechać do mechanika , oby nie 1000km. :nienie:

Pozostałe 2 opcje raczej zmuszają do wciągnięcia auta na lawetę.

Trzecia opcja ustalić na miejscu który mechanik ogarnia doładowanego diesla i ustali przyczyny problemu.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Jeżeli padnie turbo da się jechać autem czy tylko laweta?

 

Ja przejechałem 200 km po tym jak padła ...później regeneracja

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zrobiłem regeneracje zapłaciłem za wszystko 2200 z czego regeneracja 1400 ... przejechałem 800km I DZIŚ znów coś ... BMW nie chciało ciągnąć(normalnie jak powinno) do 2.500obr a potem OD 2.500 I WYŻEJ NORMALNIE ... po zgaszeniu silnika (basen 1godzina postoju) wsiadam odpalam i wszystko wporządku ... dodam również że nic przy tym zdarzeniu się nie wyświetliło NA PANELU .. KUR....WA !
Opublikowano
Ja tak zrobiłem i niestety skończyło się na nowej wiec aby nie generować kosztów lepiej wstawić od razu nową z nowymi przewodami , filtrami , olejem , zaciskami i całym zestawem montażowym . Róbcie jak chcecie ale jeśli zależy Wam na następnych kilkudziesięciu tysiącach bez awarii turbiny to tylko nowe turbo i dobry montaż .

 

A nie mówiłem :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.